Narsisti, et ole yhtään mitään
Ihmisen arvo on siinä miten kohtelee muita. Sinä kohtelet muita huonosti ja olet täysin mitätön oman pahuutesi takia. Jättäkää ihmiset rauhaan, teitä ei kaivata missään.
Kommentit (14)
Narsbitchi kirjoitti:
Olen kaikki ja enemmänkin.
Et ole.
Narsbitchi kirjoitti:
Kun niin riitätte itsellenne, miksi sitten täytyy häiritä muita?? Aivan sama miksi itsenne tunnette, mutta jättäkää ihmiset rauhaan.
Mitä välii. Älä ap ota elämää niin rankasti. Antaa narskujen olla, eivät ne sua häiritse ellet itse anna.
Ihmisen arvo määriytyy sen markkina-arvon mukaan. Eli siihen vaikuttaa paljonko joku on valmis maksamaan. Esim. lääkäri on yleensä arvokkaampi kuin hoitsu. Toki hoitsulla voi olla muitakin atribuutteja, jotka nostavat arvon yli lääkärin riippuen myös ostajan tarpeesta(esim. tarpeet eivät liity ammattiin, vaan esim. fyysisiin ominaisuuksiin). Sitten päälle tulee tietenkin henkilön omaisuus, jos halutaan tarkastella kokonaisuutta.
No miten sen nyt sen aattelee.
Voin olla narsisti tai sitten en.
Olen kuitenkin onnellinen ihminen, vaikka aina silloin tällöin määräilenkin vaimoani.
Naiset kun useinmiten ajattelevat enemmän tunteella kuin järjellä!
Empaattisuus ei välttämättä ole aina se ainoa ja oikea tunne ja aatos ja toimintapa.
Joku voisi kutsua minua narsistisiksi... mutta so what...
Jos en olisi tietyllä tavalla narsisti, meidän taloutemme olisi jo aikoja sitten ollut konkursissa. Asuisimme surkeassa vuokra-asunossa, eikä meillä olisi varaa maksaa ainoan lapsemme harratuksia, eikä mitään muutakaan-
Jotenka kaikki on loppujen niin suhteellista!
Vierailija kirjoitti:
Narsbitchi kirjoitti:
Kun niin riitätte itsellenne, miksi sitten täytyy häiritä muita?? Aivan sama miksi itsenne tunnette, mutta jättäkää ihmiset rauhaan.
Teen mitä haluun. Jätä sä mut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen arvo on siinä miten kohtelee muita. Sinä kohtelet muita huonosti ja olet täysin mitätön oman pahuutesi takia. Jättäkää ihmiset rauhaan, teitä ei kaivata missään.
Tuo on vain yksi tapa määritellä ihmisen arvo. Tapoja on monia ja jokainen voi valita sen oman, jonka mukaan elää. Sulle narsku ei ehkä ole mitään, okei, mutta omassa elämässään hän on kaikki ja vähän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Esimies on narsistityyppinen (en sano narsistiksi, koska en ole psykiatri). Yksi kaunis päivä tajusin, että hänen sisällään on hirvittävän yksinäinen, pelokas lapsi, joka hakee koko ajan hyväksyntää muilta.
Kaikilla ihmisillä on jonkinlainen tarve tulla nähdyksi, mutta miksi pitää vahingoittaa muita? Tehdä tahallaan pahaa ja odottaa että on silti pidetty. Tyhmyys oikein kukoistaa, pahuuden lisäksi. Taaperon kapasiteetti aikuisen kehossa, siinä väkivallan koko kuva.
En olekaan yhtään mitään. Mutta jo vuosikymmeniä olen elättänyt perheeni ja vaimoni. Maksanut lomat ja kesämökit ja ulkomaan matkat.
Auttanut rahallisesti molempia opiskelevia lapsiani. En ole koskaan käyttäytynyt henkisesti enkä fyysisesti väkivaltaisesti vaimoani kohtaan.
Kuitenkin hän jokaisessa riidassa kertoo minun olevan narsisti.
Kertokaa miksi?
i just löövit kirjoitti:
Nrsistit on ihqui.<3
Niin onki.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan yhtään mitään. Mutta jo vuosikymmeniä olen elättänyt perheeni ja vaimoni. Maksanut lomat ja kesämökit ja ulkomaan matkat.
Auttanut rahallisesti molempia opiskelevia lapsiani. En ole koskaan käyttäytynyt henkisesti enkä fyysisesti väkivaltaisesti vaimoani kohtaan.
Kuitenkin hän jokaisessa riidassa kertoo minun olevan narsisti.
Kertokaa miksi?
Meidän suvussa oli ihminen jota on epäilty narsistiksi. Hän piinasi perhettäni 30 vuotta haukkumispuheluilla ja kertoi vanhemmistani todella ikäviä valheita kylillä. Kun toinen vanhemmistani lopulta rohkaistui sanomaan että tämä mitä teet on henkistä väkivaltaa, narsisti oli aidosti pöyristynyt että mitä, vai muka henkistä väkivaltaa!
Esimies on narsistityyppinen (en sano narsistiksi, koska en ole psykiatri). Yksi kaunis päivä tajusin, että hänen sisällään on hirvittävän yksinäinen, pelokas lapsi, joka hakee koko ajan hyväksyntää muilta.