Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alle 30v mies harrastaa seksiä yli 40v naisen kanssa?

Vierailija
06.03.2020 |

Miten on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tuntee hyvännäköisen 40+ naisen ja pääsee sen kanssa vielä sänkyyn?

Vierailija
2/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinkku heteromies ei harrastaisi seksiä esim Piritta Hagmanin kanssa?

Vierailija
4/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka tuntee hyvännäköisen 40+ naisen ja pääsee sen kanssa vielä sänkyyn?

No joo, mutta onko +40v naisissa juurikaan hyvännäköisiä? Ehkä joku voi ollakin.

Vierailija
5/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tuo on? No se mieshän voi olla millainen tahansa. :D

Itsekin olen harrastanut, eikä se liittynyt mitenkään siihen millainen ihminen olen. Tapasin töissä kivan yli nelikymppisen, meillä oli kemiaa, harrastimme seksiä koska teki mieli. Ei se ole sen kummempaa. 

Vierailija
6/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan tajuu... Oon 40v ja mun kanssa harrastaa 28v urheilijamies 😳

Vierailija
7/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti :(

Meneekö se oikeasti noin, että lähinnä vaan luuserimiehet harrastaa seksiä keski-ikäisten naisten kanssa? Vai tekeekö tuota muutkin? Onko aihe vaiettu?

Vierailija
8/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on lähestynyt nettideittisivustoilla todella ihania nuoria miehiä, osa niin hyvännäköisiä, että pitänyt tehdä itseni kanssa oikein töitä, että en lähde sille linjalle enää. Kokeiltu on enkä kadu, mutta sen verran innokkaita ja energisiä pidemmän päälle, että mulle kyllä riittää vähempikin. Enkä puhu siis nyt pelkästään seksistä.

Vierailija
9/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi

Halukas

Innokas

Rakastunut

Ihastunut

Kiimainen

Vierailija
10/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen harrastanut, eikä se liittynyt mitenkään siihen millainen ihminen olen. Tapasin töissä kivan yli nelikymppisen, meillä oli kemiaa, harrastimme seksiä koska teki mieli. Ei se ole sen kummempaa. 

Niin siis mua nyt vaan askarruttaa se, että harrastaako yli 40v naisten kanssa seksiä etupäässä ne nuoret miehet, jotka ei parempaa saa vai onko kyseessä ihan yleinen käytäntö?

Vierailija
11/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kyntömies ei vakoja valikoi.

Vierailija
12/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kyntömies ei vakoja valikoi.

Itse ainakin valikoin, tosin mä olenkin snobi enkä mikään kyntömies.

Vierailija
13/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mua nyt vaan askarruttaa se, että harrastaako yli 40v naisten kanssa seksiä etupäässä ne nuoret miehet, jotka ei parempaa saa vai onko kyseessä ihan yleinen käytäntö?

Ihan yleinen käytäntö. Niin paljon helpompaa ja vaivattomampaa että se kiehtoo monia nuoria miehiä. Lisäksi monet nelikymppiset paljon parempia sängyssä kuin alle kolmekymppiset. 

Vierailija
14/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleinen käytäntö. Niin paljon helpompaa ja vaivattomampaa että se kiehtoo monia nuoria miehiä. Lisäksi monet nelikymppiset paljon parempia sängyssä kuin alle kolmekymppiset. 

Varmaan eri miehillä on vähän erilaiset maut sen suhteen, että mitä on olla hyvä sängyssä. Itselleni on ainakin tärkeämpää naisen fyysinen puoleensavetävyys kuin esim. hyvät suihinottotaidot tms.

Vierailija
15/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ole koskaan ollut ongelma, tuskin tullut edes ekan tapaamisen jälkeen puheeksi. Olen 40 ja hyvässä kunnossa niin kasvoista kuin muualtakin. Mies kymmenen vuotta nuorempi, työssäkäyvä ja mielestäni oikein hyvännäköinen. Seksiä ja muutakin harrastettu vuoden päivät.

Vierailija
16/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse näin naisena ihmettelen enemmänkin sitä, miksi jotkut nuoret naiset panevat +30v miesten kanssa.

Vaikea ymmärtää, kun itselleni visuaalinen puoli on tärkeää eikä ryppyisyys, löystynyt iho ym. kulahtaneisuus viehätä, mutta makuja on monia.

Olen ajatellut juuri noin, että vain luuserit jotka ei saa muuta kuin vanhempia on niiden vanhempien miesten kanssa, vaikka oikeastihan se taitaa olla ihan vaan makumieltymys.

Vaikka harvemmin ne mitään kedon kauneimpia kukkasia on, joilla on vanhempi mies - ellei sitten ole gold digger kyseessä. Vanha mies on helppo.

Vanhaa naista voi nussia komeakin nuorimies ilman taka-ajatuksia materiaalisesti tai taloudellisesta hyödystä.

Vierailija
17/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan eri miehillä on vähän erilaiset maut sen suhteen, että mitä on olla hyvä sängyssä. Itselleni on ainakin tärkeämpää naisen fyysinen puoleensavetävyys kuin esim. hyvät suihinottotaidot tms.

No tämä just.

Siinä missä jotkut naiset arvostavat miehen kokemusta, minä arvostan ulkonäköä. Opetan mielelläni, kokeneisuus ei kiihota yhtään.

Vierailija
18/20 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhöttynyt, tatuoitu, pitkätukkainen ja huono hampainen. Jamppa Orimattilasta.

Vierailija
19/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on koko elämäni kelvanneet kaiken ikäiset kauniit naiset. Nuorena sekstailin useinkin yli 60v naisten kanssa. Ei elämässä kannata turhia säästellä.

Vierailija
20/20 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenko mies?

On ollut akateemisesti koulutettuja, duunareita, taiteilijoita, ujoja, itsevarmoja, kokeneita, kokemattomia, pitkiä, lyhyitä, hoikkia, lihaksikkaita, pyöreitä, hiljaisia, puheliaita... kaikki mahdollinen mitä kuvitella saattaa.

Kaikkia yhdistänyt ennakkoluulottomuus, fiksuus ja keskustelutaito. Hyviä tyyppejä ihan jokainen.

Siinäpä se.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme