Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te likaisissa työhaalareissa ruokakaupoissa asioivat miehen köriläät: Kysynpä vaan, että...?

Vierailija
03.03.2020 |

... onko ihan pakko tulla niillä ties missä liejussa hihanne kainaloa myöten uitetuissa työhaalareissanne ruokakauppaan ostoksille duunipäivän jälkeen?
Siis usein olen joutunut väistelemään tuonkaltaisissa p...kaisissa oranssin tai keltaisen värisissä työhaalareissaan liikkuvaa kaupassa einesaltaisiin sukeltavaa miestä niissä niin ihanan liejuisissa ties missä likaviemärilokaisissa ja mustan öljyn ties minkä lian kuoruttamissa työasusteissanne. Huh. huh, ei paljon mieltä ylennä, kun vieressä on kaiken lisäksi vieläpä hielle ja suorastaan p...lle haiseva miehen köriläs kumpparit jaloissaan ostamassa lihatiskiltä tuore-einestä.

Ettekö voisi käväistä kotosalla ensin suihkussa, ja vaihtaa asiallisemmat vaatteet päällenne kunnes tulette kauppaan sapuskaa valitsemaan.
Ei mulla muuta. Terkuin: Hienosto rouva

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Stockan Herkku lopetettu?

Vierailija
2/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostorouva siis - korjaan!

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stockan Herkku lopetettu?

:D En ole Stockan vakioasiakas:D

Ap.

Vierailija
4/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
5/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän lumettomilla paikkakunnilla ovat vissiinkin kaikenmaailman lumen auraajakoneiden käyttäjät valaneet päivät pitkät savivellistä patsaita mitä heidän työhaalareistaan voisi päätellä.

Vierailija
6/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko arvon rouva tulla vähemmän kemikaalirekan alle jääneen hajuisena sinne kauppaan? On ikävää kun astmaatikot saavat hienostoämmän kemikaalipilvestä oireita.

Vierailija
7/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienostorouva siis - korjaan!

Ap.

Eli Cirsi-Marica Kontulasta.

Vierailija
8/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne duunarit siivoaa ja myy sulle sitä einespitsaa, arvon provo.

Samoin kun sen Keravan kaupunginkämppäsi on ne "likaiset" duunarit rakentaneet.

Vierailija
9/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon jässikkä jäteauton kuljettaja täyttää vieläpä ruokamarketin käytävän kokonaan ja kävele siitä sitten ohitse, kun ei väistä ei senttiäkään:D hienostorouvaa.

Vierailija
10/79 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa käy kaupassa tauolla.

Vierailija
11/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP joku köyhä kerran itse joutuu kaupassa käymään?

Vierailija
12/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä.

Miksi ihmeessä työssä käyvä mies kävisi kaupassa työpäivän jälkeen? Vaimollaanhan on ollut koko päivä aikaa tehdä ostokset ja laittaa pieni, mutta täyttävä, välipala valmiiksi.

Vierailija
13/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä töitä töitä tehdään jotta jotta leipää syödään...

Jotkut sentään tekevät töitä. Mielummin mies töissä kuin kotona sylkemässä kattoon ao:n tavoin.

Vierailija
14/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä samoilla pskasilla vaatteilla ne ruuat sinne kauppaan kuljetetaankin. Ja jos rullakoita/lavoja täytyy lastausvaiheessa yhdistellä niin ne pskaset vaatteet ja likaiset hanskat kädessä niitä tavaroita nostellaan.

T. Kauppaan tavaraa vievä rekkakuski, joka käy kaupassa joskus työtakki päällä.

Tosin varmasti jonkun rakennusmiehen työvaatteet ovat likaisemmat.

Vierailija
15/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäpäivän jälkeen menen useimmiten kotiin koska olen niin märkä, väsynyt jne. Mutta joskus saatan kyllä hakea kaupasta pikkuostokset metsäkamppeissa jotka ovat varmasti likaiset ja saattaahan ne haistakkin. Koeta ap kestää ja ilmeisesti sinua ei onneksi haitannut työvaatteissa kulkevat naiset.

T. 46 v nainen

Vierailija
16/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa käy kaupassa tauolla.

ja ap on puhdas trolli taannoisen mielipidekirjoituksen pohjalta.

Vierailija
17/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina lenkiltä kauppaan koska se on saman reitin varrella ja sieltä sitten kotiin. Milloin sataa vettä, räntää ja kengät mutaiset jne mutta koittakaa kestää! En ole tiennyt että kauppa on joku hienostelupaikka jossa itseään pitäisi tuoda tykö sen kummemmin.

Vierailija
18/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen juurikin päinvastoin. Minulle tulee jotenkin hyvä mieli siitä, kun näen jonkun täysissä työtamineissa kaupassa. Itsekin olen usein suoraan töissä tulossa tai vapaatunnilla kaupassa piipahtamassa.

Terv. opettajanainen

Vierailija
19/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muualle kehtaatte mennä niin likaisina? Ja onhan elintarvikekauppa kuitenkin paikka, jossa pitäisi muutenkin noudattaa edes jonkinlaista hygieniaa.

Ap puhuu asiaa, vaikkei esitystavasta heti uskoisi.

Sitten paskaset vaatteet on ok, jos niistä ei irtoa yhtään mitään.

Samaa mieltä olen myös suihkussakäymisen kanssa. Haisulit on muutenkin ällöttäviä, mutta siellä ruuan seassa jotenkin vielä ällöttävämpiä.

Vierailija
20/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Suomessa on näin junttia porukkaa. Joko tullaan pask*aisissa työvaatteissa kauppaan, tai pieruverkkareissa. Sitten on tämä legginsit porukka, jotka tulee vako kireenä ja hiestä märkänä kauppaan. Oksettavaa sanon mä. Hirvee käry pitkin käytäviä kun nämä arjen sankarit paukahtaa paikalle. Oma lukunsa omat nämä kaljalaatikoita ostavat veivaajat ,jotka haisee eritteen, tupakan ja lian yhdistelmältä. Ulkomailla on aina kiva käydä kaupoissa,kun siellä osataan pukeutua ja ajatella kanssa ihmisiä, eikä tulla kauppaan tommosessa kunnossa.

Suomi on juntti maa ja pysyy sellaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi