Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinottogallup

Vierailija
05.03.2020 |

Olen 44v mies, aviossa reilu 20v. Vaimo ri ole ottanut kertaakaan suihin koko suhteen aikana. Kiinnostaisi tietää, miten yleistä suikkarit muilla pariskunnilla?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa suuseksiä (mies 48-v., minä 49). Usein mun ehdotuksesta ja olenkin sanonut hänelle, että aina voi ehdottaa, en kieltäydy! Yleensä jokainen sekstailukerta alkaa sillä. Loppu hoidellaan panemalla. Joskus mies laukeaa suuhun. (En oo ikinä niellyt, syljen pois).

Mua kiihottaa suihinotto. Ihana saada penis kovaksi ja tuntea sen sykkiminen huulilla.

Mies antaa mulle myös suuseksiä, mutta harvemmin kuin minä hänelle.

Nautin siitäkin ja orgasmi on taattu!

Seksiä meillä on 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
82/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä muna pitäis imeä pystyyn? Kyllä mun miehellä ainaki seisoo jo valmiiksi, eihän oo järkee seksiin ryhtyykään jos ei mieli tee. Jos tekee mieli seksiä niin seisoo ihan itsekseen jo valmiiksi.

Kyllä mullakin nuorempana seisoi jo ajatuksesta että on seksiä tiedossa, puhumattakaan alasti puolison kanssa makaamisesta, mutta enää se ei tahdo riittää.

Sama mulla. Kysymys teille suihinottajille: alatteko sitten ihan siitä pehmeästä imemään ja hoitelemaan kovaksi, vain ensin esim käsipelillä ja sitten kovana suuhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä muna pitäis imeä pystyyn? Kyllä mun miehellä ainaki seisoo jo valmiiksi, eihän oo järkee seksiin ryhtyykään jos ei mieli tee. Jos tekee mieli seksiä niin seisoo ihan itsekseen jo valmiiksi.

Kyllä mullakin nuorempana seisoi jo ajatuksesta että on seksiä tiedossa, puhumattakaan alasti puolison kanssa makaamisesta, mutta enää se ei tahdo riittää.

Sama mulla. Kysymys teille suihinottajille: alatteko sitten ihan siitä pehmeästä imemään ja hoitelemaan kovaksi, vain ensin esim käsipelillä ja sitten kovana suuhun?

Kun alan avaamaan miehen vyötä, ei pehmeästä kalusta ole ollut tietoakaan.

Vierailija
84/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmeästä aloitellaan. Mies sanoo, et silloin tunto huipussaan. Hän koettaa pitää ajatuksen muualla (traktorin sisäkumin vaihdossa😅), ettei kovenis liian nopeesti.

Vierailija
85/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole koskaan antanut suuseksiä. 30 vuotta naimisissa.

Vierailija
86/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehdottanut? Jos se luulee, et sinä et tykkää. Hän kainostelee, eikä viitsi ehdottaa.

Saako vaimosi sinulta suuseksiä?

Vierailija
87/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehdottanut? Jos se luulee, et sinä et tykkää. Hän kainostelee, eikä viitsi ehdottaa.

Saako vaimosi sinulta suuseksiä?

Olen ehdottanut ja antanut. Silti ei.

Vierailija
88/127 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v vuotta liittoa, kerran humalassa oli niin kiimassa että otti poskeen. Teki gutaa mutta katui myöhemmin ja sanoi että ei toistu, mikä ei mieltä ylennä😣 Häntä kyllä nuolen jos vaan lupa annetaan m50

Vierailija
89/127 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas kului yksi aviovuosi ilman suuseksiä. Kyllä mä kanssa tulkitsen, että jonkilaiseen yleiseen estoisuuteen seksin suhteen liittyy myös suuseksittömyys.

Vierailija
90/127 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas kului yksi aviovuosi ilman suuseksiä. Kyllä mä kanssa tulkitsen, että jonkilaiseen yleiseen estoisuuteen seksin suhteen liittyy myös suuseksittömyys.

Exä ei ottanut suihin eikä sen puoleen antanut nuollakaan. Kuulemma likaista hommaa. 

Nykyinen ottaa suihin pari-kolme kertaa viikossa ja nauttii oraalista. Ihania suikkareita, kiihkeää seksiä.. Mahtava juttu että vielä näin yli viisikymppisenä löytää sen oikean. Ja ollaan oltu yhdessä jo useampi vuosi.

Vierailija
91/127 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä on aina kun on muutakin seksiä.

Vierailija
92/127 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta, se tuntuu extra hyvältä, jos suihinotto tulee yllättäen, ja nainen imaisee pehmeän kalun suuhunsa. Se tunne, kun kalu alkaa turpoamaan kun se on puristuksissa kielen ja kitalaen välissä alkaen kurkottaa kohti nielua on taivaallinen.

Useimmiten suihinotto ei tule välittömänä yllätyksenä, ja kalu on jo ehtinyt kovettua. Silloinkin jos nainen alkaa availemaan vyön solkea ja vetää housut alas, kalu on jo juhlakunnossa ennen kuin se edes ehtii huulille. Tuolloin tuo herkin vaihe, suussa kasvaminen, jää pois. En silti pane yhtään vastaan sitäkään, kun kivikova kalu liu'utetaan huulien välistä nautintoa antavaan suuhun.

Vierailija
93/127 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..silloin tällöin saan saunan lämmössä yllärisuihinoton..

Suihinotto saunan lauteilla on muuten huippua. Suihinoton ja pillun nuolemisen lisäksi saunassa ei juuri muuta seksiä voi harrastaakaan. Tai ehkä käsipeli kävisi saunassakin, mutta mun mielestä se on hyvän kliimaksin tuhlausta, kun suu tuntuu niin paljon paremmalta.

Minäkin tykkään suuseksistä saunassa. Ajatus pääni sisällä, kuinka pilluni mehut, hiki ja sylki sekoittuu eroottiseksi koktailiksi valuen miehen suuhun on **tun kiihottava. Saan suuseksistä saunassa orgasmin aika nopeasti. Eikä ole yksikään mies kieltäytynyt kun olen tarjonnut itseäni nuoltavaksi saunassa ;)

Vierailija
94/127 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmassa suhteessa loppuun asti vietyjen suihinottojen tiheys alkoi laskea noin kolmesta kerrasta viikossa (enempää en edes haluaisi kun se olisi pois yhdynnöistä) vuoden sisällä kertaan viikossa. Seuraavien kolmen vuoden aikana yhteen kertaan kuukaudessa, ja loppuun asti vain joka toinen kerta. Tämän jälkeen suihinotto vain satunnaisesti kolmesti vuodessa, kunnes tuli se viimeinen suihinotto. Kerran kun otin puheeksi, että se suihinotto kyllä tuntuisi hyvältä, niin exä vain totesi, että ei enää tykkää tehdä sitä mulle. 

Erottiin kyllä ihan muista syistä, mutta myös kaksi muuta ystävääni kertoi, että siinä vaiheessa kun suikkarien tahti putoaa kahteen kertaan vuodessa, voi vain miettiä olikohan se viimeinen kerta jo takana. 

Vierailija
95/127 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kahden lapsen äiti ja eronnut kun ensimmäistä kertaa otin suihin loppuun asti. Olin sitä ennenkin muutaman kerran kokeillut suihinottoa exäni painostuksesta, mutta se tuntui melkein ällöttävältä ja alentavalta. Nykyisen mieheni kanssa tilanne on täysin erilainen, ja rakastan ottaa suihin loppuun asti ja niellä kaiken mitä hänellä on minulle annettavanaan.

Vierailija
96/127 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v nainen, 22 v aviossa. Suuseksiä puolin ja toisin. Mielelläni kullia käsittelen, imen ja nuolen. Kovasti olen tekniikasta kehuja saanut. Ja tietysti loppuun asti hoidamme toinen toisemme. Myös rimjobit kuuluu meidän harrastuksiin.

On kerrassaan sääli jos ei huulihölkälle koskaan pääse. Meillä mies käyttää Kivin metodia minuun. Tai niinkuin me lupsakasti puhumme sivupilluilusta.

Vierailija
97/127 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v nainen, aviossa 22v. Seksiä ehkä keskimäärin kerran viikossa, ja suuseksiä molemmin puolin melkein jokakerta.  Nuorempana nielinkin, mutta nyt sperman olomuoto on muuttunun jollainlailla kiinteäksi =), joten en niele, suuhun voi laueta kyllä. 

Joskus nuorempana toteutin oman fantasian, joka oli saada kahdelta ja antaa kahdelle miehelle suuseksiä, Tästä käi kyllä hyvä flow, varmaan meille kaikille.

Vierailija
98/127 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 v mies, aviossa 43v. Suuseksiä molemmin puolin aina, vieläkin vähintään kerran viikossa. Nuollut vaimoa sivuttain vuosikymmeniä, syystä, että tuntunut tehokkaamalta ja päässyt paljon paremmin sormettamaan tai käyttämään dildoa nuollessa. Nuollut vaimoille tuhansia orgasmeja ja vaimo ottanut  suihin loppuun asti joku satakertaa aina kun olen halunnut.  Hienoja muistoja suikkareista reissuissa aamuaikaisin, kun lapset vielä nukkuivat. Kauhea panetus ja kivistävän kova kalu souti vaimon suussa.  Jumalainen näky. Enimmäkseen olen halunnut laueta vaimon pilluun.

Vierailija
99/127 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

64 v mies, aviossa 43v. Suuseksiä molemmin puolin aina, vieläkin vähintään kerran viikossa. Nuollut vaimoa sivuttain vuosikymmeniä, syystä, että tuntunut tehokkaamalta ja päässyt paljon paremmin sormettamaan tai käyttämään dildoa nuollessa. Nuollut vaimoille tuhansia orgasmeja ja vaimo ottanut  suihin loppuun asti joku satakertaa aina kun olen halunnut.  Hienoja muistoja suikkareista reissuissa aamuaikaisin, kun lapset vielä nukkuivat. Kauhea panetus ja kivistävän kova kalu souti vaimon suussa.  Jumalainen näky. Enimmäkseen olen halunnut laueta vaimon pilluun.

Nyt papukka taitaa pikkuisen lasketella omiaan.

Vierailija
100/127 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt papukka taitaa pikkuisen lasketella omiaan.

Mistä sinä niin kuvittelet?  Jos on 45 vuotta nuollut vaimon pillua joka viikko ja vaimo ottanut suihin, niin kyllä siinä ajassa ehtii vaikka mitä. Varsinkin kun molemmat ovat halunneet alusta lähtien tyydyttää toisiamme. Vaimokin saanut orgasmeja vuosien mittaan enemmän kuin minä. Näin ollen tyytyväiseltä tyydytetyltä vaimolta saanut aina suikkarin kun halunnut.  Kohtele toista niinkuin haluaisit itseä kohdeltavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä