Kysymys vapaaehtoisesti sinkuille naisille
Elättekö ilman seksiä vai onko teillä jonkinlainen fb- tai fwb-järjestely? Harrastatteko yhden illan juttuja?
Kommentit (130)
Sooloseksiä on vähintään kerran päivässä eli en elä kokonaan ilman. Toisen ihmisen kanssa olen ollut viimeksi 2012.
Seksissä ei kiinnosta muu kuin orgasmit ja toisen ihmisen kanssa saan vain, jos välillämme on tietynlainen intiimi läheisyys, joten ei todellakaan nappaa keräillä mitään irtonumeroita. Koskaan en ole esim ottanut ketään randomia baarista mukaani —enkä ota.
N40
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja seuraan vain, mutta anteeksi jos epäilen näitä vastauksia. Olisi tietysti hienoa ja arvostettavaa jos todella pitäisi paikkansa että sinkkunaiset osaisivat olla ilman epämääräisiä fwb-virityksiä.
Miksi eivät osaisi olla? 🤔
Moniakaan eivät nykyisin enää irtosuhteet kiinnosta ja nuo fwb-viritelmissä usein mies saa enemmän kuin nainen. Ja nainen nyt on "rakennettu" niin, että tuollaiset läheisyydet helposti muuttuvat ihastukseksi jne.
Eli monien on vaikea pitää tuo vain fyysisenä.
Eli minäkin sinkkunainen ja nykyisin pääsääntöisesti olen mieluummin ilman kuin, että virittelisin mitään vakipanoja 😁
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja seuraan vain, mutta anteeksi jos epäilen näitä vastauksia. Olisi tietysti hienoa ja arvostettavaa jos todella pitäisi paikkansa että sinkkunaiset osaisivat olla ilman epämääräisiä fwb-virityksiä.
Jotkut niitäkin harrastaa kun muuta ei saa. Miehet ei sitoudu kun enää ei ole pakko.
Ei seksiä 14 vuoteen. Kaipaan kyllä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ja arvostettavaa? Miten ihmisestä tulee noin tiukkapipoinen, seksiä pelkäävä muinaisjäänne? Tynnyrissäkö asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut niitäkin harrastaa kun muuta ei saa. Miehet ei sitoudu kun enää ei ole pakko.
Jotkut saa muutakin mutteivät halua.
Itsetyydytän paljon mutta seksiä vain tapailusuhteissa eli melko harvoin, ehkä 1-2 vuoden välein.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut saa muutakin mutteivät halua.
Ja jotkut saavat, haluavat ja ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän ilman seksiä kumppanin kanssa (jo kohta 15 vuotta ilman), masturboin kyllä pari kertaa viikossa.
Miksi vastasit kysymykseen vapaaehtoisesti sinkuille, kun et ole sinkku? Etkö osaa lukea?
Äh, olen minä sinkku, kirjoitin huonosti. Tarkoitin siis ettei minulla ole ollut kumppania seksiin (eikä mihinkään muuhunkaan) 15 vuoteen, ei minkäänlaisia parisuhteita siis. Olen liian erakkoluonne haluamaan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat arvostamasi naisen. Sitten voit ihmetellä huuli pyöreänä, kun seksiä on kerran vuodessa. Tai ehkä se onkin haaveesi.
Mulla on ollut yksi fwb sinkkuvuosien aikana. Lopetin sen joku aika sitten kun mies alkoi haluta kaikenlaista halailua ja kainalossa kiehnäämistä. Nyt kun olen deittipalstalla taas tyrkyllä niin nuoret miehet tarjoavat palveluksiaan, mikään ei olisi helpompaa kuin saada seksiä nuorelta mieheltä. Mikään ei kuitenkaan myös kiinnosta vähempää. Baarissa en käy muutenkaan, saati seksiä hakemassa. Ilman siis toistaiseksi.
N40
Harrastin irtosuhteita johonkin 45-vuotiaaksi asti (välissä seurustelua). Sen jälkeen en ole jaksanut baariin lähteä eikä ole myöskään natsannut nettideittien kanssa. Siis joko miehet eivät ole halunneet tai en itse ole koska olen vaistonnut jotain hyötykäyttöä.
En enää kauheasti edes mas turboi mutta tilanne varmaan muuttuu kun tilasin just sen Satisfyerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ja arvostettavaa? Miten ihmisestä tulee noin tiukkapipoinen, seksiä pelkäävä muinaisjäänne? Tynnyrissäkö asut?
Jos luulet, että miesten ihanteet ovat "päivittyneet" feministien vaatimusten mukaiseksi, niin suosittelen itseäsi tulemaan ulos tynnyristäsi. Parisuhteeseen miehet eivät ole koskaan halunneet kevytkenkäisiä naisia, eivätkä tule koskaan haluamaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen ole aika hajottavaa, jos haluaisi kuitenkin sen parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Koskahan miehillä tulee buumiksi asennutella vehkeeseensä jotain väristimiä, että saisivat paremmin naisia. Kun näyttää niin moni selviävän ilman miestä surinavehkeineen, miehillähän tulee riittämättömyyden tunteet.
Mihin mies sellaista voisi käyttää, kun metoo tulee jo naista katselemalla. Ennemminkin tarvitsisi sellaisen suristimen, että naista ei tarvita. Välttyisi metoon vaaroilta.
On vakituinen seksikumppani ja monesti käymme yhdessä vaikka syömässä tai elokuvissakin ynnä muuta sellaista. Puhumme henkilökohtaisista asioista ja viihdymme yhdessä mutta emme ole parisuhteessa.
Olen 33-vuotias sinkkunainen, en nyt niinkään vapaaehtoisesti sinkku, mutta en myöskään hae tällä hetkellä parisuhdetta. Nautin sinkkuelämästä, seksistä ja vapaudesta. Deittailen itseasiassa melko ahkerasti ja harrastan seksiä, jos huvittaa ja mies on kiva. Joskus joku saattaa tarttua usemmaksi kerraksi mukaan hauskanpitoon, mutta heille olen tehnyt selväksi, että kyseessä on pelkkä seksi. Joidenkin kanssa olen tavannut vain kerran. Erosin pitkästä suhteesta kolme vuotta sitten, ja sen jälkeen on ollut pari pidempää tapailua ja seurustelua, mutta ovat päättyneet eroon. Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolet, tällä hetkellä se on kuitenkin minulle oikea tilanne. Kondomia vaadin ehdottomasti aina, yllättävän moni mies olisi valmis olemaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet, että miesten ihanteet ovat "päivittyneet" feministien vaatimusten mukaiseksi, niin suosittelen itseäsi tulemaan ulos tynnyristäsi. Parisuhteeseen miehet eivät ole koskaan halunneet kevytkenkäisiä naisia, eivätkä tule koskaan haluamaan.
eri
Ketä ensinnäkin kiinnostaa miesten ihanteet, toisekseen kuka edes tietää aikuisena tavatun seurustelukumppanin entiset säädöt jos ei nyt kaikkien kanssa ole ja kolmanneksi mikä ihme on kevytkenkäisyyden raja? Ja minkä ihmeen takia on hienoa ja kunnioitettavaa jos on ilman seksiä sinkkuna? Saa olla, itsekin olen mutta mitä se kellekään kuuluu? Miessinkut taas volisevat sen puutetta, syyttävät naisia ja Hännikäinen kirjoitti kirjankin ilman olemisesta naisia syyttäen. Mutta kevytkenkäinen ei saa olla:D
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias sinkkunainen, en nyt niinkään vapaaehtoisesti sinkku, mutta en myöskään hae tällä hetkellä parisuhdetta. Nautin sinkkuelämästä, seksistä ja vapaudesta. Deittailen itseasiassa melko ahkerasti ja harrastan seksiä, jos huvittaa ja mies on kiva. Joskus joku saattaa tarttua usemmaksi kerraksi mukaan hauskanpitoon, mutta heille olen tehnyt selväksi, että kyseessä on pelkkä seksi. Joidenkin kanssa olen tavannut vain kerran. Erosin pitkästä suhteesta kolme vuotta sitten, ja sen jälkeen on ollut pari pidempää tapailua ja seurustelua, mutta ovat päättyneet eroon. Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolet, tällä hetkellä se on kuitenkin minulle oikea tilanne. Kondomia vaadin ehdottomasti aina, yllättävän moni mies olisi valmis olemaan ilman.
Tämä taitaa olla enemmän se normi nuorilla naisilla.
Seksistä nauttuminen vaatii luottamusta ja tunnetta, joten ilman mennään. Yhdenillanjutuista ja virityksistä ei saa mitään. N38