Haisteleeko miehet pikkareita
Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä
Puoliso oli joskus äitinsä luona maaseudulla viikonlopun stringit jalassa. Peseytyminen siellä suoritetaan ulkosaunassa eikä sitä nyt oltu lämmitetty. Alunperin sen reissun piti olla vain yksi yö eikä vaihtopikkareitakaan ollut joten koko reissu samoilla stringeillä. sunnuntai-iltana sitten puoliso lähti yövuoroon ja suihkuun mennessäni huomasin nämä stringit pyykkikorissa ja hetken mielijohteesta päätin nuuhkaista. Persenaruun oli tarttunut sellaiset aromit että sinä iltana taisin 4-5 kertaa niille vedellä
Tästä jutusta sai hyvät naurut. Muutenkin tämä ketju naurattaa. Siis miten pimeitä miehet voivat olla! 😂 Vai ovatko nämä kaikki keksittyjä juttuja? Toivon, että olisi ettei menisi usko kaikkiin miehiin.
Tämä nimenomainen juttu ainakin oli ihan totisinta totta. Ja tuo on jäänyt oikeastaan ainoaksi kerraksi koska stringit ovat niin harvoin käytössä puolisolla. Kusenhajuiset normaalit pikkarit ei kiinnosta
No mua kiinnostaa. Ja mitä aiempaa tulee, haistelen kyllä mutta naurattaahan tämä touhu itteänikin!
Minulla on joka lauantai viimeinen saunavuoro. On tunnin tauko edellisen vuoron jälkeen. Naapuri 45 neito on jättänyt sinne monesti vahingossa alushousunsa. Onhan niitä tullut katseltua. Ovat kyllä aina olleet puhtaat. Kun olen mielen kiinnosta käynyt seuraavana päivänä aamupäivänä katsomassa niin ne ovat hävinneet.
Nainen,joka ihmettelee miesten kiinnostusta pikkareiden nuuskimiseen ja pyllyn nuolemiseen, niin pyyhkiköön vcpaperilla etu- ja takapyllyään,niin sen tuoksusta selviää miesten suuri mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Nainen,joka ihmettelee miesten kiinnostusta pikkareiden nuuskimiseen ja pyllyn nuolemiseen, niin pyyhkiköön vcpaperilla etu- ja takapyllyään,niin sen tuoksusta selviää miesten suuri mielenkiinto.
Ei naiset tätä voi ymmärtää. Tai ehkä ne harvat jotka kiihottuvat itse kullin tuoksusta. Vähän sama asia kuin jos joku nainen kiihottuu voimakkaista käsivarsista. Mies voi ihmetellä että minkä helvetin takia? Eihän niillä ole seksin kanssa mitään tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä
Puoliso oli joskus äitinsä luona maaseudulla viikonlopun stringit jalassa. Peseytyminen siellä suoritetaan ulkosaunassa eikä sitä nyt oltu lämmitetty. Alunperin sen reissun piti olla vain yksi yö eikä vaihtopikkareitakaan ollut joten koko reissu samoilla stringeillä. sunnuntai-iltana sitten puoliso lähti yövuoroon ja suihkuun mennessäni huomasin nämä stringit pyykkikorissa ja hetken mielijohteesta päätin nuuhkaista. Persenaruun oli tarttunut sellaiset aromit että sinä iltana taisin 4-5 kertaa niille vedellä
Tästä jutusta sai hyvät naurut. Muutenkin tämä ketju naurattaa. Siis miten pimeitä miehet voivat olla! 😂 Vai ovatko nämä kaikki keksittyjä juttuja? Toivon, että olisi ettei menisi usko kaikkiin miehiin.
Menee usko kaikkiin miehiin, jos niitä kiinnostaa pillu? No onhan se tälläkin palstalla huomattu, että kaikkia naisia ei vaan seksihommat kiinnosta. Meneekö usko myös kaikkiin naisiin, jos kerron, että entinen tyttöystäväni kävi kuumana, kun tuoksuin vanhalta viinalta ja tupakalta?
