Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te likaisissa työhaalareissa ruokakaupoissa asioivat miehen köriläät: Kysynpä vaan, että...?

Vierailija
03.03.2020 |

... onko ihan pakko tulla niillä ties missä liejussa hihanne kainaloa myöten uitetuissa työhaalareissanne ruokakauppaan ostoksille duunipäivän jälkeen?
Siis usein olen joutunut väistelemään tuonkaltaisissa p...kaisissa oranssin tai keltaisen värisissä työhaalareissaan liikkuvaa kaupassa einesaltaisiin sukeltavaa miestä niissä niin ihanan liejuisissa ties missä likaviemärilokaisissa ja mustan öljyn ties minkä lian kuoruttamissa työasusteissanne. Huh. huh, ei paljon mieltä ylennä, kun vieressä on kaiken lisäksi vieläpä hielle ja suorastaan p...lle haiseva miehen köriläs kumpparit jaloissaan ostamassa lihatiskiltä tuore-einestä.

Ettekö voisi käväistä kotosalla ensin suihkussa, ja vaihtaa asiallisemmat vaatteet päällenne kunnes tulette kauppaan sapuskaa valitsemaan.
Ei mulla muuta. Terkuin: Hienosto rouva

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miesvihainen ap syyllistää vain miehiä, kun olen usein naisiakin nähnyt kaupassa haalareissa!

Vierailija
42/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään voi kaupasta tilata ostokset pientä maksua vastaan suoraan kotiovelle. passais porvoolaisrouvan käyttää tätä palvelua niin ei muut asiakkaat häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Stockan Herkku lopetettu?

:D En ole Stockan vakioasiakas:D

Ap.

Et niin, vaan sossun.

Vierailija
44/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan mietin että harvemmin hoitsutkaan työasuissa kaupoissa pyörii? Miksi ei? Miksi sitten asbestijämien ja rakennuspölyn kyllästämät työhaalarit on ok?

Jätä ajatteleminen älykkäille. Hoitsu tekee työnsä siistissä ympäristössä, jossa on kunnolliset tilat vaihtaa vaatteet. Sen haalarihemmon sosiaalitila on ahdas työmaakoppi.

Vierailija
45/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut hienostorouvalle. Minä käyn ruokatauolla usein kaupassa eväitä ostamassa. Päälläni maalitahraiset haalarit ja jaloissani turvakengät. Maalia saattaa olla joskus kasvoissakin. T. Maalarinainen

Vierailija
46/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan Suomessa on näin junttia porukkaa. Joko tullaan pask*aisissa työvaatteissa kauppaan, tai pieruverkkareissa. Sitten on tämä legginsit porukka, jotka tulee vako kireenä ja hiestä märkänä kauppaan. Oksettavaa sanon mä. Hirvee käry pitkin käytäviä kun nämä arjen sankarit paukahtaa paikalle. Oma lukunsa omat nämä kaljalaatikoita ostavat veivaajat ,jotka haisee eritteen, tupakan ja lian yhdistelmältä. Ulkomailla on aina kiva käydä kaupoissa,kun siellä osataan pukeutua ja ajatella kanssa ihmisiä, eikä tulla kauppaan tommosessa kunnossa.

Suomi on juntti maa ja pysyy sellaisena.

HAHAHHAHAHAA

"Ulkomailla" on jäädään usein työpäivän päätteeksi istumaan bubiin syömään ja juomaan. Duunareilla on työvaatteet päällä ja työkalupakit ja moottorisahat pöydän alla. Tällaista havemmin näkee Suomessa.

Vierailija
47/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan mietin että harvemmin hoitsutkaan työasuissa kaupoissa pyörii? Miksi ei? Miksi sitten asbestijämien ja rakennuspölyn kyllästämät työhaalarit on ok?

Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään, huonon esimerkin otit.

Työnantaja tarjoaa minulle työvaatteet ja on järjestänyt pukukaapin ja pukukopin, jossa vaihdan vaatteet. Minulla ei ole mitään syytä lähteä kauppaan työvaatteet päällä. Se on sitä paitsi kiellettyäkin, meidän ohjeissa kielletään liikkumasta työvaatteissa sairaala-alueen ulkopuolella.

