Suihinottogallup
Olen 44v mies, aviossa reilu 20v. Vaimo ri ole ottanut kertaakaan suihin koko suhteen aikana. Kiinnostaisi tietää, miten yleistä suikkarit muilla pariskunnilla?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on huono ja innoton suihinottaja. Vähäinenkin into laantuu laantumistaan vuosien kuluessa.
Joskus vähän luputtaa hetken malliksi kun on ensin itse saanut puoli tuntia viimeisen päälle suuhoitoa.
Loppuun asti ja hyvää suuseksiä olen saanut viimeksi ehkä 10 vuotta sitten.
On tää vaniljainen avioseksi vaan perseestä!
Elämä on täynnä valintoja. Joskus se ruoho on oikeasti vihreämpää siellä aidan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt tiivistää kuinka miehen saa imemällä nopeasti tulemaan. Ei se meillä vaan onnistu, oma suu väsyy ennenkuin mies olis lähelläkään tulokuntoa. Tahtoisin kyllä että onnistuis. Eli käy nykyisellään vain esileikistä.
Älä väsytä suutasi, vaan ota kädet apuun. Toinen käsi kasseille ja pyllylle, toinen käsi suusi jatkoksi. Vaihtele koko ajan kalun runkkausta suullasi ja kädelläsi. Kun otat suuhun, niin purista kielellä kitalakea vasten, eli tee suustasi kalulle ahdas ja liukas paikka. Kun tunnet miehesi olevan juuri laukeamassa, siirrä kalu kädestäsi suuhusi, jollei se jo ole siellä. Parempaa tiivistystä en osaa antaa.
Täytyypä kokeilla.
Eräs puolituttu mies kertoi harrastaneensa tietämättään suuseksiä, ilmeisesti useammankin kerran, naisen kanssa, jolla oli papilooma virus. Sen seurauksena mies sairastaa nyt ärhäkkää kurkkusyöpää.
Ex-vaimoni on paras suihinottaja koskaan.
Seurustelin sitten 18-vuotta nuoremman naisen kanssa vuoden ja suuseksi oli kertakaikkiaan niin huonoa häneltä, että lopetin sen vastaanottamisen.
Annoin hänelle melkein jokaisena seksikertana, mutta hän ei vaan kuunnellut mitä ja miten halusin. Mietin jopa, miten hänen exät ovat nauttineet siitä/ ovatko.
Tunsin suoranaista ahdistusta ja se "hiipui" onneksi ilman draamaa pois.
Eli olen vastaanottanut oikein hyvää ja erittäin huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimoni on paras suihinottaja koskaan.
Seurustelin sitten 18-vuotta nuoremman naisen kanssa vuoden ja suuseksi oli kertakaikkiaan niin huonoa häneltä, että lopetin sen vastaanottamisen.
Annoin hänelle melkein jokaisena seksikertana, mutta hän ei vaan kuunnellut mitä ja miten halusin. Mietin jopa, miten hänen exät ovat nauttineet siitä/ ovatko.
Tunsin suoranaista ahdistusta ja se "hiipui" onneksi ilman draamaa pois.
Eli olen vastaanottanut oikein hyvää ja erittäin huonoa.
Exä otti mielellään aina suihin. Tämä nuorempikin kyllä.
Vaimolla taisi tulla kiintiö täyteen avioliitto vuosien 12-15 välissä, silloin sain kolmessa vuodessa arviolta 300 suihinottoa. Nykyään tosi harvoin, ehkä muutaman kerran vuodessa, vaikka seksiä on yhä useampi kerta viikossa
Ex-vaimo otti suihin noin viisi kertaa vuodessa. Näistä yksi oli hänen aloitteestaan.
Nykyinen naisystävä haluaa ottaa suihin ja usein. Ja loppuun asti. No seksiä on muutenkin paljon enemmän.