Suihinottogallup
Olen 44v mies, aviossa reilu 20v. Vaimo ri ole ottanut kertaakaan suihin koko suhteen aikana. Kiinnostaisi tietää, miten yleistä suikkarit muilla pariskunnilla?
Kommentit (127)
Vaimo ottaa loppuun asti suihin noin joka toinen kuukausi.
Mikä siinä suihinotossa ja nielemisessä on niin vaikeaa. Kyllä itse miehen pään painan nuolemaan haaroihin jos nuolennassa olen tulossa. Ei syväkurkku ole sen kummempaa. Mies on sanonut että happi välillä on vähissä kun puristan reisillä mutta kukaan ei ole kuollut tai loukkaantunut. Siveydensipulit vaan ovat niin tärkeitä kun voi tavalla jos toisella viedä toiselta nautinnon. Meillä kunnioitetaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kyllä _vähän_ ottaa suihin kun pyydän. Yleensä noin 2-3 minuuttia. Sitten ehdottelee että jos panisin vaikka.
Kävin kerran vieraissa, ja silloin sain elämäni ensimmäisen suihinoton! Voi luoja miten ihanalta se tuntuikaan...
M40
Mitä jos eroaisit sensijaan että petät puolisoasi.
Suihinotoissa oli ehkä 10v tauko. En liiemmin edes kaivannut, sillä vaimo ei ollut kovin hyvä suihinottaja. n.2,5v sitten alkoi suihinotot uudestaan ja ihan eri intentiseetillä. Aluksi vaimo antoi suikkareita ihan vaan omaksi ilokseen pitäen omat vaatteet päällään. Nyt suikkareita taas harvemmin ja harvoin, jos koskaan ns esileikkinä, eli haluaa yleensä että laukean suuhun. Aina se ei onnistu, jolloin joko itse runkkaan loppuun ja laukean suuhun tai pyydän saada laueta sisään jolloin vaimo tarjoaa itseään takaapäin pantavaksi kun tietää että silloin laukean nopeasti.
yhdessä oltu 25 vuotta.
Vaimo on huono ja innoton suihinottaja. Vähäinenkin into laantuu laantumistaan vuosien kuluessa.
Joskus vähän luputtaa hetken malliksi kun on ensin itse saanut puoli tuntia viimeisen päälle suuhoitoa.
Loppuun asti ja hyvää suuseksiä olen saanut viimeksi ehkä 10 vuotta sitten.
On tää vaniljainen avioseksi vaan perseestä!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on huono ja innoton suihinottaja. Vähäinenkin into laantuu laantumistaan vuosien kuluessa.
Joskus vähän luputtaa hetken malliksi kun on ensin itse saanut puoli tuntia viimeisen päälle suuhoitoa.
Kummasti olette vielä silti yhdessä. Oma nainen antaa suikkareita, mutta ei itse välitä vastaanottaa suuseksiä. Joskus harvoin antaa nuolla ja ehkä kerran on antanut nuolla orgasmiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti olette vielä silti yhdessä. Oma nainen antaa suikkareita, mutta ei itse välitä vastaanottaa suuseksiä. Joskus harvoin antaa nuolla ja ehkä kerran on antanut nuolla orgasmiin asti.
Tottumus/laiskuus, yhteinen asuntolaina ja lapset. Perinnelinjalla kärvistellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottumus/laiskuus, yhteinen asuntolaina ja lapset. Perinnelinjalla kärvistellään.
Hanki rakastajatar joka hoitaa suikkarit. Aivan turha kärvistellä katkeruudessa.
Ja ihan turhaan kärvistelet. Ei se suihinotto niin kummoinen juttu ole.
M43 kirjoitti:
Menkkojen aikaan imee loppuun ja nielee, muulloin aina kun pyytää
Näin se pitää mennä ja ei kannata ottaa kyllä naista joka ei ollenkaan ota suihin. Itse en enää suostu suikkareista luopumaan. Jokaisella on oikeus saada himokasta suuta/kieltä
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä muna pitäis imeä pystyyn? Kyllä mun miehellä ainaki seisoo jo valmiiksi, eihän oo järkee seksiin ryhtyykään jos ei mieli tee. Jos tekee mieli seksiä niin seisoo ihan itsekseen jo valmiiksi.
Kyllä mullakin nuorempana seisoi jo ajatuksesta että on seksiä tiedossa, puhumattakaan alasti puolison kanssa makaamisesta, mutta enää se ei tahdo riittää.
