Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia ihmisen kanssa joka on järjestämässä ja kinuamassa kakkukahveja..

Vierailija
31.08.2025 |

Puoliso on ilmoittanut, ettei vietä syntymäpäiviä. Hänen äitinsä kinuaa silti kakkukahveja ja on ilmeisesti aikomassa selän takana niitä järjestää. 

En käsitä miksei voi kunnioittaa toisen toivetta. Ihminen on sanonut, ettei halua viettää mitään. Aivan tahallaan pitää pientä kiusaa tehdä.

Tekisi mieli sanoa asiasta puolison äidille. 

Miten toimisitte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia monet lähtee matkoille juhlapäivänä. Siinäpähän kahvittelevat keskenään sitten.

Vierailija
2/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihmeessä. Minustakin epäkunnioittavaa. En haluaisi itselleni kenenkään muun järjestämää tilaisuutta jos en itse järkkäisi. Siis että jos päättäisin ja ilmoittaisin että ei juhlia niin en todellakaan haluaisi että joku silti järkkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puolisosi selvittää asia itse äitinsä kanssa. Älä sekaannu.

Vierailija
4/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi ikävää.

Vierailija
5/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideille pitää usein sanoa todella selkeästi. Myös omalle äidilleni ja anopille. Olen opetellut vetämään rajoja. He loukkaantuvat, mutta pääsevät siitä yli.

Vierailija
6/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on oikeasti kiusantekoa.

Vierailija
7/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset antavat usein muille mitä itse haluaisivat. Seuraavana anopin merkkipäivänä viette  hänet kakkukahveille.

Vierailija
8/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tässä, että mitä se sinulle kuuluu niin kauan kun ei teille kakkuineen tunge.

Vierailija
9/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äideille pitää usein sanoa todella selkeästi. Myös omalle äidilleni ja anopille. Olen opetellut vetämään rajoja. He loukkaantuvat, mutta pääsevät siitä yli.

Tuo on muuten totta. Tuntuu että oma äitini ei kuuntele yhtään mitä sanon ennen kuin vasta sitten kun suutun hänelle, muuten menee kaikki vastalauseet ihan kuuroille korville. 

Vierailija
10/10 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös syntymäpäivät ole uskovaisten hihhuleiden juhla. Kristityt juhlivat syntymäpäiviä, kuten joulua, joka on Jeesuksen syntymäjuhla. Sano, ettei sovi vakaumukseenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan