Kun näen parin, jossa nainen on miestä pidempi ja ehkä muutenkin isompi, niin tulee jotenkin surulliset fiilikset
En siis tarkoita isommalla, että nainen olisi lihava, vaan pitkä, "iso hoikka" nainen ja mies mahdollisesti lyhyt tai lyhyenpuoleinen ja hintelä. Mutta se aiheuttaa mulla surulliset fiilikset, kun jotenkin säälittää sen parin puolesta monestakin syystä. Tulee oikeasti ajateltua, että ovatko he onnellisia ja onko heidän suhteellaan kestävyyttä ja tulevaisuutta? Lisäksi naisella menee sen vuoksi ohi vaikka kuinka monia pitkiä komeita miehiä ja miehellä lyhyitä siroja naisia. Eli heittävätkö elämänsä hukkaan sellaisessa suhteessa? Lisäksi olen ajatellut, että pystyykö nainen olemaan sellaisessa suhteessa nainen ja tuntemaan olonsa naiselliseksi ja mies olemaan mies ja tuntemaan olonsa miehekkääksi?
Voisitteko te, joilla on kokemusta tuollaisista suhteista, siis joko itse elätte tai olette eläneet sellaisessa suhteessa tai olette seuranneet läheltä sellaista suhdetta, kertoa, voiko sellainen suhde toimia?
Kommentit (70)
No voi jösses taas tätä heteroiden horinoita. Mitähän mahtaa kertoa suhteen tilasta ihmisen ulkoinen olemus? Ovatko sukupuoliroolit todellakin näin tärkeitä heterosuhteissa? Eikö ole yksilönvapautta ollenkaan?
Minua puolestaan inhottaa nähdä kaikkialla näitä pareja, joissa nainen näyttää melkeinpä lapselta mieheen verrattuna. Hän on pieni, suojeluksessa isä-hahmon syleilyssä. En ymmärrä, mikä tarve naisilla on pariutua ihmisen kanssa, jolla on potentiaalisesti fyysinen yliote häneen. Miksi? Jotta mies voisi mahdollisesti myöhemmin helposti pahoinpidellä tai r*iskata hänet?
Antaa naisten olla suuria ja vahvoja ja miesten tulla "suojelluksi" näin vaihteeksi. Elämme sentään jo 2020-lukua.
Toi on kulttuurikohtaista. Menepäs Italiaan tai Espanjaan ja seuraa kuinka pienemmät (pituudeltaan ) miehet ylpeänä taluttavat isompia, kurvikkaita tai hoikkia naisiaan ;) Asenne- ja miksei myös itsetuntokysymys.
Minulle tulee aina surullinen olo, kun luen tämänkaltaisia aloituksia. Mietin aina onko ap:lla kaikki hyvin ja kuinka hän oikeasti voi :(
Ja minä luulin olevani pinnallinen!
Edes minulle ei ulkonäkö merkkaa noin paljoa että muuten yhteensopivan puolison jättäisin pituuden takia.
Aiheuttaa myötähäpeää kun nainen on iso tankki ja mies pieni hiirulainen.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kulttuurikohtaista. Menepäs Italiaan tai Espanjaan ja seuraa kuinka pienemmät (pituudeltaan ) miehet ylpeänä taluttavat isompia, kurvikkaita tai hoikkia naisiaan ;) Asenne- ja miksei myös itsetuntokysymys.
Taluttavat kuin koiria. :D
Mä oon 175 cm ja olen seurustellut parikin kertaa sellaisen 170 cm miehen kanssa eikä mitään ongelmia.Tosin nämä eivät olleet ihan laihoja rimpuloita ettei tullut niin amatsonifiilis.
Mutta siis ainahan se on ollut niin että rumat rikkaat lyhyet miehet ovat jonkun kaksimetrisen mallin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses taas tätä heteroiden horinoita. Mitähän mahtaa kertoa suhteen tilasta ihmisen ulkoinen olemus? Ovatko sukupuoliroolit todellakin näin tärkeitä heterosuhteissa? Eikö ole yksilönvapautta ollenkaan?
Minua puolestaan inhottaa nähdä kaikkialla näitä pareja, joissa nainen näyttää melkeinpä lapselta mieheen verrattuna. Hän on pieni, suojeluksessa isä-hahmon syleilyssä. En ymmärrä, mikä tarve naisilla on pariutua ihmisen kanssa, jolla on potentiaalisesti fyysinen yliote häneen. Miksi? Jotta mies voisi mahdollisesti myöhemmin helposti pahoinpidellä tai r*iskata hänet?
Antaa naisten olla suuria ja vahvoja ja miesten tulla "suojelluksi" näin vaihteeksi. Elämme sentään jo 2020-lukua.
Te vihaiset feministit olette sitten lystikästä porukkaa. 😂
Kaikki tuntemani ap:n kuvaamat parit ovat tosielämässä onnellisia ja rakastavat toisiaan aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 175 cm ja olen seurustellut parikin kertaa sellaisen 170 cm miehen kanssa eikä mitään ongelmia.Tosin nämä eivät olleet ihan laihoja rimpuloita ettei tullut niin amatsonifiilis.
Mutta siis ainahan se on ollut niin että rumat rikkaat lyhyet miehet ovat jonkun kaksimetrisen mallin kanssa.
Maailmassa on hyvin vähän kaksimetrisiä malleja, koska niin pitkät eivät yleensä ole malleja. Harvemmin puhutaan tästä, mutta malliksi voi olla liian pitkäkin ja parimetrinen yleensä on liian pitkä malliksi.
Olen ihan mallina työskennellyt korkeasti koulutettu nainen ja mieheni on minua lyhyempi pari senttiä.
Olemme ollet yhessä 50 v, ja onnellisia edelleenkin.
Ehkä kannattaa sääilä ihan itseäsi.
Ei ole todellista :D Tunnen useita tällaisia "epäsuhtaisia" pareja, ja onnellisia ovat, turhaan suret ;)
Kerrohan miksi, siis MIKSI onnellisuus olisi ihmisen koosta kiinni? Sun on pakko olla epäkypsä teini jolla on jotkut ihme standardit mielessä, ja et tajua oikeasta elämästä, onnesta ja rakkaudesta vielä mitään.
Aika auttaa, kasvahan sinäkin ap <3
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan mallina työskennellyt korkeasti koulutettu nainen ja mieheni on minua lyhyempi pari senttiä.
Olemme ollet yhessä 50 v, ja onnellisia edelleenkin.
Ehkä kannattaa sääilä ihan itseäsi.
Sääliä
Mä otan mielummin itseäni vaikka 20cm lyhyemmän miehen jos meillä synkkaa kaikki muu, kuin itseäni 20cm pidemmän miehen jonka kanssa synkkaa vain harvat asiat.
Mä jäin oikein pohtimaan sun surullisia fiiliksiä. Siis sä tuut surulliseksi siitä kun mies on naista lyhyempi? Yllättävä surullisuuden ilmentymä, toden totta. Minä oon yleensä tullut surulliseksi ikävistä ja surullisista asioista, siksi olen hämmentynyt että vieraiden ihmisten pituuserokin aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia.
Lyhyt ja siro nainen on aina parempi. Jämä pätkä miehille jää jäljelle yleensä ne jämä naiset, jotka on ylipitkiä.
Veikö joku pitkä nainen ap:n miehen vai mikä ihme inspiroi kirjoittamaan aloituksen.
Aika paljon on sellaisia asioita jotka saavat surulliseksi. Tämä ei kuulu siihen joukkoon. Aloitus kuuluu joko a) tyhmiin ja tyhjäpäisiin aloituksiin tai b) ilkeisiin ja pahansuopaisiin.
A on noista kuitenkin se parempi vaihtoehto.
Jos laitat heteroparin tilalle homo- tai lesboparin, niin huomaat, että missä ajatuksesi parisuhteesta menevät harhaan. Em. tapauksissa kun lähes aina mies on kumppaniaan lyhyempi ja nainen kumppaniaan pidempi.
Kaikella sinäkin päätäsi vaivaat.