Vierailija
48/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakennusalalla työskentelevä nainen ja voin kertoa, että aina meillä naisilla ei ole tarpeeksi isoja sosiaali/pukutiloja, että kaikille työmaan naisille riittäisi omat pukukaapit. Joskus ollut myös niin, että kun olen työmaalle saapunut (olen vuokrafirman kirjoilla) olen ollut ensimmäinen nainen ja minulle ei ole edes ollut omaa pukutilaa missä olisin voinut vaihtaa vaatteet tai miehet ovat vallanneet vapaana olleen naisten pukutilan. Tämän takia kuljen yleensä työvaatteissa työmatkat ja kyllä saatan käydä jopa kotimatkalla kaupassa. Haen jopa lapset päiväkodista samoissa vaatteissa, hui apua!

Vaatteistani ei irtoa p*skaa, vaikka saattavat likaisilta näyttää ja pesen työvaatteeni aina viikon päätteeksi.

Vierailija
49/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostorouva voisi ihan näin ensitöikseen opetella käytöstavat ja oppia olemaan nyrpistämättä nokkaansa tavallisille ihmisille.

Vierailija
50/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran sulle, oikeasti.

Oon lounasravintolassa töissä ja milloin tahansa otan nuo paskasissa työvaatteissa ennemmin kuin sut yltiömakeassa hajuvedessä meille syömään.

Nuo duunarimiehet ovat ihan hemmetin mukavia asiakkaita teihin hienostorouviin verrattuna.

Ja kyllä meillä käy molempia.

Vierailija
51/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyämiäs ansaitsee mennä kauppahan työasuissa.

Vierailija
52/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä insinööritoimistossa. Likaisissa haalareissa käyvät työmiehet on paljon miellyttävämpiä kävijöitä kuin parta- tai hajuvedessä aamukylvyn ottaneet myyntiedustajat. Se lian ja hien haju häipyy paljon nopeammin. 

Muutenkin, jos työmies asuu 45 km päässä, pitääkö hänen käydä ensin kotona vaihtamassa vaatteet, ennen kuin voi tehdä ruokaostokset vai pitääkö vaan tyytyä siihen kotikylän k-markettiin, josta saa kyllä lauantaimakkaraa ja maitoa? 

Vierailija
53/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pask*lle haiseva työmies on rahvas.

Vierailija
54/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla yks likainen remppamies tms. käpälöi likaisilla käsillään sitä kassan liukuhihnaa, nojaili siihen ja siirteli mun ostoksia, jotta saisi omansa ängettyä sinne liukuhihnalle mahd. nopeasti. Oli siis mun takana kassajonossa. Aivan järkyttävän moukkamaista käpälöidä toisen ostoksia ja nojailla likaisilla käsillä siihen hihnaan. Yök! Saastaista toimintaa.

Vierailija
55/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoinani kaupassa töissä monta vuotta ja oikeastaan ainoat asiakkaat, joita olisi tehnyt mieli ojentaa pukeutumisestaan, oli suoraan hevostalleilta tulleet naiset. Haju oli kuvottava, kengät ja vaatteet likaiset ja karvaiset. Heihin verrattuna työmieskin on työvaatteillaan puhdas ja tulossa tai menossa töihin kiireessä.

Vierailija
56/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hienostorouva elättäjä tarjonnutkaan pimperon vastineeksi ravintolaillallista, kun täyty kauppaan tulla?

Vierailija
57/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en voi käydä kotosalla ensin suihkussa.

T. Duunari (nainen kylläkin, mutta likaiset kamppeet mullakin on).

Vierailija
58/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä samoilla pskasilla vaatteilla ne ruuat sinne kauppaan kuljetetaankin. Ja jos rullakoita/lavoja täytyy lastausvaiheessa yhdistellä niin ne pskaset vaatteet ja likaiset hanskat kädessä niitä tavaroita nostellaan.

T. Kauppaan tavaraa vievä rekkakuski, joka käy kaupassa joskus työtakki päällä.

Tosin varmasti jonkun rakennusmiehen työvaatteet ovat likaisemmat.

Entäpä loka-auton kuljettajan työhaalari, on vissiinkin puhtaan valkoinen?

Vierailija
59/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienostorouva siis - korjaan!

Ap.

Ei kun Keijo Kaarisade, PS.

Älä jaksa, kukaan ei ole noin vajaa.

Vierailija
60/79 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän duunari haittaa, mutta peseytymätön monen metrin päähän haiseva ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi