Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä merkki pettämisestä?

Vierailija
02.03.2020 |

Oon ollut huomaavinani miehestäni outoja merkkejä, mutten ole varma olenko vain mustasukkainen/vainoharhainen. Miltä nämä merkit kuulostaa teistä? Haluan saada selvyyden onko tää epäilys todenperäinen vai pelkkää kuvitelmaa.

- mieheni puhuu tosi usein entisestä ystävästäni (josta jouduin katkaisemaan välit hänen epäluotettavuudensa takia)
- mies on piilottanut tekstiviestinsä näkyvistä iPadista, vaikka ennen ne näkyivät siellä
- miehen mielialat vaihtelee usein ja saattaa saada välillä raivareita ihan pikkujutuista
- mies tuntuu piilottelevan puhelintaan ja tykkää selata puhelintaan näyttö poispäin musta ja hakeutuu eri huoneeseen näpyttelemään kännykkäänsä
- mies on välillä tosi mukava, mutta välillä tuntuu halveksivan
- on ollut pitkään huolehtimatta ulkonäöstään, mutta nyt on iskenyt sali-into.
- poistaa usein koneesta sivuhistorian ja muutenkin viettää aikaa paljon koneella
- sanoo monesti jotakin ikävää, jonka tietää satuttavan mua ja sitten ihmettelee, kun loukkaannun ja pitää mua pikkumaisena
- seksi ja läheisyys on vähentynyt

Tossa nyt alkuun jotakin esimerkkejä. Kiitos vastauksista etukäteen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt vähän siltä vaikuttaa että joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varuillani. Jatka tarkkailua, mutta älä paljasta, että epäilet. Jää ennenpitkää kiinni.

Vierailija
4/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti tai ei, monet noista piirteistä (Esim. sanoo ikävästi, haluaa loukata, saa raivareita jns.) olisivat minulle jo syy lopettaa suhde.

Vierailija
5/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti pettää, asia on ihan faktaa.

Vierailija
6/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toisen päähän pääse katsomaan, mutta taidat itsekin jo tietää, että aika klassisia vinkkejä pettämisestä nuo ovat.

Samaa oli meillä, mutta en sen kummemmin kiinnittänyt asiaan huomiota. Vasta jälkikäteen ihmettelin, miten sokea ihmisen täytyykin olla.

Eli tuo ulkonäköön ja vaatteisiin huomio. Kännykkä ei enää lojunut pöydillä. Itsellä ihmeellinen olo, että en oikein aina ymmärtänyt mistä tuuli milloinkin puhaltaa. 

Ja isona oli tuo, että piti mua välillä tosi pikkumaisena ja nipona kun aiemmin oli pitänyt rentoja ja huumorintajuisena. Näki mut varmaan aika negatiivisena tai purki sillä tavalla omaa huonoa oloaan ja oikeutti perheen pistämisen pas..kak...si.

Älä jää kyttään tai etsiin todisteita. Kysy. 

Vierailija
7/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies" käyttää iPadia. Muuta syytä ei tarvita. JSS.

Vierailija
8/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joskus yllättäen puhelinta lainaan. Vaikka koska omasi on rikki tms. Miehen reaktio kertoo paljon, onko vaivaantunut... kun käytät puhelinta, kyttääkö vieressä.... Sitten katso puheluhistoria, kun soitat... Ja soita "vahingossa" epäilyttävään numeroon.

Vierailija
9/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai sitten ei.

Vierailija
10/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma mennyt ja mies tajunnut miten pikkumainen olet.

Vierailija
11/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kysynyt suoraan pettääkö, mutta eihän mies tietenkään ole paljastanut mitään. Kuulemma on luotettava ja olen vain vainoharhainen/hullu kun kehtaan tuollaista epäillä. Silti jokin tunne sanoo, että mies salailee jotakin. On vaan taitava valehtelemaan ja peittämään jälkensä. Kehuskellutkin aikaisemmin sillä mitenkä on hyvä valehtelemaan niin miksei sitten valehtelisi mullekin.

-Ap

Vierailija
12/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiaa pitää itseltään kysyä homma on aika selvä.

Vierailija
13/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kysynyt suoraan pettääkö, mutta eihän mies tietenkään ole paljastanut mitään. Kuulemma on luotettava ja olen vain vainoharhainen/hullu kun kehtaan tuollaista epäillä. Silti jokin tunne sanoo, että mies salailee jotakin. On vaan taitava valehtelemaan ja peittämään jälkensä. Kehuskellutkin aikaisemmin sillä mitenkä on hyvä valehtelemaan niin miksei sitten valehtelisi mullekin.

-Ap

Tosi "laadukkaalta" vaikutta tuo miehesi. "Kehuskellutkin aikaisemmin sillä mitenkä on hyvä valehtelemaan", tsiisus!

Vierailija
14/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä joskus yllättäen puhelinta lainaan. Vaikka koska omasi on rikki tms. Miehen reaktio kertoo paljon, onko vaivaantunut... kun käytät puhelinta, kyttääkö vieressä.... Sitten katso puheluhistoria, kun soitat... Ja soita "vahingossa" epäilyttävään numeroon.

Vaikka mitään ei löytyisi, ei tarkoita etteikö viestejä olisi säännöllisesti poistettu.

Vierailija
15/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Täh?! Lähdit suhteeseen miehen kanssa, joka kehuskelee valehtelulla?!

Vierailija
16/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitään ei löytyisi, ei tarkoita etteikö viestejä olisi säännöllisesti poistettu.

Niin ja ei se toinen nainen löydy sieltä pihelimesta nimeltä rakas vaan esim. Pasi. Niin ja voi sillä toki olla suhde miehenkin kanssa.

Vierailija
17/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuota käytöstä on jatkunut? 

Vierailija
18/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Eihän hän aluksi tällaisilla asioilla leveillyt. Vasta kun jo seurusteltiin. Liittyi muutenkin silloin työasioihin, mutta kieltämättä kommentti on jäänyt kummittelemaan mieleeni.

-Ap

Vierailija
19/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tuota käytöstä on jatkunut? 

Viime syksystä asti. Silloin huomasin ensimmäisiä kummallisia merkkejä miehen käytöksestä.

-Ap

Vierailija
20/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Eihän hän aluksi tällaisilla asioilla leveillyt. Vasta kun jo seurusteltiin. Liittyi muutenkin silloin työasioihin, mutta kieltämättä kommentti on jäänyt kummittelemaan mieleeni.

-Ap

Jos leikitään hetken että miehesi ei petä näistä kaikista merkeistä huolimatta, onko hän edelleen sellainen mies jonka kanssa haluat olla suhteessa? On nimittäin tullut sen verran monta ikävää piirrettä esiin että voisi olla jonkinlaisen harkinnan paikka joka tapauksessa.