Millä tavalla Panadol Novum tai Forte eroaa tavallisesta muista Panadoleista?
Zapp vaikuttaa nopeasti, mutta tuossa Fortessa ja Novumissa on ihan vaan tavallinen pakkausseloste eikä missään kerrota miten ne eroavat muista.
Ja kyse vain Panadolista, ei muista parasetamolilääkkeistä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oman fiilispohjan perusteella Zapp ylivoimaisesti paras. Olen kokeillut paljon muitakin.
Näin mäkin olen kokenut että Zapp voittaa muut mutta tuota Novumia tai Fortea en ole kokeillut.
Taidan sitten jatkaa Zapp-linjalla.
Tuo Panadol Novum on siis se ihan perus-Panadol. Ei ole olemassa enää pelkkää Panadolia. Mutta ei kyllä mitään muistikuvaa, mikä apuaine tai muu muutos tuossa olisi tullut entiseen verrattuna. Forte sitten on, nimensä mukaisesti, vahvempi eli 1 g parasetamolia, kun muissa on 500 mg (paitsi pitkävaikutteisessa 665 mg).
Vierailija kirjoitti:
Tuo Panadol Novum on siis se ihan perus-Panadol. Ei ole olemassa enää pelkkää Panadolia. Mutta ei kyllä mitään muistikuvaa, mikä apuaine tai muu muutos tuossa olisi tullut entiseen verrattuna. Forte sitten on, nimensä mukaisesti, vahvempi eli 1 g parasetamolia, kun muissa on 500 mg (paitsi pitkävaikutteisessa 665 mg).
Ok, kiitos!
Oman fiilispohjan perusteella Zapp ylivoimaisesti paras. Olen kokeillut paljon muitakin.