Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisteleeko miehet pikkareita

Vierailija
06.03.2020 |

Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä

Kommentit (402)

Vierailija
41/402 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän saisi ihmiset haistella ja maistella toistensa käytettyjä pesemättömiä alushousuja.

Kyllä tämä olisi oiva vaihtoehto esimerkiksi parisuhdeväkivallalle tai hyökkäyssodille. Rauhaa ja rakkautta!

Vierailija
42/402 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin pikkarit on kovassa käytössä usein

M32, anoppi 57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/402 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin pikkarit on kovassa käytössä usein

M32, anoppi 57

Samoin. Itse M 26, anoppi upea 53-vuotias tummaverkkö

Vierailija
44/402 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan tullut edes mieleen haistella kenenkään alushousuja.

Vierailija
45/402 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhdistää miehen ja elukan? Ulosteiden ja virtsan haistelu kiinnostaa.

Se on ihan tutkittu juttu että kumppanin tuoksut vaikuttavat suuresti tiedostamatta parinvalintaan. Niin miehillä kuin naisilla

Vierailija
46/402 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään nuuhkia

47/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tulee nuuskittua aina kun mahdollisuus

Vierailija
48/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukn mukaan kyllä nuuhkii. Ainakin pikkuveli kotona, yksi nuoruuden poikakaveri ja exä llä oli fetissi. Omaa poikaa epäilen siskonsa tai minun pikkareilla käyvän. Exä teki sitä luvalla ja joutui myös minulle kertomaan jos pääsi esim mökillä tai kylässä testaamaan muiden tuoksut. Tiedän että joku pitää pervona, mutta kuului meidän leikkeihin eikä siinä nyt varsinaisesti ketään loukattu. N. 2v sitten erottu ja kyllä sitä edelleen mun pikkarit kiehtoo, vaikkka kotona on oma avovaimo....

Vierailija
49/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä

Vierailija
50/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä - viisi kertaa elämässäni olen joutunut kiusaukseen. Useimmilla kerroilla oli kyse vaimoni seksikkäistä ystävättäristä. Joista yhden kanssa pientä flirttiä vuosia. Ja se flirtti tuli hänen puoleltaan. Kommentoi vaimolleni miten gyne oli kuvaillut hänen pildeään kauniiksi ja sitä suorempiakin vihjauksia. Siispä kerran käydessäni heillä minun meni piru ja kurkistin pyykkikoriin. En löytänyt, vaikka yritin, enkä uskaltanut tonkia liikaa etten jäisi kiinni. Mutta se taidettiin huomata silti koska...

Sitten kerran kesken kostean ja seksipuheiden täyttämän illan tapahtui jotain uskomattoman seksikästä. Illanvietton jota vaimoni oli selvästi suunnitellut ja toivonut. Vaimoni poistui vessaan ja viipyi siellä todella pitkään. Varmaan jotain 30min. Pois tultuaan hän pudotti pikkuhousut keittiössä ja kysyi meiltä "onko minulla hyvin ajeltu p1mppi? " Vaimoni ystävätär otti häntä kädestä ja talutti hänet makuuhuoneeseen. Sinä et sitten tänne tule, oli komento. Mitäs luulette, pystyin vaivoin odottamaan ehkä 10min ja menin makuuhuoneeseen. Tämä on ollutta ja mennyttä, mutta meillä taisi olla samankaltaiset fetissit tai mitä lie. Ei hän sitä koskaan suoraan sitä sanonut, mutta tuntui samat tavat ja tavarat kiihottavan kovasti.

Vierailija
51/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin ex tyttöystävän pikkareita tuli haisteltua kun oltiin kylässä. Niitä sitten haistelin ja imeskelin mehuja. Kerran oli jättänyt reissussa uikkarit kuivumaan kylppäriin niin laitoin ne jalkaani ja sain kännipäissäni parhaimmat runkkuorkut. Ja jotta menee vieläkin typerämmäksi niin jätin mällit sinne sisään ja kun puki ne uudestaan päälle ni oli pakko vielä runkata "salaa" samassa porealtaassa. Onnekseni oltiin siellä silloin kahdestaan ja hän auttoi minut loppuun. Baarista lähdettiin samana iltana vähän etupeltoon jatkoille saunomaan ja ajo hommiksi meni. 6/5

Vierailija
52/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan,,ei ole tullut edes mieleen haistella käytettyjä pikkareita. Pillua saanut nuolla muutenkin joka viikko, joten ei ole ollut tarvetta 

Vierailija
53/402 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut haisteltua. Olenko siis epänormaali?

Vierailija
54/402 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
55/402 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan muistaakseni ,ei edes vaimon vaikka ollaan oltu 40v yhdessä.

Vierailija
56/402 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse aion tyttöystäväni parhaimman kaverin pikkareita haistella kun siihen tulee mahdollisuus.

Kun niistä on kaikki mehut imetty pois laitan ne jalkaani ja kuorrutan ne spermaan.

eikä haittaa jäädä kiinni siitä. Tiedän ettei hän kertoisi siitä kuin minulle mainita jossain välissä.

Vierailija
57/402 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta en tee. Olisi hassua kysyä lupaa naisilta tähän.

Vierailija
58/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, mutta en tee. Olisi hassua kysyä lupaa naisilta tähän.

No ei minusta siinä sinällään mitään hassua olisi.

Vaikken nyt yhdeltä naiselta ole kysynytkään niin pikkujurrissa vähän flirttailee ja kysäsee samalla ni äkkiä ne olisi kädessäni ja vähän myöhemmin sitten pääsisi naistakin työstämään

Vierailija
59/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä! Pikkareidenhaistelijarunkkarit (huom. oikein kirjoitettu yhdyssana!) ovat tämän ketjun enemmistönä! En usko, että tämä kuvaa edustavasti miehiä yleisemmin.

Vierailija
60/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tullut nuuhkastua ihan mielenkiinnosta jos on kohdalle sattunut. Kyllähän se viisari on värähtänyt kun p**lu tuoksuu mutta en oo masturboinut pikkarit nenällä tai ku**illa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi