Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein sinuun ollaan yhteydessä soittaen/viestein?

Vierailija
02.03.2020 |

Nyt tarkoitan lähinnä ystävien/tuttavien yhteydenottoja, en puolison, työnantajan yms.

Itse olen yhteydessä ystäviin/kavereihini hyvin hyvin harvoin. Ja niin hekin minuun. Viimeksi whatsappissa olen viestitellyt heille ystävänpäivänä.....

Keskusteluissa viimeisin viesti oli miehelleni, toinen äidilleni, kolmas mummolleni, neljäs anopille, viides siskolle ja kuudes toiselle siskolle. Aika säälittävä olen... 😞

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis toisaalta en jaksa yhtään tiheämpää yhteyttä. Tapaamiset varsinkin vievät voimia.

Mutta silti tuntuu säälittävältä....

Ap

Vierailija
2/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan. Itse olen varmaan kerran viikossa yhteyksissä jonkun ystävän kanssa (vain muutama läheinen, loput tuttuja), lisäksi pidän yhteyttä veljeeni (ollaan läheisiä ja lasken tietyllä tavalla kavereiksi) useamman kerran viikossa eli soitellaan, lähetetään kuvia, linkkejä jne

Et sä oo säälittävä, jokainen tavallaan ja kun on oma perhe ja lapset ja muut sukulaiset + työkaverit, niin siinä on jo aika paljon.

Mun lapset on jo aikuistuvia eli kun olivat pienempiä, niin pidin harvemmin yhteyttä kavereihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä tai tuttavia. Sisarukset eivät ole yhteydessä välttämättä vuosiin.

Ei ole vanhempia, anoppia tai miestä.

No, lapset ovat yhteydessä kuitenkin whatsapissa.

Vierailija
4/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ja lapset, sekä mun oma äiti ovat ainoita keiden kanssa viestittelen.

Vierailija
5/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat piittaamattomat paskavanhemmat ei soita ikinä, mennyt kohta 10v niin että ei ole mitään soittelua tms, heitä ei kiinnosta omat lapset eikä lapsenlapset. Appikset juoppoja, eivät pidä yhteyttä kuin omaan tyttäreensä harvakseltaan. Siinäpä suku onkin, mulla yksi sisarus joka soittaa kerta vuoteen.

Mulla on välinpitämätön ja kylmä ja tyly suku. Missään eivät auta ja yhteyttä ei halua pitää.

Mutta onneksi on pari ihanaa ystävää ja heidän kanssa soittelen viikottain ja viestittelen muutaman kerran viikossa!

Vierailija
6/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ja lapset ovat yhteydessä useita kertoja päivässä.

Kaverit, sukulaiset yms. : Joku heistä viestittelee päivittäin. Puhelimessa tulee puhuttua muutama kerta viikossa.

Työpuheluita tulee muutama viikossa.

Vierailija
7/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä saan aika vähän. Jos itse lähetän viestin, en yleensä saa vastausta, en varsinkaan jos on kyse tärkeästä asiasta johon toivon kommenttia. Puhelimessa tulee puhuttua parhaan kaverin kanssa lähes joka päivä, muiden kanssa harvoin.

Vierailija
8/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä olen yhteydessä äitiini ja aikuisiin lapsiin. En välitä ystävien yhteenotoista, kuhan joskus heistä kuulee :) En tykkää myöskään vieraista enkä halua kyläillä, se on muutenkin ihan last season. 

Vierailija
9/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin

Vierailija
10/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa on wa-ryhmä, siinä viesteillään liki päivittäin. Muutama ystäväryhmä on aktiivinen ehkä max. kerran-pari viikossa. Muutaman yksittäisen kaverin kanssa viestittelen max. kerran-pari kuussa.

En kaipaa yhtään enempää, sillä työni on sellaista, että kuormitun siitä sosiaalisesti. Arki-iltoina käyn harvoin missään, mutta viikonloppuisin saatan halutaki lähteä "ihmisten ilmoille" baariin tai kaupungille.

Vierailija
11/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa..mulla ei ole ystäviä, kavereitakaan ei muuta kuin harrastuksen kautta, ja viestit liittyvät lähes aina harrastuksiin. Yksi lapsuudenystävä on, mutta meilläkin yhteydenpito on hiipunut välimatkan vuoksi satunnaisiin toivotusviesteihin. Oikeastaan tämä asia vaivaa enemmän "mitähän muut sanovat" -ajattelun vuoksi, itse en edes kaipaa kun harrastuksissa ihmisiä kuitenkin näkee. On oma valintani, etten ole halunnut harrastuskavereista sen läheisempiä ystäviä, olen kieltäytynyt harrastuksen ulkopuolisista näkemisistä. 

Vierailija
12/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tammikuussa.

Vierailija
13/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa "kiva" kuulla että en ole ainoa puhelinerakko tässä maassa. kaverille viestitelly varmaan puolivuotta sitten viimeksi.

Vierailija
14/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kukaan ku ei oo ketään. Ostin toisen liittymän että voin jutella itteni kans. Unohdin minkälainen soittoääni on ku ei kukaan soita.