Kun näen parin, jossa nainen on miestä pidempi ja ehkä muutenkin isompi, niin tulee jotenkin surulliset fiilikset
En siis tarkoita isommalla, että nainen olisi lihava, vaan pitkä, "iso hoikka" nainen ja mies mahdollisesti lyhyt tai lyhyenpuoleinen ja hintelä. Mutta se aiheuttaa mulla surulliset fiilikset, kun jotenkin säälittää sen parin puolesta monestakin syystä. Tulee oikeasti ajateltua, että ovatko he onnellisia ja onko heidän suhteellaan kestävyyttä ja tulevaisuutta? Lisäksi naisella menee sen vuoksi ohi vaikka kuinka monia pitkiä komeita miehiä ja miehellä lyhyitä siroja naisia. Eli heittävätkö elämänsä hukkaan sellaisessa suhteessa? Lisäksi olen ajatellut, että pystyykö nainen olemaan sellaisessa suhteessa nainen ja tuntemaan olonsa naiselliseksi ja mies olemaan mies ja tuntemaan olonsa miehekkääksi?
Voisitteko te, joilla on kokemusta tuollaisista suhteista, siis joko itse elätte tai olette eläneet sellaisessa suhteessa tai olette seuranneet läheltä sellaista suhdetta, kertoa, voiko sellainen suhde toimia?
Kommentit (70)
Lyhyet miehet on parhaita rakastajia. Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat heteroparin tilalle homo- tai lesboparin, niin huomaat, että missä ajatuksesi parisuhteesta menevät harhaan. Em. tapauksissa kun lähes aina mies on kumppaniaan lyhyempi ja nainen kumppaniaan pidempi.
Häh? Lesbo tai homoparissa on kaksi naista tai kaksi miestä eli aika pakostikin toinen on jokusen millin tai kilon toista pidempi tai painavampi...
Sitäpä juuri tarkoitinkin. Ja silti elävät onnellisesti parisuhteessa.
Miksi ihmeessä? Miksi naiset harrastavat tällaista pahansuopuutta?
Itse olen lyhyehkö mies, vaikken ihan tappi kuitenkaan. Pidän eniten noin pituisistani tai hiukan lyhyemmistä naisista ja suunnilleen itseni pituisten tai vöhän lyhyempien kanssa olen seurustellutkin. Mutta myös pitkät naiset ovat kauniita. Seurustelisin mieluummin 180 senttisen kuin 155 senttisen naisen kanssa.
Toisaalta en ole ikinä lähestynyt itseäni pidempiä naisia, koska naiset ovat niin pahantahtoisia tässä(-kin) asiassa, ja osa pitkistä naisista ulkoistaa huonon itsetuntonsa. Kuvio menee suunnilleen näin: pahantahtoiset naiset haluaa pahaa pariskunnille joissa mies naista lyhyempi -> pitkää naista sattuu tämä pahantahtoinen asenne mutta hän ulkoistaa sen ja syyttää siitä lyhyitä miehiä -> kun lyhyt mies lähestyy pitkää naista niin käyttäytyy vihamielisesti koska on ulkoistanut huonon itsetuntonsa. Tästä syystä ihailen pitkiä naisia vain kaukaa, ja ihmettelen naisten pahantahtoisuutta jolla naiset sorsivat toisiaan ja pariskuntia.
M/39
Enn tiedä, mutta tunsin kerran yhen pienikokosen miehen joka tykkäs musta koska olin "pieni ja siro" ja sit se ei tykänny yhestä joka oli kuulemma "liian iso", mut koska se oli luonnostaan sporttisen näkönen nii se sano et se on siks hyvän näkönen, mut et kuitenki "liian iso". ja mussa oli kuulemma miinusta se, että mä EN ole luonnostani sporttisen näköinen vaikkakin olin miljoona kertaa sporttisempi ku tämä Luonnostaan sporttisen näkönen. :''DD
että sellasia pinnallisia miehiä taas..!!! :))))) ja mies itse ei tainnut olla mikään adonis.
Jostain juuri luin tällaista:
Jos poikaystäväsi on itseäsi isompi, hänen hupparinsa on iso päälläsi söpösti.
Jos poikaystäväsi on samankokoinen kuin sinä, hänen hupparinsa on sopiva ja söpö päälläsi.
Jos poikaystäväsi on pienempi kuin sinä, sinun huppari hänen päällään on söpösti iso.
Joten poikaystävän koolla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Miksi naiset harrastavat tällaista pahansuopuutta?
Itse olen lyhyehkö mies, vaikken ihan tappi kuitenkaan. Pidän eniten noin pituisistani tai hiukan lyhyemmistä naisista ja suunnilleen itseni pituisten tai vöhän lyhyempien kanssa olen seurustellutkin. Mutta myös pitkät naiset ovat kauniita. Seurustelisin mieluummin 180 senttisen kuin 155 senttisen naisen kanssa.
Toisaalta en ole ikinä lähestynyt itseäni pidempiä naisia, koska naiset ovat niin pahantahtoisia tässä(-kin) asiassa, ja osa pitkistä naisista ulkoistaa huonon itsetuntonsa. Kuvio menee suunnilleen näin: pahantahtoiset naiset haluaa pahaa pariskunnille joissa mies naista lyhyempi -> pitkää naista sattuu tämä pahantahtoinen asenne mutta hän ulkoistaa sen ja syyttää siitä lyhyitä miehiä -> kun lyhyt mies lähestyy pitkää naista niin käyttäytyy vihamielisesti koska on ulkoistanut huonon itsetuntonsa. Tästä syystä ihailen pitkiä naisia vain kaukaa, ja ihmettelen naisten pahantahtoisuutta jolla naiset sorsivat toisiaan ja pariskuntia.
M/39
*siis pitkä nainen käyttäytyy lähestyttäessä vihamielisesti
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on parhaita rakastajia. Tiedän kokemuksesta.
Älä paljasta salaisuutta. Paksuus on omaa luokkaansa..
Entä jos nainen on lyhyt ja roteva? Leveät hartiat ja vankka luusto yms? Onko silti parempi entä pitkä ja siro nainen?
Itseäni säälittää ihmiset joiden itsetunto riippuu puolison pituudesta, painosta tai mitoista.
Kummastuttaa myös ihmiset jotka oikeasti kuvittelevat ulkopuolisten vertaavan heitä kumppanin kokoon. Ettäkö jos minä näen 185cm/90kg naisen jonka rinnalla on 205cm/120kg mies, nainen onkin minun silmissäni pieni ja siro? Juu ei ole.
Vielä oudommaksi muuttuu kun nämä ihmiset murehtivat pariskuntien pituuksia ja painoja.
Olen itse 172cm ja hoikka. Riippumatta siitä minkä kokoinen nainen on rinnalla, olen 172cm ja hoikka, koen olevani 172cm ja hoikka, ja muut näkevät minut 172cm ja hoikkana.
Tyttöystävät ovat olleet 155-187cm. Koskaan ei ole pituus ollut kynnyskysymys minulle, eikä oletettavasti juuri näille naisillekaan joiden kanssa olen deittaillut.
Itse tunnen kolme pariskuntaa joilla on merkittävä pituusero siten että nainen on pidempi. Ovat kaikki onellisia yhdessä ja myös ihmisiä joilla on hyvin vahva itsetunto. Tuskin sattumalta.
M/172cm
Onpa ikävä aloitus.
Ei mulla muuta.
Pituudesta en tiiä , mutta useimmiten se nainen on se lihava ja mies hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni säälittää ihmiset joiden itsetunto riippuu puolison pituudesta, painosta tai mitoista.
Kummastuttaa myös ihmiset jotka oikeasti kuvittelevat ulkopuolisten vertaavan heitä kumppanin kokoon. Ettäkö jos minä näen 185cm/90kg naisen jonka rinnalla on 205cm/120kg mies, nainen onkin minun silmissäni pieni ja siro? Juu ei ole.
Vielä oudommaksi muuttuu kun nämä ihmiset murehtivat pariskuntien pituuksia ja painoja.
Olen itse 172cm ja hoikka. Riippumatta siitä minkä kokoinen nainen on rinnalla, olen 172cm ja hoikka, koen olevani 172cm ja hoikka, ja muut näkevät minut 172cm ja hoikkana.
Tyttöystävät ovat olleet 155-187cm. Koskaan ei ole pituus ollut kynnyskysymys minulle, eikä oletettavasti juuri näille naisillekaan joiden kanssa olen deittaillut.
Itse tunnen kolme pariskuntaa joilla on merkittävä pituusero siten että nainen on pidempi. Ovat kaikki onellisia yhdessä ja myös ihmisiä joilla on hyvin vahva itsetunto. Tuskin sattumalta.
M/172cm
Miksi tämä sai alapeukkuja?
n183cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kulttuurikohtaista. Menepäs Italiaan tai Espanjaan ja seuraa kuinka pienemmät (pituudeltaan ) miehet ylpeänä taluttavat isompia, kurvikkaita tai hoikkia naisiaan ;) Asenne- ja miksei myös itsetuntokysymys.
Taluttavat kuin koiria. :D
Nyt kyllä ymmärsit tahallasi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/172cm
Miksi tämä sai alapeukkuja?
n183cm
Siksi koska naisille pituus ja pituusero ovat tärkeimpiä asioita elämässä, ja biologisesti väärin jos pariskunnan mies on naista pienempi (en tosin keksi miten se olisi biologisesti väärin, mutta uskon mammojen sanaan).
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaa myötähäpeää kun nainen on iso tankki ja mies pieni hiirulainen.
Eiköhän ole ihan omaa häpeääsi ei-toivotusta sinkkuudesta, kun kaikilla muilla on suhde.
Ymmärrän fiiliksesi. Minäkin pohdiskelen tätä asiaa päivittäin. Viime yönä ei meinannut unikaan tullu kun mietin vaan tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertoo kyllä muuta.
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses taas tätä heteroiden horinoita. Mitähän mahtaa kertoa suhteen tilasta ihmisen ulkoinen olemus? Ovatko sukupuoliroolit todellakin näin tärkeitä heterosuhteissa? Eikö ole yksilönvapautta ollenkaan?
Minua puolestaan inhottaa nähdä kaikkialla näitä pareja, joissa nainen näyttää melkeinpä lapselta mieheen verrattuna. Hän on pieni, suojeluksessa isä-hahmon syleilyssä. En ymmärrä, mikä tarve naisilla on pariutua ihmisen kanssa, jolla on potentiaalisesti fyysinen yliote häneen. Miksi? Jotta mies voisi mahdollisesti myöhemmin helposti pahoinpidellä tai r*iskata hänet?
Antaa naisten olla suuria ja vahvoja ja miesten tulla "suojelluksi" näin vaihteeksi. Elämme sentään jo 2020-lukua.
Mieheni 12 vuotta vanhempi ja melkein 30 cm pidempi, sinä varmaan pudistelisit päätäsi meidät nähdessäsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertoo kyllä muuta.
Katukuvassa järkyttävän lihavia röllömaha naisia. Ihmekkään jos ei miehiä kiinnosta lisääntyä norsujen kanssa.
Häh? Lesbo tai homoparissa on kaksi naista tai kaksi miestä eli aika pakostikin toinen on jokusen millin tai kilon toista pidempi tai painavampi...