Haisteleeko miehet pikkareita
Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä
Kommentit (402)
En tuomitse enkä moralisoi, mutta totean vain erittäin tärkeänä ja hyödyllisenä huomiona, etten ole koskaan ymmärtänyt tuota vaatteiden haistelufetissiä. Vaikka olen mielestäni hygieniasta hyvää huolta pitävä ihminen, niin alusvaattaiden haistelu ja hypistely vaikuttaa jotenkin väärällä tavalla likaiselta.
Ei ollut koskaan tullut mieleen mutta netistä luettuani päätin kerran kokeilla kun aikoinaan tyttöystävän seksikäs ystävä jätti meille vaatteitaan pesuun oman pesukoneensa rikkouduttua. Etsin sieltä pyykkikassista stringit ja otin kunnon nuuhkaisun. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta. Se haju oli niin järkyttävä että kädessä ollut kulli vetäytyi 30cm sisäänpäin eikä tullut ulos vuorokauteen.
En tuomitse mutta ei todellakaan ollut minun juttu se.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut koskaan tullut mieleen mutta netistä luettuani päätin kerran kokeilla kun aikoinaan tyttöystävän seksikäs ystävä jätti meille vaatteitaan pesuun oman pesukoneensa rikkouduttua. Etsin sieltä pyykkikassista stringit ja otin kunnon nuuhkaisun. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta. Se haju oli niin järkyttävä että kädessä ollut kulli vetäytyi 30cm sisäänpäin eikä tullut ulos vuorokauteen.
Se on aavistanut, että sulla pahat mielessä ja suihkinut jotain etikkaa niihin.
Kyllä mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Tossa muutama ylempänä kerroin kuinka juuri vkl kaksi kertaa puolen tunnin sisään nuuhkin. Aina on tuoksunut pääasiassa pesuaineelle, mutta oikesta kohdasta löytyy ihana pillun tuoksu. On kiihottavaa ajatella mikä on kyseisenkin sinkkutyttösen pikkarit kostuttanut. Toiset oli kyllä piparinesteillä kyllästetty enemmän...
Äsken nuuhkaisin tämän ketjun innoittamana. No kusellehan ne haisivat. Mitäpä muuta voi odottaakaan 40+ kolmesti synnyttäneeltä. Etenkin kun karvoitus on +5cm
Oman tyttöystävän pikkareiden nuuhkimisessa ei ole mieltä. Niinpä oli jännää, kun hänen kaverinsa tuli yökylään. Pääsin penkaisemaan kaverin reppua, mutta hän piti samoja pikkareita koko vierailun ajan, koska repussa olleet tuoksuivat edelleen pesuaineelle.
Työpaikalle menen joskus paljon aikaisemmin kuin muut. Nuuhkin paremmannäköisten naisten tuoleja ja kun olen kiihtynyt käyn vessassa vetelemässä kuivat. Keitän sitten kahvit ja siten jaksaa pirteänä päivän töihin, kun muut saapuvat.
Oltiin vaimon ja vaimon siskon kanssa reissussa ja vuokrattiin airbnb-talo. Useamman päivän reissu ja naisten ollessa kaupoilla, oli pakko tutkia vaimon siskon laukku.. ah miten ihanat tuoksut stringeissä!
Samalla reissulla naisten ollessa saunomassa, menin itse tupakalle. Talossa oli isohkot ikkunat suihkutiloissa ja niihin hyvät näkymät pimeyden turvin. Eipä ole hetkeen panettanut niin paljon, kun katsellessa vaimon siskoa pesemässä itseään!
Vierailija kirjoitti:
Oltiin vaimon ja vaimon siskon kanssa reissussa ja vuokrattiin airbnb-talo. Useamman päivän reissu ja naisten ollessa kaupoilla, oli pakko tutkia vaimon siskon laukku.. ah miten ihanat tuoksut stringeissä!
Samalla reissulla naisten ollessa saunomassa, menin itse tupakalle. Talossa oli isohkot ikkunat suihkutiloissa ja niihin hyvät näkymät pimeyden turvin. Eipä ole hetkeen panettanut niin paljon, kun katsellessa vaimon siskoa pesemässä itseään!
