Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te likaisissa työhaalareissa ruokakaupoissa asioivat miehen köriläät: Kysynpä vaan, että...?

Vierailija
03.03.2020 |

... onko ihan pakko tulla niillä ties missä liejussa hihanne kainaloa myöten uitetuissa työhaalareissanne ruokakauppaan ostoksille duunipäivän jälkeen?
Siis usein olen joutunut väistelemään tuonkaltaisissa p...kaisissa oranssin tai keltaisen värisissä työhaalareissaan liikkuvaa kaupassa einesaltaisiin sukeltavaa miestä niissä niin ihanan liejuisissa ties missä likaviemärilokaisissa ja mustan öljyn ties minkä lian kuoruttamissa työasusteissanne. Huh. huh, ei paljon mieltä ylennä, kun vieressä on kaiken lisäksi vieläpä hielle ja suorastaan p...lle haiseva miehen köriläs kumpparit jaloissaan ostamassa lihatiskiltä tuore-einestä.

Ettekö voisi käväistä kotosalla ensin suihkussa, ja vaihtaa asiallisemmat vaatteet päällenne kunnes tulette kauppaan sapuskaa valitsemaan.
Ei mulla muuta. Terkuin: Hienosto rouva

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei voi raskaan työmaapäivän jälkeen käydä suihkussa, ja vaikka suihkua ei olisi, niin miksi ei voisi vaihtaa siviilikledjuja päälle? Miksi tullaan ihmisten ilmoille työhaalareissa? Onko tarve näyttää että kyllä tässä ollaan työukkoa ja maksellaan veroja?

Vierailija
22/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus pitää tehdä viron kielellä, jotta tavoittaa kohderyhmänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Olen nähnyt näitä hienostorouvia työpaikallani ja huh huh. Samaa massaa kaikki. Käytöstavat jää mieleeni, ei naama vaikka törmäisi vastakkain.

Sitten nää laastin ja ravan peittämät työmiehet taas on mukavaa sakkia. 😊

Vierailija
24/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan Suomessa on näin junttia porukkaa. Joko tullaan pask*aisissa työvaatteissa kauppaan, tai pieruverkkareissa. Sitten on tämä legginsit porukka, jotka tulee vako kireenä ja hiestä märkänä kauppaan. Oksettavaa sanon mä. Hirvee käry pitkin käytäviä kun nämä arjen sankarit paukahtaa paikalle. Oma lukunsa omat nämä kaljalaatikoita ostavat veivaajat ,jotka haisee eritteen, tupakan ja lian yhdistelmältä. Ulkomailla on aina kiva käydä kaupoissa,kun siellä osataan pukeutua ja ajatella kanssa ihmisiä, eikä tulla kauppaan tommosessa kunnossa.

Suomi on juntti maa ja pysyy sellaisena.

Asiaan on helppo ratkaisu-muuta pois

Vierailija
25/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosto-rouwalla on rahat loppu, kun pitää Alepassa ja Lidlissä käydä. Voi voi

Vierailija
26/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ei voi raskaan työmaapäivän jälkeen käydä suihkussa, ja vaikka suihkua ei olisi, niin miksi ei voisi vaihtaa siviilikledjuja päälle? Miksi tullaan ihmisten ilmoille työhaalareissa? Onko tarve näyttää että kyllä tässä ollaan työukkoa ja maksellaan veroja?

Metsätöitä tekevän naisen vastaus.

Metsässä kovalla pakkasella ei ole kiva vaihtaa vaatteita ulkona. Eikä ole kiva laittaa puhtaita normi vaatteita ilman suihkussa käyntiä hikiselle iholle. Yleensä en käy työpäivän päätteeksi kaupassa mutta jos tiedän että pakko hakea vaikka pari maitopurkkia ja pussi leipää vielä illalla niin saatan hakea ne metsäkamppeissa matkalla kotiin. Vaihtoehtona on ajaa kotiin, käydä suihkussa, kuivatella tunti hiuksia, lähteä 10 km päähän kauppaan autolla. Metsästä tullessa se pikkuostosten haku tarkoittaa vain 2 km poikkeamaa ja loppuiltaa on sitten vapaata muille asioille,

Itseäni taas puolestaan ärsyttää lapset jotka ovat ostoskärryissä siellä missä ruokia pidetään. Se on minusta epähygienistä. Lapsi kävelee kaupan pihalla syljen, tupakantumpin, koiran pissan ym päältä ja sitten tepastelee ostoskärryissä niillä kengillä... yök.

Vierailija
27/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
28/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla on vain pienet kaapit per henkilö ja niissä pidetään likaisia työvaatteita, Ei siihen likaiseen kaappiin viitsi siviilivaatteita tunkea pölyyntymään. Siinä myös säästää omia vaatteitaan kun lähtee työvaatteissa kotoaan. Autoon vaan penkinsuojus. En viitsi ajaa 30kilometriä kotiin vaihtaman vaatteita ja käymään suihkussa ja sitten ajella takaisin lähimpään kauppaan.

Vierailija
29/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työantaja ajattelee työntekijästä jolla isot firman logot vaatteissa ja kaksin käsin kaljaa kannetaan kaupasta?

Vierailija
30/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen Dahlia Mustavaara tosta hienostorouvasta! :D

Vierailija
31/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostorouvat vois myös jättää ne eltaantuneet "poisonit" pois tavalliselta ruokakauppareissulta.

Vierailija
32/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työantaja ajattelee työntekijästä jolla isot firman logot vaatteissa ja kaksin käsin kaljaa kannetaan kaupasta?

Tuskin mitään.

Vierailija
33/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua: ensinnäkään ne jampat ei kylvä paskaa ympärilleen saati että olisivat siinä kierineet. Toiseksi: merkittävä osa haalarihemmoista on keikkahommissa kaukana kotoaan ja ehkä ensimmäisenä pitkän työpäivän jälkeen tai ruokatunnille evästä hakiessa ei tule mieleen, että av-mamman mielenpahoituksen välttämiseksi pitäisi laittautua kuin lauantaitansseihin, että voi käydä kaupassa.

Vierailija
34/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten hyvä kysymys!

Vierailija
35/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei mietis nyt! Jos koti on vaikka 10 kilsan pääs, kauppa työmaan vieressä tai kotimatkalla, niin minkä h*lvetin takia niitä ruokaostoksia ei voi siinä kotimatkalla hoitaa?! Mullei ainakaa tulis mieleenkää suhata ees taas! :D Miten jotaki voi oikeesti häiritä toisen asiakkaan likaset työvaatteet?? Sit ymmärrän jos ne haisee kuolemalta tai roiskuu paskaa ympäriinsä! 

Vierailija
36/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän siitä että kauppaan tullaan sellaisena kuin ollaan, hienostelematta.

Elintarvikkeet on pakattu niin hyvin, että ne ovat turvallisia. Palvelutiskeissä on myyjät jotka pakkaavat elintarvikkeet.

Tämä avauksessa mainittu kohderyhmä taitaa kiertää vihannekset ja hedelmät aika kaukaa. Joka tapauskessa kasvikset ja hedelmät huuhdotaan ennen käyttöä.

Voit jatkaa rauhassa ostoksiasi. Minä kunnotan duunareita, ilman heitä ei tämä yhteiskunta pyöri. Olisi kohtuutonta vaatia käymään kotona ennen kauppa-asiointia. Veisi liian kauan aikaa.

opettaja

Vierailija
37/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy ettei mieheni tarvitse enää töiden jälkeen käydä kaupassa, silloin hän saa nopeammin laitettua vaikka pyykit kun tulee aikaisemmin kotiin.

Tämä tosin vaatii sen että joku muu, vaikka ap, tuo meille ne ruokatarpeet kotiin. Miten olisi? Kuka ilmoittautuu vapaaehtoiseksi? Ai ei kukaan, no ei sitten muuteta tapoja.

Vierailija
38/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietin että harvemmin hoitsutkaan työasuissa kaupoissa pyörii? Miksi ei? Miksi sitten asbestijämien ja rakennuspölyn kyllästämät työhaalarit on ok?

Vierailija
39/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen juurikin päinvastoin. Minulle tulee jotenkin hyvä mieli siitä, kun näen jonkun täysissä työtamineissa kaupassa. Itsekin olen usein suoraan töissä tulossa tai vapaatunnilla kaupassa piipahtamassa.

Terv. opettajanainen

Mulla on sama. Mä katson näitä työvaatemiehiä ja -naisia pelkästään hyvällä.

N46

Vierailija
40/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelän lumettomilla paikkakunnilla ovat vissiinkin kaikenmaailman lumen auraajakoneiden käyttäjät valaneet päivät pitkät savivellistä patsaita mitä heidän työhaalareistaan voisi päätellä.

Työnteon arvostus kohdillaan?

Minulle juuri nämä mainitut ovat työn sankareita, veronmaksajia, ahkeria ihmisiä pitämässä huolta, että esim. tiet ovat kutakuinkin ajokunnossa vaativissa sääoloissa jne. Kunnioitus on suuri.

Sinusta ja kaltaisistasi taas minulla ei ole kovin hyvää sanottavaa, joten jääköön sanomatta.

Tämä provo toimi tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän