Näin paljon se alkoholi lihottaa
Tästä näkee kuinka paljon alkoholi lihottaa lopulta. Niko näyttää suoraltaan tosi hyvältä vankeudessa ollessaan.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ruoka-ei-maistu-Ensimmainen-kuva-vankilas…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikös alkkikset ole yleensä laihoja, niinkuin narkkaritkin?
Siinä laihutusvinkki ensikesälle jos haluatte rantakuntoon, niin alkakaa vetämään viinaa tai huumeita.
Ne ovat laihoja jos he eivät syö juuri ollenkaan tai hyvin vähän ja ovat jatkuvalla ripulilla. Ripulipaska kesällä voi olla bussin peräpenkillä kun se tulee missä vain ja ohuista vaatteista läpi. Monasti haisee virtsa tai paska aamulla kun menee bussiin kesällä.
jooo,mutta Nikoa ei vaivaa ferritiinikilpparistressi sillon ei voi laihtua .
Alkoholi ei kai toimi kaikilla samalla tavalla, lihotus tai turvotus on melko yksilöllistä - itse laihdutin 25 kiloa pelkästään syömällä vähemmän, alkoholia meni ihan saman verran kuin aina ennenkin. Pidin ruoassa noin 300 kCal vajetta/päivä.
Nyt kun paino on pysynyt samana jo yli vuoden (74-76 kg), juon edelleen 15-20 bisseä / pari pulloa viiniä viikossa. Jos ne kalorit olisi oikeasti mitä siinä pullonkyljessä lukee, niin kaloreita tulisi kaljasta 3-4K, viinistä 1K viikossa. Tämä tarkoittaisi kuukaudessa 4K-13K kaloria ylimääräistä.
Ilmeisesti kilo on noin 7K kaloria normaalin +-0-kulutuksen päälle, joten minun pitäisi lihoa vuodessa pelkästä alkoholista 7-22 kiloa tai enemmän. Voi tietty olla, että kalorivajetta on edelleen vähän, mutta en tuota tahtia lihonut koskaan, vaikka alkoholia runsaasti käytänkin. Kiloja tuli kymmenen vuoden aikana se 30 lisää, eli pelkkä alkoholi ei tätä selitä.
Tiedä sitten, tämä on oma kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en laihtunut, kun lopetin juomisen? Samat läskit on ja pysyy. Juomia on tullut juotua tosi reippaasti.
Mulla lähti kilo per viikko.
Mulla ei.
Aloit syömään juomisen sijaan?
En sen enempää kuin ennenkään.
Siiderivalaat ovat lihavia, koska juomisen lisäksi tykkäävät myös syödä.
Tosi alkkikset ovat sitten laihoja, kun unohtavat syödä siinä juomisen ohessa.