Sama mulla. Kysymys teille suihinottajille: alatteko sitten ihan siitä pehmeästä imemään ja hoitelemaan kovaksi, vain ensin esim käsipelillä ja sitten kovana suuhun?
itse rakastan sitä tunnetta kun on puoliksi kova ja vähän panettaa ja kun nainen nappaa kalun suuhun alkaa sykkiä imemisen tahdissa ja saa koventua kunnolla suussa kielen helliessä.. ääh löytäisimpä jostain naisen joka on innokas suihinottaja. Elämä valuu hukkaan naisen kanssa joka ei suuseksiä tarjoile....
Vierailija kirjoitti:
akka vaihtoon tai hommaat innokkaamman ja rennomman suihinottajan toiseksi naiseksi
Kerran on vaimo ottanut suihin 23 vuoden aikana kun oli juonut skumppaa "vähän" liikaa.
Jestas että teki hyvää. Jälkeenpäin hän katui sitä ja sanoi ettei tule toistumaan arvatkaa ...tuttaako? M52
Ekan kerran kun vaimoni kanssa oltiin yö yhdessä otti suihin ja nieli. Olin aivan hämmentynyt kun aiemmassa suhteessa taisin saada suihin oton varmaan 2 kertaa.
Se jopa tuntuu paremmalta kun on tuttu nainen. Kyllä se aina paranee vuosien mittaan. Tykkään siitä kun vaimo on sängyllä selällään ja olen hänen pään kohdalla antamassa suihin. Samalla sormillani hieron pimppaa ja toisella kädella pidän päästä kiinni kun panen suuhun.
Ex imi monta kertaa viikossa vuosien suhteen ajan, nuolin myös häntä. Puhuttiin fantasioista ääneen ja jaettiin kaikki ajatukset niiden osalta toisillemme.
Nykyisen kanssa oltu 10v ja sain ekoina vuosina muistaakseni yhden suihinoton. Vuosittain puhutaan siitä kuinka nyt vihdoin. No ei ole antanut nuolla eikä ole imenyt eikä sitä ehdottanut, kunnes tänä vuonna pitkästä aikaa.
Valitteli että pitää totutella imemiseen ja sanoi että nuolla saa vaikka aina. No ei ole taas tehnyt minkäänlaista aloitetta hetkeen joten ei ole sytyttänyt, perhana että harmittaa miten kiimainen ex mulla oli ja miten vanilja nyksä.
Vierailija kirjoitti:
Ex imi monta kertaa viikossa vuosien suhteen ajan, nuolin myös häntä. Puhuttiin fantasioista ääneen ja jaettiin kaikki ajatukset niiden osalta toisillemme.
Nykyisen kanssa oltu 10v ja sain ekoina vuosina muistaakseni yhden suihinoton. Vuosittain puhutaan siitä kuinka nyt vihdoin. No ei ole antanut nuolla eikä ole imenyt eikä sitä ehdottanut, kunnes tänä vuonna pitkästä aikaa.
Valitteli että pitää totutella imemiseen ja sanoi että nuolla saa vaikka aina. No ei ole taas tehnyt minkäänlaista aloitetta hetkeen joten ei ole sytyttänyt, perhana että harmittaa miten kiimainen ex mulla oli ja miten vanilja nyksä.
Ja sä onneton nysväri olet ton lahnan kanssa. Syyllinen näkyy peilistä.
Voisko joku nyt tiivistää kuinka miehen saa imemällä nopeasti tulemaan. Ei se meillä vaan onnistu, oma suu väsyy ennenkuin mies olis lähelläkään tulokuntoa. Tahtoisin kyllä että onnistuis. Eli käy nykyisellään vain esileikistä.
Jos pitää toimia hiljaa niin kyljellään 69.Kumpikin tulee varmasti ja minä yleensä ensiksi. Oikeastaan mukava homma kun vaimo pitää suussa samalla kun hoitelen häntä. ukm.45v
Meillä on suuseksi ihan yhtä yleistä, kuin mikä muu tahansa seksi. Välillä osana esileikkiä ja välillä pelkkää suu- tai käsiseksiä. Sitä on molemmilla myös oikeus pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt tiivistää kuinka miehen saa imemällä nopeasti tulemaan. Ei se meillä vaan onnistu, oma suu väsyy ennenkuin mies olis lähelläkään tulokuntoa. Tahtoisin kyllä että onnistuis. Eli käy nykyisellään vain esileikistä.
Älä väsytä suutasi, vaan ota kädet apuun. Toinen käsi kasseille ja pyllylle, toinen käsi suusi jatkoksi. Vaihtele koko ajan kalun runkkausta suullasi ja kädelläsi. Kun otat suuhun, niin purista kielellä kitalakea vasten, eli tee suustasi kalulle ahdas ja liukas paikka. Kun tunnet miehesi olevan juuri laukeamassa, siirrä kalu kädestäsi suuhusi, jollei se jo ole siellä. Parempaa tiivistystä en osaa antaa.
Ei kertaakaan, ainakaan minulta, eikä juuri muutakaan.