Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisteleeko miehet pikkareita

Vierailija
06.03.2020 |

Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä

Kommentit (402)

Vierailija
61/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten M18-20 salibandyvalmentajana joudun samaa pukkaria itsekin käyttävänä haistelemaan nuorten miesten hien kyllästämää huoneilmaa.

Tilaisuuden tullen nuuhkin tarkemmin tiettyjen (=komeiden) kaverien paitoja ja kalsareita joissa usein muitakin tuoksuja kuin hiki. Ja mitä tömäkämpiä sen parempi!

M28

Vierailija
62/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kalsareita haistelen. Jos haisee lievä paska voi laittaa jalkaan. Jos haisee kohtalainen paska on käännön aika. Kun hajuun pyörtyy, heitän roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/402 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä

Puoliso oli joskus äitinsä luona maaseudulla viikonlopun stringit jalassa. Peseytyminen siellä suoritetaan ulkosaunassa eikä sitä nyt oltu lämmitetty. Alunperin sen reissun piti olla vain yksi yö eikä vaihtopikkareitakaan ollut joten koko reissu samoilla stringeillä. sunnuntai-iltana sitten puoliso lähti yövuoroon ja suihkuun mennessäni huomasin nämä stringit pyykkikorissa ja hetken mielijohteesta päätin nuuhkaista. Persenaruun oli tarttunut sellaiset aromit että sinä iltana taisin 4-5 kertaa niille vedellä

64/402 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vaimon kanssa hänen veljen tykönä iltaa istumassa, käytiin saunassa syötiin ja juotiin. Menin vessaan missä oli pyykkäri, en voinut vastustaa kiusausta vaan otin sieltä pikkarit ja nuuhkin niitä. Oli niin huumaava tuoksu että oli pakko runkata, tarkoitus oli laueta lavuaariin mutta kiihkoissani laukesin suoraan haarakiilaan. Oli äärettömän kiihoittava kokemus ja todella kova orgasmi. Nyt on eronnut eli enää en pääse nuuhkimaan huumaavia pikkareita

Vierailija
65/402 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikkojen likapyykkikorit ovat antoisia aarrearkkuja. Monissa paikoissa olen saanut hyvät orkut haistelemalla naisväen pikkuhousuja.

Vierailija
66/402 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringejä nuuhkin mielelläni koska niihin tarttuu myös perseen tuoksu. Normaaleista pikkuhousuista en saa mitään kicksejä

Minä vielä imeskelen lisäksi persenauhaa. Mahtavat haju- ja makunautinnot.

Vierailija
67/402 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litlecok1 kirjoitti:

Oltiin vaimon kanssa hänen veljen tykönä iltaa istumassa, käytiin saunassa syötiin ja juotiin. Menin vessaan missä oli pyykkäri, en voinut vastustaa kiusausta vaan otin sieltä pikkarit ja nuuhkin niitä. Oli niin huumaava tuoksu että oli pakko runkata, tarkoitus oli laueta lavuaariin mutta kiihkoissani laukesin suoraan haarakiilaan. Oli äärettömän kiihoittava kokemus ja todella kova orgasmi. Nyt on eronnut eli enää en pääse nuuhkimaan huumaavia pikkareita

Kuinkahan liitto meni noin niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
68/402 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku muka vielä stringejä?

Vierailija
69/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä aina kahdet vaimon pikkarit. Toisia haistelen ja toiset kiedon munan ympärile ja runkkaan. Järisyttä orgasmi ja kiihottava kattoo spermattuja pikkareita. Haistelun rouva tietää muttei spermaamista

Vierailija
70/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silloin tällöin nuuhkaisen. Tulee kiimaisia ajatuksia. Tyttöystävä hymyilee kun hän huomaa boxereissani touharitahroja jne.

Yläasteella nuuhkin hänen kaunista punaista toppatakkiaan naulakossa kun kävin veskissä kesken tunnin. Tykkään ja kiihotun hänen tuoksustaan.

Vierailija
71/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännän pikkarit nuuhkin aamulla ja laskin spermat niihin.

Rouva tietää tämän harrastuksen.

Vierailija
72/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen vaimon pikkareita uean kerran viikossa ja runkkaan niihin. Myös työmatkalle otan niitä mukaan. Mitä likaisemmat, sitä paremat.

Vierailija
73/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silloin tällöin nuuhkaisen. Tulee kiimaisia ajatuksia. Tyttöystävä hymyilee kun hän huomaa boxereissani touharitahroja jne.

Yläasteella nuuhkin hänen kaunista punaista toppatakkiaan naulakossa kun kävin veskissä kesken tunnin. Tykkään ja kiihotun hänen tuoksustaan.

Nuoruuden poikaystävä oli just tollanen, nuuhki mua, mun vaatteita ja varmaan pikkareitakin. Jotenkin kiehtoi ja kiihotti ajatella, että hän tykkäsi niin musta että ihaili myös mun luonnollista tuoksua.

Vierailija
74/402 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Miksi haistelisi, kun voi nuolla ja haistella pillua ja tuoreita mehuja.. 

Vierailija
75/402 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaimon pikkareita nuuskutan mutta niin että ne on vaimon päällä. Luonnollisesti aamu puhtaat pöksyt ei tuoksu kun pesuaineelle. Mutta kun päivän ovat jalassa niin avot illalla on jos kummasti lemmenluola aromeja antanut. Kun saman naisen kanssa on ollut 30v, miettii väistämättäkin mille muiden naisten jalkovälit tuoksuu. Kaippa samalle?

Vierailija
76/402 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haistele. Joskus haistelen ihan omia paitoja ennenkuin laitan niitä päälle. Jos ne on ollut pesussa, en haistele vaan menee suoraan päälle.

Vierailija
77/402 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sote-alueella vaatteiden pesupalvelussa ja aika usein tulee otettua vaatteita mukaan viikonlopuksi ja haaroista haisteltua.

Vierailija
78/402 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppuraiset pikkarit monipäiväisen käytön jälkeen ovat parhaita. Niissä on parhaat aromit,hyviä myös imeskellä. Onneksi niitä saa ostettua. Monesti otan sellaiset nukkumaanmennessäni mukaan nuuhkittavaksi.

Vierailija
79/402 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon 20 v tyttären pikkareihin tulee lauettua, uskomatoman kova seisokki ja lentää kyllä välittömästi, vielä ei oo iskaltanu sotkea pikkareita spermalla..

Vierailija
80/402 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkareiden ja kalsareiden haistelijoilla omia rinkejä? Saisi ostettua käytettyjä paljousalennuksella ringissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi