Kysymys vapaaehtoisesti sinkuille naisille
Elättekö ilman seksiä vai onko teillä jonkinlainen fb- tai fwb-järjestely? Harrastatteko yhden illan juttuja?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua.
Lunttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vakituinen seksikumppani, mutta emme seurustele. Viihdymme hyvin yhdessä, tykkäämme toisistamme ja seksi on kummallekin nautinnollista. Tapaamme noin kerran viikossa tai hieman useammin. Sopii molemmille. Onko tämä nyt sitten semmoinen kevytsuhde vai fwb, en tiedä, eikä sen nimityksen ole niin väliäkään. Kunhan vaan teemme toisillemme hyvää monin eri tavoin sängyssä ja sen ulkopuolella. Kummallakaan ei ole muita säätöjä vaan olemme toisillemme ainoat. Jos meillä olisi samanlaiset pitkän tähtäimen tulevaisuudensuunnitelmat, voisin hyvin kuvitella että tästä syventyisi parisuhde. Mutta koska aiomme mennä eri polkuja, olkoon tämä nyt tätä tässä vaiheessa elämäämme.
t. nainen, 35 v.
Nämä on just sitä ihmistyyppiä, jotka roikkuu nettideiteissä vuodesta toiseen, kun ollaan ns. paperilla sinkkuja. Mutta totuus on toinen. Läheisyys haetaan tavalla tai toisella jonkun tyypin avustamana, kun ei oikeasti osata olla yksin, tai etsiä sitä pysyvää (oikeaa) kumppania.
Yritäpä näitä sitten saada kahville ja tai muuhun tapaamiseen, kun alitajuisesti halutaan pitää siitä fwb-jutusta kiinni. Pyydän, että poistuisitte kaikista treffisovelluksista, ja antaisitte meidän normaalien etsiä seuramme kaltaisistamme. Sellainen ihminen on rikki, joka pystyy vuodesta toiseen s*ksisuhteeseen, ilman minkäänlaisia tunteita.
Kaikenlainen kevytsuhteilu ja hedonistinen fwb-elämä on tämän yhteiskunnan tuho ja turmio, mitkä selittänee myös osittain maamme alhaiset syntyvyysluvut.
-olen ollut pitkässä parisuhteessa
-olen lisääntynyt kahdesti
-enää en halua asua toisen aikuisen kanssa yhdessä
-nautin niin yksinolosta kuin seksistäkin, siitä mieluiten vakkarin kanssa, toisinaan yhden illan vaan
-en ole deittipalveluissa enkä muutenkaan aktiivisesti etsi suhdetta
-mielelläni lähden ei-seksiä-sisältävillekin treffeille
Olenko mielikuvitusolento?
N42 vastaa:
Olen melko paljon elänyt elämääni parisuhteissa, mutta tällä hetkellä olen vapaaehtoisesti sinkku koska en koe olevani valmis vakavaan suhteeseen. Sinkkuaikoinani minulla on ollut joskus FWB-suhde. Irtoseksiä en nuoruuden kokeilujen jälkeen ole harrastanut ollenkaan, sillä siinä seksin laatu on kokemukseni mukaan umpisurkeaa tarjolla oleviin vaihtoehtoihin verrattuna. Ne vaihtoehdot siis ovat hyvä FWB ja itsetyydytys.
Tutkitusti irtosuhteita harrastavista naisistakin vain noin 10% saa säännöllisesti orgasmin yhdynnässä niiden satunnaiskumppanien kanssa. Me muut emme yksinkertaisesti nauti irtoseksistä niin paljon, että siihen ryhtyisimme. Ymmärrän kyllä että jos on siunaantunut sellainen fysiologia, että psyykkisillä tekijöillä ei ole suurta merkitystä, nainenkin voi irtoseksistä nauttia. Ehkä harrastaisin sitä itsekin, jos fysiologiani olisi tuollainen. Mutta kun ei ole, niin arvostan todella paljon niitä miehiä, jotka välittävät minusta ihmisenä ja haluavat luoda minuun henkisen yhteyden ennen kuin seksiin mennään. Kaikki FWB-jututkin minulla on ollut tällaisen miehen kanssa, koska silloin nautin seksistä aivan eri tavalla kuin irtosuhteessa. Parisuhteista nämä jutut voivat silti erota paljonkin.
Eli koska minulle seksikumppaneissa on ylivoimaisen tärkeää määrän sijaan laatu, en harrasta irtoseksiä. Minulla on korkea seksivietti ja hyvässä parisuhteessa haluan seksiä päivittäin. FWB-suhteet ovat oikein hyvä ratkaisu sinkkuaikoina. Sellaisen löytäminen vain ei ole helppoa, koska mieheltä vaaditaan siihenkin hyvin paljon - vaikkakaan ei yhtä paljon kuin hyvältä parisuhdekumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko vapaaehtoisesti sinkku vai en, sillä haluaisin kyllä löytää rakkauden, mutta en jaksa etsiä.
Eli olen kai.
Seksiä olen saanut viimeksi kolme vuotta sitten, eli oman käden avulla mennään.N27
PS. Ketjun keskustelua sivuten; en voisi alkaa miehen kanssa jolle naisen panot on ongelma ja jonka mielestä hänen oman rakkaansa olisi pitänyt vaan odotella yksinään kunnes löytää Hänet.
Ei tollanen mies osaa rakastaa, ällöttävä egoisti vain.Kuka tässä on vaatinut yksinään odottelemaan...?
Sinusta on egoistista, että miehellä on omia mieltymyksiä? Eikö oma vaatimuksesi ole itsessään egoisitinen - aivain, kuin se olisi naisten oikeus määritellä miesten mieltymykset? Ovatko naiset egoisitisia vaatiessaan, omien mieltymystensä mukaan, että miehellä on taustat kunnossa?
Jos haluat löytää uskollisen ja sitoutumishaluisen miehen, jolle naisen panohistorialla ei ole mitään väliä, et miestä tule koskaan löytämään. Mutta niitä miehiä teille kyllä riittää, jotka eivät ota parisuhdetta liian vakavasti. Henkilökohtaisesti minua etoo jo tuo tarve kontrolloida miesten haluja.
Kuinkahan moni sinkkumies kieltäytyy seksistä jos sitä viehättävä ihminen ehdottaa?
Kun ei siitä tunnu kieltäytyvän varatutkaan miehet, päinvastoin tyrkyttämättäkin vonkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa etsin kyllä parisuhdetta ikäisestäni miehestä joka ei enää halua lapsia. Sillä aikaa kun odottelen kohdalle sopivaa, harrastan seksiä noin 10 vuotta nuorempien kivannäköisten miesten kanssa. He eivät haluaisi seurustella minun kanssani, enkä minä heidän, koska muutaman vuoden päästä viimeistään heillä alkaisi perheenperustamishommat kiinnostaa ja minä jäisin yksin. Iloitsen kuitenkin siitä että vielä saan nuoria komeita miehiä. Heille voin tarjota mutkatonta vapaata seksisuhdetta sillä aikaa kun etsivät ikäistään seuraa. Ulkonäkö on oleellinen asia, mutta ei luonnekaan saa olla ärsyttävä. Tinderistä näitä löytyy, en tiedä onko vanhempi nainen joku fetissi, vai onko kyse siitä että nuoremmat naiset eivät ole seksisuhteita vailla, vaan etsivät vain vakavia suhteita.
Meni pari vuotta ettei minulla ollut ollenkaan seksiä kun ei kiinnostanut seksisuhteet. Nyt sitten tällainen vaihe.
N38
Todella monia nuoria miehiä tuntuu kiinnostavan me 35-40-vuotiaat naiset. Harmi vaan kun he luulevat meidän kaikkien olevan kokeneita opettajia. Kun tajuavat että minä olen paremminkin se kokematon ja tarvitsisin oppia heiltä, kiinnostus loppuu heti. Mielelläni tapailisin vaikka 10 vuotta nuorempaa... Mutta ei löydy ei.
Tämä on joskus kuin työpaikan etsintää, pitää olla kokemusta jotta saa työn, mutta miten sitä kokemusta voisi saada kun koskaan ei saa ensimmäistäkään työpaikkaa?
Ei minulla ainakaan ole ollut mitään opetussessioita nuorempien miesten kanssa vaan kiihkeää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä väitteitä miten seksi olisi muka suurimmaksi osaksi naisille huonoa. Hyvin harvassa ovat moiset räpeltäjät, kyllä vähintään 80-90% miehistä on vähintään tyydyttävää (😉) tasoa. En edes muista milloin en olisi uuden kumppanin kanssa saanut.
Joko ette osaa valita kumppania, tai olette tosi vaikeita miellyttää - ja sehän ei ole miehen vika.
Mitä nuorempi nainen, sitä todennäköisempää on , että ei saa orgasmia.
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
Itse en ole koskaan saanut miehen kanssa seksissä orgasmia. Omin sormin parissa minuutissa onnistuu. Miksi siis vaivautua miestä ko tilanteeseen ottamaan? N29
Minäkin saa runkulla hyvin nopeasti, kerro miksi pitäisi vaivautua ottamaan nainen jotenkin seksiin mukaan ja vielä huomioimaan tätä? Miksi en huomioi vain kaluani?
Aivan vapaasti voit runkata mielinmäärin, eihän tässä teikäläisille muuta ole tarjollakaan.
Sieltähän se heti tuli, runkkaava mies joka ei koe elämänsä tarkoituksen olevan naisten palvelu ja tyydyttely, saa heti osakseen halveksuntaa.
Et sitten perinteistä "et ole edes koskaan Oikeaa Naista saanut", muistanut pupeltaa näppäimistölläsi?
Minulla ei ole mitään sitään vastaan, että muutkin hoitelee itse itsensä. Sinuahan tuo tuntuu pännivän ettei hyvään seksiin kuulu penis.
Perinteisesti tuota kutsutaan masturboinniksi, ei varsinaiseksi seksiksi. Sen ketä lainasin, missio oli toki miesten vähättely. Miestä mihinkään tarvita. Paitsi sitten kun tulee aika saada lapsi ja elatus sille. Ja talo ja vuotuiset ulkomaan matkat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä 14 vuoteen. Kaipaan kyllä.
N42
Kaipaatko parisuhdeseksiä vai irtoseksiä?
Jos irtoseksiä. Niin netissä on aika paljon erilaisia suomenkielisiäkin seksideittailusivustoja jotka löytyvät aika helposti oikeita hakusanoja käyttäen. Laittamalle sopivalle seksideittailupalstalle kuvallisen (ilman että kasvot näkyvät esim. suuta tai nenää ylempää) ilmoituksen nimimerkkiä käyttäen että halutaan miestä väliaikaiseen seksisuhteeseen ilman sitoutumista tai pysyvää parisuhdetta. Sisältäen tietoa naisen pituudesta, painosta, tissien koosta, sekä vähän tietoa naisen luonteesta. Sitten mainitsemalla että minkälaisia ominaisuuksia tai luonteen piirteitä haluaa mieheltä ja minkälainen mies ei kelpaa ollenkaan. Jos nainen asuu järkevällä paikalla mihin on helppoa päästä autollakin ilman maksullista pysäköintiä ja pysäköintisakon saamisen riskiä. Niin kyllä moni mies tulisi asunnolle ihan omasta halusta, eikä naisen tarvitse poistua asunnoltaan ollenkaan.
Seksideittailupalstoilla nainenkin pystyy jonkinverran suojelemaan yksityisyyttään esim. nimimerkillä, sähköpostilla, prepaid puhelinliittymällä, sekä käyttäen sellaisia kuvia mitä hänellä ei ole käytössä millään toisella sivustolla. Näistä on aika helppoa hankkiutua eroon jos mieli muuttuu eikä irtoseksi enää kiinnosta. Jos on asunut vuokralla, niin sitten esim. vaihtamalla asuinpaikkaa pääsee nainen eroon mahdollisista haitallisista miehistä, jotka eivät ymmärrä päästää irti ja pysyä erossa naisesta joka on sanonut selvästi miehelle, että nainen ei enää haluaa olla tekemisissä sen miehen kanssa.
PS. en tuomitse irtosuhteita harrastavia ihmisiä, parisuhteita tai perheitä haluavia ihmisiä, enkä myöskään sinkkuna pysyviä ihmisiä. Vaan kunnioitan jokaisen yksilön omia valintoja.
Netti sitä ja sovellus tätä. Kyllä sitä seksiseuraa löytää ihan elävästä elämästä, lähtee vaikka isoon kaupunkiin viihtymään jos jossain tuppukylässä ei kiinnostavia ihmisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä väitteitä miten seksi olisi muka suurimmaksi osaksi naisille huonoa. Hyvin harvassa ovat moiset räpeltäjät, kyllä vähintään 80-90% miehistä on vähintään tyydyttävää (😉) tasoa. En edes muista milloin en olisi uuden kumppanin kanssa saanut.
Joko ette osaa valita kumppania, tai olette tosi vaikeita miellyttää - ja sehän ei ole miehen vika.
Mitä nuorempi nainen, sitä todennäköisempää on , että ei saa orgasmia.
https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…
Itse en ole koskaan saanut miehen kanssa seksissä orgasmia. Omin sormin parissa minuutissa onnistuu. Miksi siis vaivautua miestä ko tilanteeseen ottamaan? N29
Minäkin saa runkulla hyvin nopeasti, kerro miksi pitäisi vaivautua ottamaan nainen jotenkin seksiin mukaan ja vielä huomioimaan tätä? Miksi en huomioi vain kaluani?
Kuka sulta, on tällaista vaatinut? Kaikki olis vain kiitollisia jos oikeasti jättäisit naiset kokonaan rauhaan ja lopettaisit spämmäämisen täällä.
Vastasitko samalla tavalla lainaamalleni naiselle joka kertoi asian vastaavasti sukupuolet kääntäen? Miksi et?
Öö. Kyseinen nainenhan sanoi jättävänsä miehet rauhaan ja tyydyttävänsä itseitsensä? Tee kaikenmokomin samoin.
Eli et vastannut tälle naiselle, mutta vastasit minulle (miehelle). Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos irtoseksiä. Niin netissä on aika paljon erilaisia suomenkielisiäkin seksideittailusivustoja jotka löytyvät aika helposti oikeita hakusanoja käyttäen. Laittamalle sopivalle seksideittailupalstalle kuvallisen (ilman että kasvot näkyvät esim. suuta tai nenää ylempää) ilmoituksen nimimerkkiä käyttäen että halutaan miestä väliaikaiseen seksisuhteeseen ilman sitoutumista tai pysyvää parisuhdetta. Sisältäen tietoa naisen pituudesta, painosta, tissien koosta, sekä vähän tietoa naisen luonteesta. Sitten mainitsemalla että minkälaisia ominaisuuksia tai luonteen piirteitä haluaa mieheltä ja minkälainen mies ei kelpaa ollenkaan. Jos nainen asuu järkevällä paikalla mihin on helppoa päästä autollakin ilman maksullista pysäköintiä ja pysäköintisakon saamisen riskiä. Niin kyllä moni mies tulisi asunnolle ihan omasta halusta, eikä naisen tarvitse poistua asunnoltaan ollenkaan.
Seksideittailupalstoilla nainenkin pystyy jonkinverran suojelemaan yksityisyyttään esim. nimimerkillä, sähköpostilla, prepaid puhelinliittymällä, sekä käyttäen sellaisia kuvia mitä hänellä ei ole käytössä millään toisella sivustolla. Näistä on aika helppoa hankkiutua eroon jos mieli muuttuu eikä irtoseksi enää kiinnosta. Jos on asunut vuokralla, niin sitten esim. vaihtamalla asuinpaikkaa pääsee nainen eroon mahdollisista haitallisista miehistä, jotka eivät ymmärrä päästää irti ja pysyä erossa naisesta joka on sanonut selvästi miehelle, että nainen ei enää haluaa olla tekemisissä sen miehen kanssa.
PS. en tuomitse irtosuhteita harrastavia ihmisiä, parisuhteita tai perheitä haluavia ihmisiä, enkä myöskään sinkkuna pysyviä ihmisiä. Vaan kunnioitan jokaisen yksilön omia valintoja.
Netti sitä ja sovellus tätä. Kyllä sitä seksiseuraa löytää ihan elävästä elämästä, lähtee vaikka isoon kaupunkiin viihtymään jos jossain tuppukylässä ei kiinnostavia ihmisiä ole.
Se on sinun valintasi. Minä käytän mieluummin nettiä ja sovelluksia kuin menisin tuhlaamaan ylimääräistä aikaa missään isossa kaupungissa. Minä olen päihteetön ihminen ja haluan myös sen toisenkin ihmisen olevan selvinpäin tapaamisen aikana, siksi en käy esim.baareissa.