Kun näen parin, jossa nainen on miestä pidempi ja ehkä muutenkin isompi, niin tulee jotenkin surulliset fiilikset
En siis tarkoita isommalla, että nainen olisi lihava, vaan pitkä, "iso hoikka" nainen ja mies mahdollisesti lyhyt tai lyhyenpuoleinen ja hintelä. Mutta se aiheuttaa mulla surulliset fiilikset, kun jotenkin säälittää sen parin puolesta monestakin syystä. Tulee oikeasti ajateltua, että ovatko he onnellisia ja onko heidän suhteellaan kestävyyttä ja tulevaisuutta? Lisäksi naisella menee sen vuoksi ohi vaikka kuinka monia pitkiä komeita miehiä ja miehellä lyhyitä siroja naisia. Eli heittävätkö elämänsä hukkaan sellaisessa suhteessa? Lisäksi olen ajatellut, että pystyykö nainen olemaan sellaisessa suhteessa nainen ja tuntemaan olonsa naiselliseksi ja mies olemaan mies ja tuntemaan olonsa miehekkääksi?
Voisitteko te, joilla on kokemusta tuollaisista suhteista, siis joko itse elätte tai olette eläneet sellaisessa suhteessa tai olette seuranneet läheltä sellaista suhdetta, kertoa, voiko sellainen suhde toimia?
Kommentit (70)
Olen miestäni 10 cm pidempi ja olemme onnellisesti naimisissa, koska henkinen yhteys on hyvä. Ulkoiset seikat on sivuasia. Minua säälittäisi enemmän parit, jotka ovat yhdessä ulkoisista syistä, koska ne eivät pidemmän päälle kanna.
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee lähinnä kunnioitus sitä miestä kohtaan. Vaatii nimittäin melkoisesti munaa kulkea julkisesti sellaisen amatsoonin kanssa, varsinkin jos täti ei ole kauneudella pilattu.
Ahahaaa, jaa nyt olen myös täti näin 21-vuotiaana vain koska olen miestäni pidempi :D:D:D Luoja täällä löytyy aina ne yksinkertaisimmat tuuttaajat. Haiskahtaa se tä mieheltä joka ei kelpaa pitkille eikä lyhyille naisille XD
Onpas säälittävä provo, ap hanki elämä! Kaikki me tajuttiin sun kateus joko pitkiä naisia tai muuten vaan jotain rakastunutta paria kohtaan! Veikö sun miehen joku mallityttö?
Todellisuudessa usein ihmiset valitsee kaltaisensa: pitkät on pitkien kanssa ja lyhyet lyhyiden. Harvoin ihan oikeesti näkee lyhyt nainen-pitkä mies tai pitkä nainen-lyhyt mies pareja. Katselkaa nyt ympärillenne, ihan oikeesti! Onhan pitkä mies-lyhyt nainen ihan äärimmäisen epäkäytännöllinen yhtälö fyysisesti. Saman pituinen pari suunnilleen: pitkä nainen-lyhyt mies on taas todella kätevä yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulee lähinnä kunnioitus sitä miestä kohtaan. Vaatii nimittäin melkoisesti munaa kulkea julkisesti sellaisen amatsoonin kanssa, varsinkin jos täti ei ole kauneudella pilattu.
Ahahaaa, jaa nyt olen myös täti näin 21-vuotiaana vain koska olen miestäni pidempi :D:D:D Luoja täällä löytyy aina ne yksinkertaisimmat tuuttaajat. Haiskahtaa se tä mieheltä joka ei kelpaa pitkille eikä lyhyille naisille XD
Eihän se tätiys ole iästä kiinni, täti on aikuinen nainen ja sinä jo olet. Olet pitkä täti.
Sorry ap, sun lyhyt ja vanttera olemus ei vaan ollut sun ex:lle mieleen, se tykkää enemmän meistä pitkistä ja hoikista ja me tietty tykätään sun ex:stä. Vinkkaa, jos teet jonkun uuden löydön ja kiitos tästä edellisestä! Anteeks, kun et saanut sitä pitää!
Ap: avaus on vain erinomainen muistutus siitä, miten konservatiivisesti (e. vanhanaikaisesti) edelleen meidän oletetaan ja uskotaan pariutuvan. - Ap:n avaus olisi helpompi jakaa ja olla samaa mieltä, jos eläisimme ja toimisimme jossain verraten primitiivisessä kulttuurissa ja kenties myös ajanjaksolla, jolloin naisten rooli oli lähinnä toimia synnyttäjinä ja kodin piirissä kun taas miehen tehtävä oli hankkia elantoa ja ravintoa kotiin, usein jostain kodin ulkopuolelta.
Mutta miksi nykyisin miehen tulisi olla se kookkaampi ja naisen pienempi? - Siksikö. että nainen saisi käyttää korkkaireita? Siksikö, että mies voisi uskotella, että hämn pitää naisen paremmin ns. nyrkin ja hellan välissä, kun nainen on häntä fyyisesti pienepi. Vai kumpaisenkin alitajuinen pelko ja epävarmuus ryhtyä parisuhteeseen, joka ei ulkoisesti muistuta tavanomaista suhdetta, kun nainen vaikuttaa vahvemmalta ja isommalta kuin mies
En voi olla ajattelematta muuta kuin, että ilm. tasa-arvoon lienee vielä matkaa. Enkä näin todetessani tarkoita sitä, että naisen tulisi muuttua mieheksi tai miehen naiseksi, jotta todelinen tasa-arvo voisi olla mahdollinen. - Kyllä minusta "niaseus" tai "miehekkyys" on muutakin kuin vain ulkoinen sukupuoli.
Lapsesta voi tulla onnellinen, koska naista lyhyempi mies voi olla kiltti ja kiva luonteeltaan. Ei toki automaattisesti näin. Pitkien vanhempien lapsi voi joutua liikkumaan suht paljon, että kroppa pysyy kunnossa ja selkä.
Kaikkien on liikuttava paljon, että pysyy kunnossa. Ikä tekee muuten tehtävänsä ihan jokaiselle ennen pitkää...
Itse olen pitkä ja hoikka ja minua on lähestyneet lähinnä miehet, jotka haluavat itseään henkisesti vahvan naisen, joka dominoi. En tiedä johtuuko näiden alistujamiesten kiinnostus koostani vai luonteestani, mutta olen joka tapauksessa huomannut, että on miehiä (eivätkä aina edes mitenkään pienikokoisia tai hinteliä), jotka nimenomaan toivovat naisen ottavan ohjat. Minulle tämä toimii oikein hyvin ja miehet ovat kiitollisia.