Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaako joku oikeasti vielä Italiaan?

Vierailija
05.03.2020 |

Ihanko oikeasti jotkut lähtee vielä tietoisesti Italiaan? Lähes kaikki Suomen koronatapaukset yhdistyvät Italiaan, ei Kiinaan! Suomalaisille Italia on paljon suurempi uhka kuin Kiina.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa oo koronaa ajatellen yhtään sen turvallisempaa kuin missään muussakaan maassa (epidemia-alueet tietty asia erikseen). Ja monissa maissa tosiaan ihmisiä paljon enemmän kuin Suomessa, mutta tartuntoja paljon vähemmän.

On mullakin useampi tuttu jotka reissaa monta kuukautta Kiinan seuduilla, sielläkin alueita joissa ei yhtään koronaa.

Mutta jos tulee karanteenitilanne, niin mielummin olen kotona kuin jossain hotellissa. Mulla on ainakin kotona kirjoja, käsitöitä, ym puuhaa. Pakastimessa ruokaa. Pystyy pesemään pyykkiä, voi käydä saunassa, Suomessa ehkä voi karanteenissakin käydä metsässä kävelemässä, jos itse on siis terve. Siellä ei eilenkään ollut ketään kuin minä ja jokunen orava.

Hotellissa on sänky, tv, suihku ja tuoli. Olet ruoan suhteen ihan muiden armoilla. Pieni liikkumatila kotiin verrattuna. Ja harvalla mukana mitään viihdearsenaalia.

Vierailija
42/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin Korona ihmisiä pysäyttäisi, kun eivät nämä hyväkkäät mieti ilmastonmuutostakaan. Matkailla vaan pitää, kun se on niin ihanaa. Ei taida elämässä paljon sisältöä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mennään (kaksi aikuista ja kolme teini-ikäistä lasta), mutta vasta heinäkuun lopussa. Eiköhän se epidemia ole siihen mennessä jo unohtunut.

Enemmän huolettaa huhtikuun alkuun suunniteltu matka Keski-Eurooppaan. Sitä en ajatellut perua, ainakaan vielä.

Ei laannu.

Perukaa ajoissa se toinenkin matka.

Tai jääkää sinne karanteeniin.

Vierailija
44/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa oo koronaa ajatellen yhtään sen turvallisempaa kuin missään muussakaan maassa (epidemia-alueet tietty asia erikseen). Ja monissa maissa tosiaan ihmisiä paljon enemmän kuin Suomessa, mutta tartuntoja paljon vähemmän.

On mullakin useampi tuttu jotka reissaa monta kuukautta Kiinan seuduilla, sielläkin alueita joissa ei yhtään koronaa.

Mutta jos tulee karanteenitilanne, niin mielummin olen kotona kuin jossain hotellissa. Mulla on ainakin kotona kirjoja, käsitöitä, ym puuhaa. Pakastimessa ruokaa. Pystyy pesemään pyykkiä, voi käydä saunassa, Suomessa ehkä voi karanteenissakin käydä metsässä kävelemässä, jos itse on siis terve. Siellä ei eilenkään ollut ketään kuin minä ja jokunen orava.

Hotellissa on sänky, tv, suihku ja tuoli. Olet ruoan suhteen ihan muiden armoilla. Pieni liikkumatila kotiin verrattuna. Ja harvalla mukana mitään viihdearsenaalia.

Kännykkä ja suoratoisto.

Vierailija
45/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan koronaviruksesta selviytyminen tarkoittaa selviytymistä kanssaihmisten typeryydestä.

Miten joku voi vielä pokkana matkata Italiaan!? Nuo nyt epidemia-Italiaan lähtevät pitäisi rekisteröidä kansanterveyden vaarantavina rikollisina ja pitää tehotarkkailussa.

Ehkä heillä on joku sairas tunne vallasta, kun nyt menevät sinne eikä kukaan voi estää, vaikka he voivat aiheuttaa palatessaan epidemian, kuolemia ja vakavaa haittaa taloudelle ym... mutta "Minä ja minun matka".

Vierailija
46/46 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä ja suoratoisto.

Mä en jaksaisi päiväkausia vaan taputtaa kännykkää. Mutta todistettavasti jaksan kyllä lukea kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän