Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla Panadol Novum tai Forte eroaa tavallisesta muista Panadoleista?

Vierailija
04.03.2020 |

Zapp vaikuttaa nopeasti, mutta tuossa Fortessa ja Novumissa on ihan vaan tavallinen pakkausseloste eikä missään kerrota miten ne eroavat muista.
Ja kyse vain Panadolista, ei muista parasetamolilääkkeistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman fiilispohjan perusteella Zapp ylivoimaisesti paras. Olen kokeillut paljon muitakin.

Vierailija
2/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadol Forte on vahvempi, 1g.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman fiilispohjan perusteella Zapp ylivoimaisesti paras. Olen kokeillut paljon muitakin.

Näin mäkin olen kokenut että Zapp voittaa muut mutta tuota Novumia tai Fortea en ole kokeillut.

Taidan sitten jatkaa Zapp-linjalla. 

Vierailija
4/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Panadol Novum on siis se ihan perus-Panadol. Ei ole olemassa enää pelkkää Panadolia. Mutta ei kyllä mitään muistikuvaa, mikä apuaine tai muu muutos tuossa olisi tullut entiseen verrattuna. Forte sitten on, nimensä mukaisesti, vahvempi eli 1 g parasetamolia, kun muissa on 500 mg (paitsi pitkävaikutteisessa 665 mg).

Vierailija
5/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä Panadol Coffein

Vierailija
6/6 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Panadol Novum on siis se ihan perus-Panadol. Ei ole olemassa enää pelkkää Panadolia. Mutta ei kyllä mitään muistikuvaa, mikä apuaine tai muu muutos tuossa olisi tullut entiseen verrattuna. Forte sitten on, nimensä mukaisesti, vahvempi eli 1 g parasetamolia, kun muissa on 500 mg (paitsi pitkävaikutteisessa 665 mg).

Ok, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan