Mikä on sun hyvänmielen sarja, elokuva tai kirja
Kommentit (393)
Muutamia onkin jo mainittu, mutta heitän sekaan vielä...
Spaced (Avaruuden tuntua)
Moonstruck, Love Actually, Notting Hill, Grace and Frankie ja vanhat Kummelit tuli nyt ekana mieleen.
Moni omistakin jo mainittu. Dark Angelia katsoin ennen kaiken aikaa, vaikka ei mikään hilpeä sarja olekaan. Listaan vielä Monk, Vihjeet hukassa ja Kovat kaulassa. Elokuvista 10 things I hate about you, melkein kaikki Marvelilta ja Must love dogs. Kirjoista Vince & Joy ja Alkemisti.
Itsellä ehdottomasti ultimaattinen hyvänmielen sarja on Sydämen kutsumus (When Calls the Heart)
Normaalisti en tällaisia katsele, mut joku tässä vetää aina puoleensa kattomaan jakso ja kausi tolkulla. Löytyy ainakin netflixistä ja tullut myös yleltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa sarja joka niin hyvä että uppoutuu siihen ja unohtaa oikean elämän. Breaking Bad, SOA, Prison Break jne.
Minä joka yleensä en tykkää vastaavan tyylisistä sarjoista, niin olen täysin uppoutunut ja maratonkatsonut Breaking Badin, Prison Breakin ja myöskin Breaking Badin spin off sarja Better Call Saulin viimeisen vuoden aikana. :-D Okei, ruumiita tulee sarjoissa paljon, mutta minulle ne on kanssa hyvän mielen sarjoja, koska niihin tulee uppouduttua kunnolla. Jos tarkoitat Sons of Anarchya, niin se on jäänyt katsomatta, mutta siitä voisin pitääkin.
Metsolat ja Reinikainen.
Kunnon kantasuomalais- meininkiä ennen mielensäpahoittajia
Gilmoren tytöt. En ollut ennen katsonut, mutta Netflixistä katsoin koko sarjan. Oli muuten aika kova urakka.
Eat pray love.
Kumpikin käy, kirja tai leffa. Tosi hölmö, mutta saan tästä voimia ja alan taas miettiä omia unelmiani.
Downton Abbey, Velvet muotitalon tarina, Kotiin takaisin ....sarjat
Elokuva Minun afrikkani
Netflixin Lovesick.
Ei pashanjauhantaa, ei selkäänpuukotusta, ei kieroilua.
Sen sijaan aitoa ystävyyttä, huumoria ja ihastumisia.
Gilmoren tytöt ja Serranon perhe.
Vierailija kirjoitti:
On aina ilo palata toisinaan -80 -luvun elokuviin, kuten teinielokuvat; The Breakfast Club, Fast Times at Ridgemont High, Stand by Me, Sixteen Candles, Mystic Pizza, Pretty in Pink, Ferris Bueller's Day Off.....ja muita samalta ajalta; Midnight Run, The 'Burbs, Rain Man, Big, Field of Dreams, Tootsie...
Leffojen nimet kyllä pääosin suomennettiin 80-luvulla. Vasta myöhemmin tuli muotiin olla suomentamatta nimeä.
Splash on yksi, joka taisi ilmestyä Suomessa ihan englanninkielisellä nimellä. Se oli jotenkin aivan huippu silloin aikoinaan. Enää en varmaan arvostaisi, joten se oli mulle hyvän mielen leffa vain 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Moni omistakin jo mainittu. Dark Angelia katsoin ennen kaiken aikaa, vaikka ei mikään hilpeä sarja olekaan. Listaan vielä Monk, Vihjeet hukassa ja Kovat kaulassa. Elokuvista 10 things I hate about you, melkein kaikki Marvelilta ja Must love dogs. Kirjoista Vince & Joy ja Alkemisti.
Monk on ihana
Romanttisia elokuvia ja sarjoja mm. Netflixistä, joita katselen aina vaan uudestaan: This means War, Notting Hill, Knight&Day, Killers, The Tourist, Holiday, Karkausvuosi, Isn't it Romantic, Mamma Mia, Frendit, Jane the Virgin, Chesapeake Shores, Rakkautta vain
Neljät häät ja yhdet hautajaiset! Hugh Grantkin oli siinä vielä ihanan ujo.
Trailer park boys, erityisesti Bubbles ❤️