Näin paljon se alkoholi lihottaa
Tästä näkee kuinka paljon alkoholi lihottaa lopulta. Niko näyttää suoraltaan tosi hyvältä vankeudessa ollessaan.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ruoka-ei-maistu-Ensimmainen-kuva-vankilas…
Kommentit (25)
Alkoholissa on suunnilleen saman verran energiaa kuin voissa. Mikä tässä on yllättävää? Niin ja kyllä, myös se kuiva valkoviini sisältää alkoholia mikä lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys siideriv.alai.lle; läskivuorenne eivät johdu geeneistänne.
Sun kielenkäyttö varmaan johtuu geeneistä. :)
Onneksi en juo alkoholia, olen tosin silti hieman läski.
Näytti paremmalta aiemmin omaan silmään, liian nuorelta siloposkelta näyttää uudessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Näytti paremmalta aiemmin omaan silmään, liian nuorelta siloposkelta näyttää uudessa kuvassa.
Hyvännäköinen tyyppi ainakin tossa kuvassa.
En uskoisi edes samaksi ihmiseksi! Ihan eri näköinen! :O
Hyi, kelpaisi ainoastaan ensimmäisen kuvan oloisena. Eikös tämä ole muutenkin enemmän huume- kuin alkoholihemmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen tyyppi ainakin tossa kuvassa.
Liian ”nätti poika”, miehekkäämpi ensimmäisessä kuvassa.
Kukahan tuo sitten niin kuin on. Ihan outo minulle. Missä oli ennen kuva, jossa on lihava?
Miksi en laihtunut, kun lopetin juomisen? Samat läskit on ja pysyy. Juomia on tullut juotua tosi reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en laihtunut, kun lopetin juomisen? Samat läskit on ja pysyy. Juomia on tullut juotua tosi reippaasti.
Mulla lähti kilo per viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei.
Aloit syömään juomisen sijaan?
Se on ihan sama paljonko se alkoholi lihottaa kun muuta ei laillisesti saa.
Mä ainakin oon aina lihonut jos oon lopettanut viikonloppu juomisen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kelpaisi ainoastaan ensimmäisen kuvan oloisena. Eikös tämä ole muutenkin enemmän huume- kuin alkoholihemmo?
Ennen kuvassa näyttää aika pöhättyneeltä, joka viittaa alkoholiin.
Miksi tykkäät pöhättyneistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuvassa näyttää aika pöhättyneeltä, joka viittaa alkoholiin.
Miksi tykkäät pöhättyneistä miehistä?
Siis pöhöttyneistä.
Eikös alkkikset ole yleensä laihoja, niinkuin narkkaritkin?
Siinä laihutusvinkki ensikesälle jos haluatte rantakuntoon, niin alkakaa vetämään viinaa tai huumeita.
Yllätys siideriv.alai.lle; läskivuorenne eivät johdu geeneistänne.