Haisteleeko miehet pikkareita
Törmäsin toisaalla keskusteluihin, jossa puhuttiin miesten pikkareiden haistelusta. Jotkut oli siis ihan kylässä ollessaan tutkinut vieraiden pyykkikoria ja tehnyt tätä? Mieheltä kysyin, että onko kuullut moisesta harrastuksesta, niin katsoi mua aika kieroon. Ei kuulemma ole hänelle mieluinen juttu. Jokseenkin kummallisia fiiliksiä herättää, kun pistää mielikuvituksen laukkaamaan. Meilläkin käy todella paljon vieraita. Noh, kunhan vaan kyselen hölmöjä
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit tuoksuu pimpiltä, ja pimppi tuoksuu taivaalliselta. Ihana nuuhkia aromeja ja feromoneja. Tosin kenenkään tuntemattoman pikkareita en halua mistään netistä ostaa, täytyy olla joku edes puolituttu daami. Olen nuuhkinut vaimoni siskon, veljeni vaimon, vaimoni parin hyvän ystävättären, ja monet muutkin pimpi... siis pikkarit. Uuh!
Ihan kiva kaveri..vaimon sisko ja kaverit kelpaa mut oman vaimon pikkarit ei. Sulla taitaa olla aika kuvottava vaimo. Otan osaa.
Mä haistelen jalassa olevia pikkareita, enemmän pillun tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit tuoksuu pimpiltä, ja pimppi tuoksuu taivaalliselta. Ihana nuuhkia aromeja ja feromoneja. Tosin kenenkään tuntemattoman pikkareita en halua mistään netistä ostaa, täytyy olla joku edes puolituttu daami. Olen nuuhkinut vaimoni siskon, veljeni vaimon, vaimoni parin hyvän ystävättären, ja monet muutkin pimpi... siis pikkarit. Uuh!
Ihan kiva kaveri..vaimon sisko ja kaverit kelpaa mut oman vaimon pikkarit ei. Sulla taitaa olla aika kuvottava vaimo. Otan osaa.
No en kai minä mikään pervo ole.
Vaimon kaverin luota vei pikkarit juurikin vessassa käynnin aikana. Pyykkikorista syvempää sopivan tuoksuiset, joissa oli hieman kuivunutta eritettä. Ajattelin, ettei tuota huomaa kun korissa oli paljon muitakin. Kuitenkin muöhemmin kuulin kun hän ihmetteli vaimolleni kadottaneensa lempipikkarit. Runkkasin niihin monet kerrat.
Joskus tulee haisteltua, joskus jos pikkarin omistaja on sopivan flirtti niin runkkaan mällit kanssa
Viimeksi eilen kun oltiin vaimon kanssa sen siskolla käymässä. Ihanan herkku 24.v pimu. Korissa oli vain jumppatrikoot ja hipsterit. Se on kyllä kiihottavaa, kalu pomppaa salamana pystyyn kun nuuhkaisee kerrankin ja ei taaskaan montaa vetäsyä ehtinyt vetää. Orgasmi on aivan tajuttoman mahtava. Suurimmat ammuin lavuaarin ja loput pyyhin niihin hipstereihin. Toki siivosin jälkeni😁
Mää muistan yhden muijan, joka myi käyttämiänsä pikkareita. En tiedä, ehkä ne runkkaa ja pyyhkii pillumehut pikkareihin ja jos niiltä erittyy jotain töhnää.
Kyllähän tuota tulee harrastettua enemmän nyt vielä sinkkuna kun käy kaikkien kavereiden luona kylässä. Ihanat aromit kavereiden muijilla ja miten seksikkäitä pöksyjä ne käyttääkään
Käyttäjä7696 kirjoitti:
Kyllähän tuota tulee harrastettua enemmän nyt vielä sinkkuna kun käy kaikkien kavereiden luona kylässä. Ihanat aromit kavereiden muijilla ja miten seksikkäitä pöksyjä ne käyttääkään
Olimme pitämässä työkaverin syntyäreitä ja tupareita. Upea 55w ex-rouva. Vessassa käydessä en malttanut olla aukaisematta komeron ovea. Nostin pyykkikopasta kokoa XL olevat mustat tangat. Upeaa aja yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7696 kirjoitti:
Olimme pitämässä työkaverin syntyäreitä ja tupareita. Upea 55w ex-rouva. Vessassa käydessä en malttanut olla aukaisematta komeron ovea. Nostin pyykkikopasta kokoa XL olevat mustat tangat. Upeaa aja yllättävää
Tuttu tunne. Todennut kaverini äidin olevan myös tangojen käyttäjä… pyykkikopasta todettu
Siilinjärveltä jos on naista joka haluaa antaa tuoksunsa hyötykäyttöön niin täällä olisi halukas nuuskija
Ainoastaan vaimon jalassa olevia pikkuhousuja nuuhkin. Ja kun niitä on nuuhkittu tarpeeksi, siirrän niitä vähän sivuun ja...
Kyllä haistelen tyttöystäväni pikkareita. Mitä tuoksuvimmat, sitä paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7696 kirjoitti:
Tuttu tunne. Todennut kaverini äidin olevan myös tangojen käyttäjä… pyykkikopasta todettu
Todettu myös, Likkakarini käyttää hipstereitä ja makseja. Pyykkikopan mukaan hänen äitinsä käyttää tangoja ja taita.
On tullut nuuhkittua tyttö kavereiden pöksyjä salaa.. Paikat kostuu heti! En ymmärrä miksi. Jotain alkukantaista siinä on. Miehen jarruraidat ei innosta. Nolo asia, enkä koskaan haluaisi jäädä kiinni, tai myöntää edes itselleni. N32v
Vierailija kirjoitti:
On tullut nuuhkittua tyttö kavereiden pöksyjä salaa.. Paikat kostuu heti! En ymmärrä miksi. Jotain alkukantaista siinä on. Miehen jarruraidat ei innosta. Nolo asia, enkä koskaan haluaisi jäädä kiinni, tai myöntää edes itselleni. N32v
Lukisitko kysymyksen uudelleen
Joulunpyhinä oltiin vaimoni veljen perheen tykönä, siellä emäntä on todellakin flirtti nainen, pientä silmäpeliä ollut aina, ikinä ei edes olla suudeltu tai pidemmälle menty.
Hän tuli yläkerran vessasta ja iski silmää minulle, minä siitä tilaisuuden tullen yläkerran vessaan ja kas haarakiilasta märät pikkarit pyykkikorin päällä, nuuhkin, nuolin ja olihan pakko runkata lasti kiilan päälle.
Kahvin jälkeen kun olimme lähdössä hän kuiskasi minulle, oletpa tuhma mutta hyvännakuista spermaa
Kyllä sitä tulee kylässä käydessä jos pyykkikori samassa kun wc niin tarkistettua emännän tuoksut
Tämä keskustelu antaa vähän väärän kuvan ap:lle. Tänne vastaavat vain nuuhkijat, ja saa helposti sen kuvan, että kaikki haistelee. Minä ainakaan en nuuhki, saati runkkaa kylässä. Vaimo on se joka kiinnostaa, ei vieraat, eikä niiden pikkuhousut. Kyllä meitä on varmasti suurin osa, joten ole huoleti. Voithan tehdä kylässä kävijöille "ansan". Laitat pikkarit näkösälle niin, ettei kuitenkaan niitä vahingossa voi penkoa. Ja otat kuvan. Sitten vaan joka vieraan jälkeen vertaat, onko housuja liikuteltu. Sen jälkeen toimit miten parhaaksi näet.
Oman pikkusiskon pikkarit silloin kun vielä asuttiin kotona, jotenkin niin syntistä mutta samalla todella kiihottavaa. Vaimolla myös pari kaveria kenen luona ollessa tulee kyllä aina käytyä "vessassa"..