Suihinottogallup
Olen 44v mies, aviossa reilu 20v. Vaimo ri ole ottanut kertaakaan suihin koko suhteen aikana. Kiinnostaisi tietää, miten yleistä suikkarit muilla pariskunnilla?
Kommentit (127)
Vaimoni ottaa suihin lähes joka kerta, joskus herättää aamulla suihinotolla. Unohtumattomin kokemus oli kun otti suihin meidän Tunisian matkalla ja laukesin, jäi järisyttävän hyvät vibat siitä silloin, meinasi jalat lähteä alta.
Mies 34
Makkaratikkumies kirjoitti:
Jotenkin mahdoton ajatus varsinkin pitkässä ja muuten normaalissa suhteessa, että ei olisi ikinä saanut suihinottoa vaimoltaan. Varmaan itse ollut onnekas sitten ensimmäisistä seksikokemuksista lähtien. Ikää nyt 36 ja reilut 10.v oltu naimisissa ja vois sanoa että 98% haluamista kerroista olen saanut suuhoidon. Toki annan myös naiselle mitä hän haluaa. Eihän se oikein tehtynä vie aikaa kuitenkaan montaa minuuttia. Viimeksi tänä aamuna menin aamukahvia hakemaan kun vaimo jo istui pöydässä. Annoin pusun ja kevyesti ohjasin hänen kasvojaan kohti kylpytakin etumusta. Sain ihanan hymyn ja pervoksi nimittelyn😄 mutta ei ehtinyt kahvi jäähtymään kuppiin, kun oli homma ohi ja loppuun asti, ilman sotkuja. Lupasin vaimolle kunnon hieronnan illalla, kun lapset menneet nukkumaan. ELI HUOMIOIKAA MYÖS NAISTANNE ja kyselkää, sekä toteuttakaa heidänkin toiveita ja tarpeita.
Voin kertoa ettei auta vaikka huomioisi kuinka paljon. Se vaan sattuu olemaan naisesta kiinni minkä arvan on sattunu saamaan. Itselle sattui todella huono arpa. Parisuhde on käytännössä vain naisen huomioimista eikä todellakaan auta. Ehkä pitäisi heittäytyä todella rentuksi ja katsoa mitä tapahtuu. Ehkä rouva pitää niin itsestään selvänä ettei tarvi nähdä mitään vaivaa parisuhteen eteen muuta kuin välissä vähän haaroja raottaa.
Suihinottoja on silloin tällöin. Itse tosin vedän rajan siihen, että pelkkä imeminen ja nuoleminen ei ole suihinottoa, vaan se on imemistä ja nuolemista. Suihinotto tarkoittaa sitä, että spermat tulevat naisen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Suihinottoja on silloin tällöin. Itse tosin vedän rajan siihen, että pelkkä imeminen ja nuoleminen ei ole suihinottoa, vaan se on imemistä ja nuolemista. Suihinotto tarkoittaa sitä, että spermat tulevat naisen suuhun.
Mä voisin mielihyvin laskea imemisen ja nuolemisenkin suihinotoksi, mutta kun niitäkään ei tapahdu.
Tästä päivästä en osaa sanoa, mutta 90 luvulla ollessani vaihto-oppilaana yhdysvalloissa
- sain kolmelta tytöltä suihinottoja, mutta en kertaakaan päässyt panemaan
- suomessa en saanut suihinottoja harvemmin kuin 1/5 tytöltä jonka kanssa pääsi muuten kyllä panemaan
Eli tuohon maailman aikaan jenkeissä suikkarin sai suurin piirtein yhtä helposti kun sai tytön mukaan treffeille vaikka leffaan, mutta panemaan ei päässyt. Suomessa taas toisin päin, hyvin harva tyttö halusi ottaa suihin, mutta piparia kyllä irtosi aika helposti
Täällä 47 v perheenäiti. Kuulostaa kummalliselta, että jotkut harrastavat seksiä ilman molemminpuolista suuseksiä. Tiedän toki, että semmoista on olemassa ja niihän monet ovat tähänkin ketjuun kirjoittaneet, mutta silti ihmettelen hiljaa mielessäni että ihanko aikuisten oikeasti?
Itse kysymykseen, kyllä otan mielelläni suihin ja se kiihottaa minua valtavasti. Otan esileikkinä, keskenkaiken, lopuksi tai loppuun asti, ihan miten vaan. Yhden käden sormilla voi laskea ne seksikerrat elämäni aikana, joissa en olisi ottanut suihin, vaikka vain ihan pikaisestikin ennen yhdyntää. Normaaliseksiimme kuuluu molemminpuolinen suuseksi ihan itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 47 v perheenäiti. Kuulostaa kummalliselta, että jotkut harrastavat seksiä ilman molemminpuolista suuseksiä. Tiedän toki, että semmoista on olemassa ja niihän monet ovat tähänkin ketjuun kirjoittaneet, mutta silti ihmettelen hiljaa mielessäni että ihanko aikuisten oikeasti?
Itse kysymykseen, kyllä otan mielelläni suihin ja se kiihottaa minua valtavasti. Otan esileikkinä, keskenkaiken, lopuksi tai loppuun asti, ihan miten vaan. Yhden käden sormilla voi laskea ne seksikerrat elämäni aikana, joissa en olisi ottanut suihin, vaikka vain ihan pikaisestikin ennen yhdyntää. Normaaliseksiimme kuuluu molemminpuolinen suuseksi ihan itsestäänselvyytenä.
Kyllä ihan aikuisten oikeesti. 18 vuotta oltu yhdessä. Nolla suikkaria. Itse yritin muutman kerran nuolla mutta ei naista moinen kiinnostanu.
Vaimo kyllä _vähän_ ottaa suihin kun pyydän. Yleensä noin 2-3 minuuttia. Sitten ehdottelee että jos panisin vaikka.
Kävin kerran vieraissa, ja silloin sain elämäni ensimmäisen suihinoton! Voi luoja miten ihanalta se tuntuikaan...
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan aikuisten oikeesti. 18 vuotta oltu yhdessä. Nolla suikkaria. Itse yritin muutman kerran nuolla mutta ei naista moinen kiinnostanu.
Saako kysyä miten hoidatte ns. lämmittelyn tai esilekin, jos teillä ei ole suuseksiä? Itselle voisi olla vaikeaa kunnolla kiihottua ilman enkä varmaan osaisikaan esileikkiä, jos siihen ei kuuluisi suuseksi. Mitä silloin tehdään? Ihan uteliaisuudesta kysyn, en halua loukata.
Tykkään kyllä ottaa mieheltäni suihin ihan loppuun asti ja se taas toimii kiihotuksena seuraavaa seksikertaa varten.
Perheenäiti 47 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miten hoidatte ns. lämmittelyn tai esilekin, jos teillä ei ole suuseksiä? Itselle voisi olla vaikeaa kunnolla kiihottua ilman enkä varmaan osaisikaan esileikkiä, jos siihen ei kuuluisi suuseksi. Mitä silloin tehdään? Ihan uteliaisuudesta kysyn, en halua loukata.
Tykkään kyllä ottaa mieheltäni suihin ihan loppuun asti ja se taas toimii kiihotuksena seuraavaa seksikertaa varten.
Perheenäiti 47 v
Ei ole mitään esileikkiä. Täysin tuntematon käsite meillä.
Meillä vaimo joskus imeskelee ja nuolee, mutta vaan pikaisena esileikkinä, ei koskaan ota loppuun asti ja en ole tullut hänen suuhunsa. Haluaisin kyllä, mutta hän jotenkin arkailee. M37
Teitä, jotka ette ole juurikaan saaneet suihinottoja, voin rauhoitella, että se on aivan yliarvostettua. Tai no ainakaan itse en saa siitä läheskään samanlaista nautintoa kuin panemisesta tai edes käsitöistä. Olen kyllä saanut kokea sitä parisuhteessa yli 25 vuotta, ja ehkä se tuntui alussa osin jännittävyytensäkin ja asetelman vuoksi paremmalta, mutta tänä päivänä tulisin varmaan toimeen ilmankin. Meillä se on lähinnä esileikkiä, enkä pääse nykyään oikeastaan laukeamaan suuhun tai käsille, mutta harvoinpa tuota kaipaankaan.
Mä luulen ett niissä suhteissa missä nainen ei ota suihin on muutenkin seksielämä vähemmän kiihkeää ja ehkä muutenkin vähemmän.
Mun kalu ainakin seisoo terhakammin ja on paisunu suurimmaksi mitä se voi olla kunnon imutuksessa.
Asennot käy mitkä vaan kun seisoo kunnolla.
Mun oma hyvin harvoin ottaa mutt joskus aidan toisella puolen käyneenä on fiilis ihan toista kun saanut kunnon imutukset väliin loppuun asti tai sitt kivana esileikkinä.
Minä kyllä lipittelen naistani päästa varpaisiin ja varsinkin sitä puolta väliä niin etu kuin takapuolelta.
Äijä.ja sen mietteitä
Vierailija kirjoitti:
Onko siis ketään 40-45 v perheenäitiä, joka ottaa suihin mieheltään?[/. On täällä. Meillä kuuluu suihinotto ihan normiseksiin joka viikko. Tiedän että mies tykkää siitä, joten miksei? Yhdessä ollaan oltu 19 vuotta.
Tietysti annan suuseksiä. Eikä todellakaan sen takia, että tarvisi imeä kovaksi, vaan ihan tuottaakseni nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen ett niissä suhteissa missä nainen ei ota suihin on muutenkin seksielämä vähemmän kiihkeää ja ehkä muutenkin vähemmän.
Mun kalu ainakin seisoo terhakammin ja on paisunu suurimmaksi mitä se voi olla kunnon imutuksessa.
Asennot käy mitkä vaan kun seisoo kunnolla.
Mun oma hyvin harvoin ottaa mutt joskus aidan toisella puolen käyneenä on fiilis ihan toista kun saanut kunnon imutukset väliin loppuun asti tai sitt kivana esileikkinä.
Minä kyllä lipittelen naistani päästa varpaisiin ja varsinkin sitä puolta väliä niin etu kuin takapuolelta.
Äijä.ja sen mietteitä
Ehkä poikkeus vahvistaa säännön, sillä edellisessä pitkässä suhteessa seksielämä ei ollut kovin kiihkeää. Exälle maksimi oli yhdyntä per kuukausi. Ei halunnut saada suuseksiä. Sen sijaan hän tykkäsi ottaa suihin ihan mielellään enemmän kuin kaksi kertaa viikossa.
Nykyisessä suhteessa juuri toisinpäin. Varsin kiihkeää seksiä usein missä myös suuseksiä puolin ja toisin, mutta lähinnä alkuruokana vain. Suun saaminen ja antaminen loppuun asti on taas harvemmin, ehkä kerran pari kuussa.
Vaimon kanssa yhdessä 27 vuotta ja tänä aikana varmaan alle kymmenen kertaa. Toisaalta minkäänlaista halua tai osaamista asian hoitamiseen rouvalla ei ole, kuten ei koko seksiinkään. Viimeiset 15 vuotta on ollut lähes seksitöntä eli tyttären syntymän jälkeen alle viisi kertaa vuodessa. Välissä oli pari vuotta täysin seksitöntä.
Vaimo otti suihin ekana yhteisenä vuotena mutta ei enää kymmeneen vuoteen ole sitä ihmettä tapahtunut. Voi olla hyvä ehdotus tuo että lopettais hänen nuolemisensa niin näkis miten kävis.
Meillä reilusti yli kymmenen vuotta yhdessä ja sen aikana vaimo on ottanut suihin (tai siis nuoleskellut ja imenyt kalua pari minuuttia ilman laukeamistani) tasan kaksi kertaa.
Ei myöskään halua, että nuolen häntä.
Ja niinkuin joku edellä epäilikin, seksiä on muutenkin ihan hemmetin vähän - kerran kuukaudessa lienee oikea keskiarvo.
Joskus muinoin nuorempana sitä on saanut vastaanottaa sekä ihan kelvollista ja ihan taivaallista suihinottoa, joten tiedän pitäväni siitä jopa enemmän kuin normaalista yhdynnästä - ja olen vaimolleni kertonutkin, että arvostaisin suihinottoa yli kaiken, mutta kun ei niin ei.
Joskus sitä miettii, että mikä tässä edelleen pidättelee.
Jos sulla on ollut kuitenkin useita kumppaneita, niin todella outoa, ettei kukaan ole ottanut sulta suihin. Onko sun kaikki seksi ollut baaripanojen kanssa? Jos sulla seisoo heti, niin naisen ei tartte imeä edes sen kovaksi saamiseksi. Tai mahtaako sulla itselläsi olla joku henkinen blokki joka näkyy päällepäin, ja kukaan nainen ei ole sen takia halunnut ottaa suihin? Outoa joka tapauksessa.
Myönnän, että niissä muutamissa yhden yön jutuissa mitä mulla on ollut, en ikinä ole ottanut suihin, mutta aika usein itse olen halunnut ja myös saanut suuseksiä. Silloin kun mies on hellä, taitava ja selvästi tykkää siitä, yleensä myös laukean siihen. Ja ainakin mulla seksihalut hiipuu siinä vaiheessa kun olen lauennut, ja en ole kovin hanakka ottamaan suihin edes poikaystävältäni tämän jälkeen. Se mikä oli ensin kiihottavaa (ihana kalu suussa), muuttuukin oman orgasmin jälkeen melkein vastenmieliseksi