Mikä on sun hyvänmielen sarja, elokuva tai kirja
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ehdottomasti ultimaattinen hyvänmielen sarja on Sydämen kutsumus (When Calls the Heart)
Normaalisti en tällaisia katsele, mut joku tässä vetää aina puoleensa kattomaan jakso ja kausi tolkulla. Löytyy ainakin netflixistä ja tullut myös yleltä.
Tämä on minustakin ihana. Ja symppis, että tekijä on Pieni talo preerialla isän näyttelijän poika. Michael Landon Jr.
Grace & Frankie. Löytyy Netflixistä.
Happy Death Day oli jotenkin ihanan inspiroiva :)
Onkohan tuo Tie Avonleaan nähtävissä jossain? :)
Leffasuosikki: The Thing called love (River Phoenix, Samantha Mathis). Hyvää kantrimusaa ja tarina jonka voi katsoa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..
Tankki täyteen, First dates UK ja First dates hotel
Vierailija kirjoitti:
Tankki täyteen, First dates UK ja First dates hotel
First Dates Hotel tulee sopivasti yöllä jos ei saa ahdistukselta unta. :)
Mulle tuli nyt hyvä mieli tästä ketjusta :)
Vierailija kirjoitti:
Moderni perhe !
Sama. Muinoin oli myös My name is Earl, Kovan onnen kundi tms. Onneksi kaikki 4 kautta odottaa kirjahyllyssä kun Modernit loppuu ja alkaa tekemään mieli vaihteeksi jotain "uutta".
Vierailija* kirjoitti:
Romanttisia elokuvia ja sarjoja mm. Netflixistä, joita katselen aina vaan uudestaan: This means War, Notting Hill, Knight&Day, Killers, The Tourist, Holiday, Karkausvuosi, Isn't it Romantic, Mamma Mia, Frendit, Jane the Virgin, Chesapeake Shores, Rakkautta vain
Mun suosikki tuo This Means War! Ja ylipäänsä kaikki Reese Witherspoonin leffat. Sweet Home Alabama oli ihana!
”Mis 3 Hermanas.” Puhdistavaa katsoa, nauraa ja itkeä läpi kaikki 150 jaksoa. Ihana musiikki (A Puro Dolor, Clave Para Conquistarte).
Kevättraditio, tänä vuonna vähän aikaisemmin tehty. Vierotusoireissa menee hetki, mutta on sen arvoista. Alle kuuluu ottaa johdantokuuri, 153 jaksoa ”Juana la Virgen” ja päälle ”Ser Bonita No Basta”. Perla Faríaksen kirjoittamia tai luomia kaikki kolme.
Sitten voikin taas uudistuneena palata muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Holiday-elokuvaan tai Muumeihin (niihin vanhan kunnon 90-luvun muumeihin).
Siis ei voi olla totta kuka kirjoitti tämän! Mä olin tulossa listaamaan just nämä myös, millä todennäköisyydellä joku voi valita just noi samat? :D oonko ite käynyt unissani kirjoittamassa noi?
Kyllä mä täältä länsirannikolta kävin nuo kirjoittamassa. Ihanaa, että olet samaa mieltä!
Gilmoren tytöt
Frendit
Ylpeys ja ennakkoluulo
Sininen linna (Montgomery)
Pikku naisia jatko-osineen (Alcott)
Annat (Montgomery)
Seinfeld. Radiosta Leila ja Annukka (toimivat myös kirjana) sekä Knalli ja sateenvarjo.
Joo, oon katsonut monta kertaa. Rowan Atkinson hermostuneena pappina. Tää leffa naurattaa ja itkettää.