~+~+Ensikot maanantaihin!+~+~
Kommentit (28)
Juhannus takana, vihdoin pääsee palstailemaan.
Ensinnäkin suurenmoiset onnittelut plussanneille, tammiäippä ja sussu!
Naksu: No höh, tädin tulo=ei kiva juttu. :/
Jollakin häämötti piina-aika ja jollakin oireet kuulosti lupaavilta :) bdbdbdbdbdbdd, toivotaav parasta ja vain ja ainoastaan parasta.
oma napaseni: hahaa, ensimäinen vakava yritys kun on ja ovis ovella niin pupuilu aloitettu jo nyt, hyvissä ajoin. Paikat on kipeenä ;)
kp9 tänään ja koko viikko omistetaan pupuilulle :)
Mietiskelin tässä eilen että jos (ja toivottavasti kun) raskaudun, niin joudunko ottamaan napakorun pois vatsan pyöristyessä... tietääkö kukaan? =)
Terveiset tädiltä eli täällä kp 2/28-41 kuten odotettavissa oli.
Naksulle pahoittelut, harmi kun toi seuraava kierto menee teillä sivusuun! :(
Halit kaikille, eritysesti Moolille!
Palaillaan!
Napakorusta: ainakin yksi mun kaveri joutui, kun vatsa kasvoi, niin tavallaan korukin alkoin kasvaa " ulos" . Mitenhän sen nyt selittäisi... Se irtosi melkein itsestään, kun oli lopulta niin vähän enää ihon alla. Otti kyllä ennen sitä itse sen pois.
Ite oon ainakin ajatellu ottaa sen pois heti jos/kun tiedän raskaudesta. Yksi ystävä antoi sen olla pitkään siinä, eikä meinannu enää saada sitä pois ku oli niin " jumissa" . Ja arvesta ei tuu kaunein mahdollinen, kun ei ehdi kunnolla parantua, vaan venyy sitä mukaa kun masu kasvaa.
Vai oli Killankin löytänyt täti, harmin paikka! Vaikka teillä ei sitä yritystä " oikeeseen aikaan" ollutkaan, silti se tuntuu aina kamalalta kyläilyltä!
Missä mooli?
Jos tästä elämästä nyt mitääääään hyvää hakee, niin ainakin mennään samoissa Killan kaa ja Naksunkin ehkä??!! Täällä vaikuttais kp1:ltä, niagara ei ole vielä auennut, mutta eiköhän se tästä.
varasin lekurille vielä ajan ens viikolle ennen klinikan lomaa, niin sais ohjeet troppeihin sitä ivf:ää ennen. Kuulkaa kyllä se on kumma, kun ei inssitkään onnistu! Mooli varmaan hylkii kaikkea ylimääräistä kehossaan tai sitten alkoholi on tappanut viimeisetkin solut, hihii!!
Onko muuten rakkailla kamuilla odotettavissa totaalista palstapimentoa? me lähdetään reissuun 9.7. ja sitten taitaapi mennä reilu pari viikkoa pimennossa. Vaikka toki majaillaan hotellissa, jossa yhteydet varmaan pelaa, joten enköhän mä täällä kuitenkin roiku;=)
Seuraava ovis näyttäis ajoittuvan just loman alkuun tai viikonlopuks ennen sitä. Tarttee seuraavaa kiertoa taas yrittää pitkittää lugeilla, että menis sen ivf:n kanssa aikataulut yksiin (tai siis klinikan loman kanssa).
tällasta omanapasta itseironista moolin-tynkää!!
haleja Killa, Naksu ja Jessis:=) Mikäs Jessin tilanne on?
-mooli
Taas on juhannus takana. Tuli mm. grillailtua, saunottua, uitua, pelailtua ulkopelejä, otettua siideriä aikas tavalla, kirottua hyttysten ja paarmojen määrää. Oli siis kaikin puolin mukava mökkijuhannus kavereiden kanssa.
Paras kaveri tosin otti ja pamautti torstaina uutisen, että odottaa esikoisvauvaa. Ikävä kyllä pakko myöntää, en osannut aluksi onnellinen hänen puolestaan, vaan uutinen kirpas tosi pahasti (yritin tosi peittää omat tuntoni, ettei toisen tule paha mieli), sillä kun oma yritys on kestänyt ja kestänyt ja toisella tärppää ekalla yrityksellä. Nyt onneksi osaa jo olla aidosti onnellinen hänen puolestaan, vaikka vieläkin on tunne, että " miksi aina muut raskautuu, mutten minä" . Tän lisäksi näin torstai-perjantai välisenä yönä tosi kauheen painajaisen, missä mies ottaa ja lähtee ja inhoo mua yli kaiken, niin aamulla oli tosi kamala ahdistunut olo ja tuli sitten itkeskeltyä miehen kainalossa pahaa oloa pois. Tuli sitten miehellekin tunnustettua se kateuden pisto sydämessä siitä kaverin raskaudestakin, vaikka aatelin etten puhu siitä kellekään mitään ja onneksi se ymmärsi mun tunteet ja osas lohduttaa.
Täälä on kp7/28 menossa ja onneksi täti ehti lähtee ennen perjantaista juhannussaunaa. Tosin vähän ihmetyttää noin lyhyet menkat ja ne oli aikas niukatkin mielestäni, tosin edellisetkin menkat oli samantapaiset ja testin mukaan en ollut raskaana. Voi olla että testaan varmuuden vuoksi joku päivä tällä viikolla, jos vaikka just olleet menkat olis ollut valemenkat.
Sori, oli oma napasta tekstiä.
Iso kasa ONNEA plussanneille, oviksen ponganneille ja kaikille muillekin. Luin kyllä juhannuksenpinot nopeesti, mutta en muista mitä niissä oli ja mitä mun piti kommentoida.
Ai niin, oli joku kalluppi, mitä on ostanut. Kudinlankaa oon ostanut, sillä hitaana kutojana ajattelin kutoa villatakin ja -housut näin ajoissa. Siskolta oon saanut jo kehdon odottamaan pienokaista ja kuulemma olis iso kasa vauvan vaatteita ja leluja, mitkä se haluis antaa mulle. Osan oon luvannut ottaa mukaani joku päivä, kun vaan olis aikaa katsoa mitä siä on.
Mutta nyt viimein aamupalalle ja sit siirtään juhannuksen kuvia kamerasta koneelle.
Sinä se saat asiat rullaamaan! Mä kun yritän saada aikaa ees omalääkärille ni kaikki linjat on tukossa! Hyvä että asiat rullaa eteenpäin, sä saat sitte sen plussan heinäkuussa!
Me lähetään kanssa reissuun keskiviikkona ja sitte ku sieltä palataan ni lähen heti sinne reissuhommiin. Eli mulla tulee tässä kyllä pitkä tauko. Just kyl selvis että mulla on pari vapaapäivää sen kahen viikon aikana, joten pikaisesti ehdin täällä jossain välissä ehkä piipahtaa!
naksu kp28/28 - surullinen ja vihainen
Yö meni sängyssä pyöriessä ja yhtä prkleen kärpästä jahdatessa... :)
Iltavuoroon pitäis jaksaa raahautua..voiko enään laiskempi olo olla?? :D
Napakorusta oli puhetta, mulle gyne sanoi ihan vasta kun kävin et pitäis ottaa nyt heti pois kun jo suunnittelee raskautta..oli ihan vihaisen kuulonen. Mut yhden tutun lävistäjän kanssa oli puhetta kun ympäripyöreesti kysyin et jos ja kun alkais oottaan niin mitä yleensä tehdään niin se meinas et on olemassa semmosia koruja napaan joissa tuo tappi osa on sellasta pehmeetä jotain ennytmuistanimeä ainetta niin semmosella korulla voi pitää ihan loppuun asti...kattelin tuolta yazkan sivuilta muttei osunut silmään mitään sellasia koruja. Ei kyl millään raskis ottaa poiskaan tuota korua..onhan se jollain tapaa ollut vuosia osa mua :)
omaa napaa..tädin pitäis tulla tos viikonlopun tienoilla..mut nyt jo tuli ihan vaaleen rusehtavaa vuotoa...hmmm ottaapa nyt selvää taas tuosta alakerrasta..nippalut mahassa jatkuu. Ton pahan olon ja närästyksen taidan pistää liiallisen grilliherkkujen syönnin piikkiin :) saa nyt nähdä taas....
Peukutukset piinailijoille bd
Kaikilla tuntuu olevan jotain kurjaa! :(
Suunnittelin, että meen ottamaan napakorun, jos vaikka tulisi sit heti raskaaksi ja joutuisi ottamaan sen pois... ;)
Kesä on varmaan täällä hiljaisempaa aikaa. Itsellä ei vielä mitään selviä suunnitelmia, mutta kyllä sitä välillä toivon mukaan nettipimentoonkin joutuu!
Kathy: tiedän noi kateudentunteet... Vaikka ystävilleen mielellään suo sen onnen, että lapsia saavat, niin miksi kummassa se joskus ahdistaa niin kamalasti?!
Alkuun sitä jaksoi iloita lapsistaankin, mutta jotenkin mua nykyään ahdistaa sekin, kun niiden pitää niitä olla mun syliin koko ajan työntämässä. Ajattelevat varmaan, että haluan kauheasti. En vaan saa sanottua, että en välttämättä halua ja pyydän kyllä itse, kun siltä tuntuu... Veljenlapset on oikeestaan ainoat, joista jaksan joka kerta innostua ja oon ajatellut, että jos kävisi niin kurjasti etten omia saisi, niin on mulla ne ihanat tytöt elämässä kuitenkin!
Ja jotenkin tuntuu kummalta ystävien ymmärrys näitä asioita kohtaan: eilen surin yhdelle ystävälle (joka on tullut raskaaksi kahteen otteeseen varmoilla päivillä) menkkojen alkamista, niin tämä toteaa, että " ai, oliko toiveita että olisit raskaana" ? Mulla meinasi jäädä suu auki, mutta sain sanottua että vain viimeisen vuoden ajan on se toive ollut! Se kun hyvin tietää tästä yrityksestä ja kaikista huolista sen suhteen (enkä ole jaksanut sille sanoa, että tässä kierrossa ei mahiksia ollut)! Onneksi täällä on ihania ihmisiä, jotka ymmärtää miltä tuntuu pettyä joka kuukausi!
No menipä valitukseksi tämä! Sori koitan nostaa mielialaani taas ja totean vielä loppuun, että on mulla kyllä aivan ihania ja hvyäntahtoisia ystäviä, vaikka eivät ihan mun tilannetta aina ymmärrä, kun eivät itse ole kokeneet (raskautuneet vahingossa/varmoilla päivillä)!
Killa
_apila_, joo se taitaa olla sellanen muovisen näkönen bioplast koru, mulle sellasta tarjottiin kielikoruks. Se olis mukava että sellasta vois sit pitää, ettei tartte ottaa pois ja antaa umpeutua ja sit hakee uutta :)
Killa, sammakoita pääsee jokaisen suusta. Paljon jaksuja sulle, kyllä se tästä. Mä ite loukkaannuin kamalasti kun kaveri alko moralisoimaan mulle sitä, kuinka ei ole fiksua hankkia lasta nuorena. Eihän kaveri mitään pahaa tarkottanu mutta kerroin vauvahaaveista vaan sen takia, että on mukava turista jonkun ystävän kanssa ja saada ymmärrystä...
Olis se vaan niin helppoa jos mäkin tästä vaan tulisin raskaaks sormia napsauttamalla. Toivon ja rukoilen että niin käykin, ei tietenkään ihan sormia napsauttaen! :)
kun äsken lävistyksistä oli puhetta niin nyt voisin kysellä tatskasta. ajattelin hakea tatuoinnin tässä ihan kesän aikana. oon kuitenkin epäröiny, koska pelkään että nahkat venyy raskauden plus kaiken muun venymisen ja paukkumisen myötä. mihin sitä uskaltaa ottaa sellaista? vatsa ei, rintojen alue ei, kädet ei... kylki ois kiva mutta sekin taitaa venähtää...?
kellään itellään tatskaa täällä?
kyllä mä ihan heinäkuussa luomuilen, että en nyt ihan heti ole lussaamassa:=) Joko se ferrarinrähjäke tuli sun pihaan?
Killa, mullakaan ei ole napakorua, eiks lähdetä nyt ottamaan sellaset, ni plussa tulee tässä kierrossa, kjehkjeh;=)
Juuh, oletteko aleissa jo ehtineet käymään? Mä olen ajatellut säästää vähäiset roposet syksyn uutuuksiin, kun sit on aina kiva ostaa uutta. ja onhan noilla saapikkailla paljon enemmän käyttöä kuin sandaaleilla. ostan yleensä aika vähän mutta tosi laadukasta. Ihan kun jotain kiinnostais, mitä mä ostan, hihii!!
missäs Tappert on? Aftis, Nella - ja vieläkö masu ja emma meidän kanssa palstailee?
-mooli
Piristystä ankeaan maanantaihin Killa ja kumppanit!
Lähdetään yhdessä ottamaan niitä napakoruja. Varataan oikein jonossa aikoja johonkin hyvään mestaan! Kyllä alkaa sen jälkeen masut kasvaa ja kynekolookeilta hermot paukkua! ;)
En minäkään aina jaksa ystävien lapsia (puhumattakaan marketissa kiljuvista kakaroista), vaikka yleisesti ottaen olenkin lapsirakas. Erään kummilapsen kanssa (3v) en ole koskaan päässyt sinuiksi. Vanhemmilla on erikoinen tapa kasvattaa lapsiaan ja meillä ei tämän lapsen kanssa temperamentit kohtaa ollenkaan, niin että voitaisiin toimia jotenkin yhdessä tuumin. En kuitenkaan ole enää huolissani tilanteesta. Omaa varmasti jokainen rakastaa eri tavalla kuin vierasta lasta.
Jos ei siis ei lapselliset ymmärrä minua niin en minäkään niitä aina... ;)
Olipa muuten hauskaa lueskellä naksun ja killan juhannusviestejä. Hihittelin teidän partsukaljoille ja tupakkikeskusteluille!
Itse pyöritin pienimuotoista pitopalvelua juhannuksena ;) Meillä oli miehen sukulaisia kylässä ja kun en ole vimpan päälle kotitalousihmisiä, niin tuo ruokahuollon pyörittäminen oli hauskaa ja haastavaa (mikään ei mennyt pahasti pieleen). Vielä eilen illalla kahvitin taloyhtiön porukat tuolla takapihan terassilla ja nauroin miehelle, että päivän kolmas kattaus lähtee, samalla kun vahingossa pudotin posliinilautasen käsistäni lattialle sirpaleiksi! Onneksi vaan nauratti siinä vaiheessa!
Noista hankinnoista vielä. Meillä on kaikki hankinnat, siis tässä vaiheessa ne neuleet, sillä periaatteella, että ne voi antaa jollekulle lahjaksi jos ei itse tarvita!
Sadeye: Oletko katsellut netistä löytyisikö kotipaikkasi läheltä kivoja oman alasi yrityksiä, joista voisi kysellä sijaisuuksia? Pikkupaikat tykkäävät usein palkata jonkun sijaiseksi ilman virallista hakurumbaa?