Mä oon nainen ja haistelen silloin tällöin mieheni boxereita, etenkin jos on ikävä. Tykkään hänen tuoksustaan, miksen tykkäisi. Mutta ei vieraat kiinnosta.
Onkohan kalsarinhaistelijanaisia paljon? Pitää olla varuillaan.
Mä haistelen pillua ihan naisesta ja maistan myös.
Naisten pierujen haistelu on lisääntynyt. Mieluummin suoraan alkulähteeltä.
Nyt kun on yhteisvessoja, niin odottelen kunnes pitkään kopissa ollut nainen tulee ulos. Ryntään heti haistelemaan vessan ilmaa. Monesti aromit saavat minut kiihtymään ja runkkaamaan.
Vinkki naisille jonka mies käy reissutyössä, pakatkaa miehellenne pikkarit mukaan ja paljastatte sen vasta kun mies on lähtenyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille jonka mies käy reissutyössä, pakatkaa miehellenne pikkarit mukaan ja paljastatte sen vasta kun mies on lähtenyt ;)
Minulla aikoinaan työmatkoilla, oli vaimon pikkareita mukana. Ihana illalla hotellissa ym nuuhkaista kullan pimpsukkaa. Heti seisoi kov
ana ja tuli nopsaan. Olen monenkin muun naisen pikkareita nuuhkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aikoinaan työmatkoilla, oli vaimon pikkareita mukana. Ihana illalla hotellissa ym nuuhkaista kullan pimpsukkaa. Heti seisoi kov
ana ja tuli nopsaan. Olen monenkin muun naisen pikkareita nuuhkaissut.
Eikö niillä työmatkoilla voi sitten muun naisen pimpsaa haistella, eikä pelkkiä pöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ana ja tuli nopsaan. Olen monenkin muun naisen pikkareita nuuhkaissut.Eikö niillä työmatkoilla voi sitten muun naisen pimpsaa haistella, eikä pelkkiä pöksyjä.
9pmSehän olisi vaimon pettämistä, jos ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ana ja tuli nopsaan. Olen monenkin muun naisen pikkareita nuuhkaissut.Eikö niillä työmatkoilla voi sitten muun naisen pimpsaa haistella, eikä pelkkiä pöksyjä.
Näin on. Kyllä sielä matkoilla parempi etsiä live naista ja maistaa häntä. Voihan sitä pikkareitakin nuuhkia kuka haluaa. Minä rakastan aitoa naisen pimpsaa. Nuolla ja naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Kyllä sielä matkoilla parempi etsiä live naista ja maistaa häntä. Voihan sitä pikkareitakin nuuhkia kuka haluaa. Minä rakastan aitoa naisen pimpsaa. Nuolla ja naida.
Eikös ainoa työmatkalle motivoiva asia ole vieraan kanssa rakasteleminen? Ei kai tylsät työtapaamiset sinne houkuta.
Mielessä on käynyt kylä reissulla et nuuskuttelis emännän pikkareita. Se vaan jotenkin on väärin. Minulla ei ole oikeutta mennä toisen pyykkikorille nuuskuttaa pikkareita. Se oikeuden mukaisuus on mikä sotii omatunnossa. Mutta ajatuksen tasolla haluisin nuuskutella useammankin tuttava perheen emännän tuoksuja. Toden näköisesti heidän pimpit tuoksuu ihan samalta kun oman vaimon...
Vierailija kirjoitti:
Mielessä on käynyt kylä reissulla et nuuskuttelis emännän pikkareita. Se vaan jotenkin on väärin. Minulla ei ole oikeutta mennä toisen pyykkikorille nuuskuttaa pikkareita. Se oikeuden mukaisuus on mikä sotii omatunnossa. Mutta ajatuksen tasolla haluisin nuuskutella useammankin tuttava perheen emännän tuoksuja. Toden näköisesti heidän pimpit tuoksuu ihan samalta kun oman vaimon...
Tämä nimenomainen juttu ainakin oli ihan totisinta totta. Ja tuo on jäänyt oikeastaan ainoaksi kerraksi koska stringit ovat niin harvoin käytössä puolisolla. Kusenhajuiset normaalit pikkarit ei kiinnosta