Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä merkki pettämisestä?

Vierailija
02.03.2020 |

Oon ollut huomaavinani miehestäni outoja merkkejä, mutten ole varma olenko vain mustasukkainen/vainoharhainen. Miltä nämä merkit kuulostaa teistä? Haluan saada selvyyden onko tää epäilys todenperäinen vai pelkkää kuvitelmaa.

- mieheni puhuu tosi usein entisestä ystävästäni (josta jouduin katkaisemaan välit hänen epäluotettavuudensa takia)
- mies on piilottanut tekstiviestinsä näkyvistä iPadista, vaikka ennen ne näkyivät siellä
- miehen mielialat vaihtelee usein ja saattaa saada välillä raivareita ihan pikkujutuista
- mies tuntuu piilottelevan puhelintaan ja tykkää selata puhelintaan näyttö poispäin musta ja hakeutuu eri huoneeseen näpyttelemään kännykkäänsä
- mies on välillä tosi mukava, mutta välillä tuntuu halveksivan
- on ollut pitkään huolehtimatta ulkonäöstään, mutta nyt on iskenyt sali-into.
- poistaa usein koneesta sivuhistorian ja muutenkin viettää aikaa paljon koneella
- sanoo monesti jotakin ikävää, jonka tietää satuttavan mua ja sitten ihmettelee, kun loukkaannun ja pitää mua pikkumaisena
- seksi ja läheisyys on vähentynyt

Tossa nyt alkuun jotakin esimerkkejä. Kiitos vastauksista etukäteen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää jos mietityttää. Suoraan kysymällä ei selviä mitään, luuletko että hän tosiaan vastaisi sinulle rehellisesti jos pettäisi? Hän kertoo sen vasta kun on lähdössä, tai saattaa lähteä jopa kertomatta. Kaikki merkit on.

Vierailija
22/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kysynyt suoraan pettääkö, mutta eihän mies tietenkään ole paljastanut mitään. Kuulemma on luotettava ja olen vain vainoharhainen/hullu kun kehtaan tuollaista epäillä. Silti jokin tunne sanoo, että mies salailee jotakin. On vaan taitava valehtelemaan ja peittämään jälkensä. Kehuskellutkin aikaisemmin sillä mitenkä on hyvä valehtelemaan niin miksei sitten valehtelisi mullekin.

-Ap

Täh?! Lähdit suhteeseen miehen kanssa, joka kehuskelee valehtelulla?!

Eihän hän aluksi tällaisilla asioilla leveillyt. Vasta kun jo seurusteltiin. Liittyi muutenkin silloin työasioihin, mutta kieltämättä kommentti on jäänyt kummittelemaan mieleeni.

-Ap

Käytös muuttui kun alkoi pitämään sinua varmana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni listaamasi asia kuulostaa tutulta ja tosiaan exä lopulta jäi kiinni pettämisestä.

Hän kuljetti puhelinta jatkuvasti mukanaan mihin ikinä menikin, jopa vessaan otti sen mukaansa ja siellä ollessaan oli usein WhatsAppissa paikalla, eli luultavasti piilossa viestitteli toisen naisen kanssa.

Nukkui puhelin ihan vieressään tai tyynyn alla.

Ennen viihtyi paljon kotona, yhtäkkiä alkoikin viihtyä "kaverillaan" lähes kaiken vapaa-ajan.

Seksiä oli ennen runsaasti, vaan yhtäkkiä en enää kelvannut ja muutenkin vältteli minua kuin ruttoa; jos tulin samaan tilaan hän vaihtoi huonetta.

Oli etäinen ja kiukkuinen.

Ja sitten myös tuo, että lihoi suhteemme aikana eikä muutenkaan ollut pitkään aikaan jaksanut kummemmin panostaa itseensä. Vaan yhtäkkiä kiinnostui liikunnasta ja ulkonäöstään uudelleen ja kun osittain vitsaillen sanoin että "Kai sulla on joku toinen kun yhtäkkiä panostat taas itseesi" niin vastauksesi selitti kuinka ei halua olla isoveljeään painavampi ja hänkin on alkanut treenata. 

Olisi varmasti paljon muitakin esimerkkejä mutta nuo tulivat äkkiseltään mieleeni. Ikävä kyllä kaikki mitä kerroit, viittaa siihen, että jotain outoa on tekeillä ja mitä luultavimmin se jokin on pettäminen. Onhan tietysti aina sekin mahdollisuus, että käytökselle löytyy jokin muu syy, mutta itse veikkaan pettämistä. 

Vierailija
24/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä tietoa tarvitse? Eikö nuo muut syyt ole jo riittäviä, että kannattaisi vähän edes miettiä suhteen tulevaisuutta?

Vierailija
25/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen voi jättää vaikka tämä ei pettäisikään.

Vierailija
26/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luehan AP viestisi ajatuksella ja mieti. Mikä muu syy sille voi olla, että salailee viestejään ja on alkanut panostamaan itseensä.

Vierailija
27/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä fyysisesti pettänyt ex ystäväsi kanssa, suunnittelee vasta.

Sitten kun pääsee panoasteelle alkaa myös sinua panemaan kiihkeästi.

Vierailija
28/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota selvää jos mietityttää. Suoraan kysymällä ei selviä mitään, luuletko että hän tosiaan vastaisi sinulle rehellisesti jos pettäisi? Hän kertoo sen vasta kun on lähdössä, tai saattaa lähteä jopa kertomatta. Kaikki merkit on.

Niin, ei tietenkään myönnä. Itse joskus nuorempana vannoin itselleni, että toisen puhelimeen en vajoa. Kuitenkin kun pettämisen merkkejä edellisessä suhteessa tupsahteli lisää ja lisää eikä mies avannut suutaan vaikka kuinka yritin, turhauduin ja tulin niin epätoivoiseksi että ratsasin lopulta puhelimensa. En kadu että tein niin, sillä säästin siinä aikaa enkä jäänyt enää hetkeksikään suhteeseen jossa mies pettää. Olisin tietysti voinut lähteä vain epäilyn vuoksi, mutta halusin varmuuden. 

Vierailija
29/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä fyysisesti pettänyt ex ystäväsi kanssa, suunnittelee vasta.

Sitten kun pääsee panoasteelle alkaa myös sinua panemaan kiihkeästi.

Aijaa, minulla taas juuri päinvastainen kokemus. Alkuun oli paljon merkkejä pettämisestä ja mies alkoi vähätellen vältellä seuraani, mutta lopussa seksiä ei ollut enää ollenkaan. Ei kyennyt edes koskemaan minuun, kaikki läheisyys hävisi. Johtui varmasti juurikin siitä että suhde toisen naisen kanssa oli edennyt niin pitkälle, että ajatus minusta tai huono omatunto inhotti liikaa. 

Vierailija
30/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse sairaan mustasukkainen ja kannattaa harkita lääkitystä ja/tai terapiassa käyntiä.

Vaikka miehesi ja hänen uusi naisensa ovat _vain_ ystäviä eli kavereita keskenään niin mikäli jotain pettämistä olisi tapahtunut tai tapahtuisi niin vika on jokatapauksessa sinun koska olet huono sängyssä.

Vierailija
31/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa nyt alkuun! Oh-hoh!  Onneksi en oo sunlaises kyylän kanssa suhteessa. Meneeks sulla koko päivä, että jauhat tollasia epäilyksiä! Ainakin tolla ajat kundis jonkun toisen syliin! Se taitaa olla se perimmäinen tavote muutenkin! 

Vierailija
32/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös vaan ihastunut johonkuhun. Et voi oikeastaan tehdä mitään. Ihastus joko vie mennessään tai menee ohi.

Vierailija
33/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole selkäsi takana sen sun ex-kaverin kanssa.