Siehä sälli oot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te pystytte kylässä nuuhkimaan niitä pikkareita? Mä en käsitä .. siis missä välissä muka..
Välillä käyn vessassa ja välillä muka soittamassa puhelimella syrjemmässä. Kodinhoitohuone on sopivan rauhallinen paikkapuhelulle. Runkkaan, otan videota ja joskus laukean. Jos laukean niin se tulee tosi nopeasti ja uskomattomalla voimalla.
Porsaita äidin oomme kaikki...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aavistanut, että sulla pahat mielessä ja suihkinut jotain etikkaa niihin.
Kyllä mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Tossa muutama ylempänä kerroin kuinka juuri vkl kaksi kertaa puolen tunnin sisään nuuhkin. Aina on tuoksunut pääasiassa pesuaineelle, mutta oikesta kohdasta löytyy ihana pillun tuoksu. On kiihottavaa ajatella mikä on kyseisenkin sinkkutyttösen pikkarit kostuttanut. Toiset oli kyllä piparinesteillä kyllästetty enemmän...
No ei ollut. Ihan aito kusen, persehien ja hiivapillun yhdistetty haju se oli.
En tiedä haiseeko muiden naisten pikkuhousut samalle ja ei kiinnosta testata.
Nyt poistun ketjusta teidän iloja pilaamasta.
Kun tilasin netistä käytetyt pikkuhousut,niin sain sellaiset,joissa haisi vanha kusi ja takana reilu paska. En kyllä pillunhajua havainnut.
Kerran vielä kotona asuessa sisko oli ollut treffeillä jonkun pojan kanssa. Kun hän meni suihkuun illemmalla, oli pakko mennä heti pyykkikorille tutkimaan ja sieltä ne löytyivät, märästä pillusta kosteat pikkarit joita nuuhkaistessa meinasi heti roiskeet lentää. Otin ne mukaani omaan huoneeseen, lukitsin oven, laitoin pikkarit sängylle ja rupesin nuolemaan niitä kuvitellen nuolevani siskoani. Lopuksi menin selälleen makoilemaan, laitoin pikkarit naamalle ni ja runkkasin, meni ehkä 20 sekuntia että laukesin. Nykyään jos käymme esim. vaimon ystävän luona kylässä, pyykkikori on mahdolisuuksien mukaan aina tarkistettava. Sama pätee anoppiin ja hänen pikkuhousuihinsa.
Muistan tämän varmaan lopun elämääni kun nuuhkaisin ensi kerran pikkareita tai oikeastaan pillun tuoksua joskus 90-luvun puolivälillä. Ne pikkarit oli kaverini isosiskon joka oli silloin oikein vetävän näköinen parikymppinen opiskelija. Itse olin varmaan 14v ja tämä tapahtui kaverini ja siskon kimppahuoneessa. Menimme siis kaverini luokse ja tämä sisko ja hänen poikaystävä olivat juuri lähdössä kun me menimme. No kaverini isä komenti poikaansa johonkin hommaan varastolle joten menin sinne huoneeseen odottamaan. Menin kirjahyllylle etsimään jotain sarjakuvia ja tämä hylly ilmeisesti toimi myös tämän siskon yöpöytänä. Siinä oli mustat pitsiset naisten alushousut joita olin nähnyt vain jossain elloksen kuvastossa. En aluksi uskaltanut koskea niihin mutta lopulta kiusaus voitti. Kuuntelin vain että talossa on hiljaista ja hiivin takaisin hyllylle,nostin ne ilmaan ja nuuhkaisin. Ja voi luoja mikä seisokki siitä tuli, ne oli todella kosteat ja tuoksuvat. Olivat ilmeisesti jotain puuhailleet ennenkuin lähtivät. No en kestänyt sitä tuoksua ja laukesin hipaisulla housuihini. Siitä äkkiä vessaan siistimään ja vielä tänäpäivänäkin suuseksiä antaessani joskus tulee se sama tuoksu ja hetki mieleeni.
Pari kymppisenä ensimmäisen kerran silloisen tyttöystävän pikkareita nuuhkin. Eron jälkeen ystävättärien pyykkikorilla tuli käytyä ja todettua ettei ne kaikki kyllä kovin ruusun tuoksuisia ollu. Nyt naimisissa ollut parikymmentä vuotta ja päivittäin edelleen tuon parissa, ja kylläpä se oma vaimo tuoksuu hyvälle. On karvat tallella ja lapsiakin siunaantunut. En kyllä tänäpäivänä muiden kuin oman vaimon tuoksuttais.
Tämmöistä keskustelua etsinkin. Olen nyt 17 ja alkoi noin viikko sitten Tällainen juttu että suihkussa ollessa pyykkinarulla oli siskon bikinit, en tiedä mikä tuli mutta otin ne vain siitä narulta ja aloin nuolemaan yläosaa samalla tietysti runkaten ja se jotenkin kiihotti niin paljon että tuntui kun taju lähtisi,nykyään sitten kuvioissa on jo siskon rintsikat ja pikkarit itsellä ei tytöistä minkäänlaista kokemusta ja jotenkin Tämä asia on hävettänyt minua paljon koska ei täöstä voi kellekään puhua ja hävettää paljon. Näitä luettuani en ehkä olekaan päästävialla vai Olenko? En ole trolli vaan nuori ihminen joka tilanteesta aika häkeltynyt ja jonkinlaista apua kaipasin asiaan onneksi löytyi Tämä keskustelu niin ei ehkä hävetäkkään ihan niin paljon
Jostain luin poikien bisneksestä.Ostivat halpoja pikkareita,pitivät päällään ja kauppasivat äijille,jotka luulivat naisten käyttämiksi.
Kumpi pikkareissa on suositumpi nuuhkupaikka?Pillunkohta vai peräaukon kohta?
Pakko myöntää, että olen muutaman kerran nuuhkaissut puolisoni likaisia pikkareita. Tuoksu... erittäin miellyttävä joskin turhan maltillinen. Saisi tuoksua enemmänkin. Suuseksin aikana tulee sitten maisteltua ja haisteltua enemmänkin...
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että olen muutaman kerran nuuhkaissut puolisoni likaisia pikkareita. Tuoksu... erittäin miellyttävä joskin turhan maltillinen. Saisi tuoksua enemmänkin. Suuseksin aikana tulee sitten maisteltua ja haisteltua enemmänkin...
Pytdä kakkimaanja pissimään pottuun. Käytä sitten sisältöä omiin tarkoituksiisi.
Viikonloppuna oltiin vaimon siskon 26v synttärikahveilla käymässä ja tulihan tota taas tehtyä. Seitin ohut krapula meinas itsellä olla ja tottahan toki panetti pirusti juuri sen takia. Tämä daami on sellainen super sporttinen alle 160cm pikkupeppu. Kulli oli kivikovana jo pelkästään, kun katselin hänen peppuaan kireissä pöksyissä ja oli työ saada pidettyä seisokki piilossa. Vessaan mennessäni kurkkasin pyykkikoriin, pelkkiä päällysvaatteita. Huomasin toisen korin ja tadaa alusvaatteita. Nappasin muutamat alushousut, toiset stringit ja toiset hipsterit. Hisptereissä ihana tuoksu ja varmasti ei tarvittu kun noin 20 vetoa kalun varresta ja valtava lasti lensi polvet täristen lavuaariin. Loput tipat pyyhin niihin pöksyihin kullista. Siivosin jälkeni ja menin kahville. Tästä noin 20-30min ja menin kuselle, ennen kuin tehtiin lähtöä. Sen korin näkeminen alkoi jälleen kiihottamaan ja kurkkasin vielä uudelleen. Löysin toiset samantyyliset ja nuuhkastessa kulli seisoi, kun rautakanki. Ei muuta, kuin jälleen käsi liikkeelle ja sama temppu uudelleen. Oikein mukavat kahvittelut oli.