Mary: Minusta on hyvä puuhastella lapsia nuorena, jos siihen on valmis ja mahdollisuuksia. Itse olisin halunnut jo nuorempana lapsia, mutta näyttää elämä järjestyvän omalla painollaan ja hyvä niin. Nyt vasta olen löytänyt potentiaalisille lapsilleni hyvän isän;)
Huiskutuksia kaikille!
tatskaton nellamaija
Mulla mene loma ihan kotiympyröissä, mitään pitempiä reissuja ei ole tiedossa vaan tehdään vähän remonttihommia kotona ja pihalla. Joten täällä varmaan roikun ahkerasti. :-) Toivottavasti ihan kaikki mut ei karkaa nettipimentoon!
Hyvin tuttuja mullekin nuo kateuden tunteet toisten raskautumisesta ja lapsista. Pakko myöntää, että jopa hieman välttelen paria ystävääni, jotka ovat raskaana tai pienen vauvan äitejä, koska en pysty käyttäytymään ihan normaalisti heidän seurassaan vaikka kuinka yritän. Onneksi tällä palstalla on muita joilla on sama tilanne, ja täällä saa valittaa vapaasti! Ja mä koitan toisten raskausuutisista kuullessani lohduttautua sillä, että onhan mulla sellaisiakin ystäviä joilla ei ole edes miestä, ja silti haaveilevat lapsista. Heihin verrattuna itsellä on sentään hyvä tilanne.
Mulla on nyt kp 29/29-36, eli piinailun paikkahan se alkaisi olla. En vaan hirveästi jaksa innostua, kun ei mitään oireita ole ollut, eli tätiä lähinnä odottelen. Tulisi nyt sitten pian, jos on tullakseen.
Lohtuhalit kaikille tädin yllättämille tai muuten masentuneille! Ja hyvää päivän jatkoa kaikille!
Brooke
Juhannus meni kaveriporukalla juhlien asiallisesti. Kivaa oli kain puolin..ja sai ajatuksetkin aina hetkeksi pois raskautumisesta ;) Nyt siis piinailu menossa, en kuitenkaan malttanut testiä tehdä vielä juhannuksena..jos huomenna ei menkat ala, niin sitten testi kehiin. Eli nyt menossa kp 34/30-34... ja nippailee ja rinnat tuntuu olevan kipeämmät kuin aikoihin. Laskin omasta mielestäni oviksesta, että menkkojen olisi pitänyt alkaa lauantaina..mutta ei oo näkyny... jännittää ja pelottaa ;)
Kaikille plussanneille onnittelut sydämen pohjasta! ja onnea seuraavaan kiertoon niille joiden kuukautiset tulla tupsahti kylään!
Nim. minunkin paras ystäväni plussasi viime viikolla... pieni kateus kyllä iski. Mutta kuitenkin olen hyvin onnellinen heidän puolestaan :)
mooli; Tappert kuittaa kutsun..täällä ollaan. Missäs muualla? älä nyt typeriä kysele...
mulla on ihan tylsää, oon vaan pyöräilly ja kävelly ja siivonnu...eikä kropassa tapahdu mitään vaikka luulis jo tapahtuvan, edes jotain johonkin suuntaan - ja pah.
Loppuviikolla alkaapi " onneksi" työt ni ei ole ihan niin tylsää :) Viimeiset päivät vietellään ton miehekkeen kanssa kerrankin yhteistä lomaa - ou jeah..ja toivottavasti ehditään vielä harrastaa vauvantekoakin kaiken muun aktiviteetin lomassa.
Joku kyseli ostoksista joskus aikoinaan - mä en ole ostanut mitään, luotan siihen että sisko lahjottaa tavaraa ja vaatteita kun aika on...kummityttö on nyt 4kk.
Sitte kyseltii työasiaa, mä olen kunnalla korsirehutarjoilijana, eli maatalouslomittajana...ihan jees hommaa.
ON; samaa vanhaa yhä vain, oviksen bongasin lauantaina - pupuiltu on enemmin ja vähemmin, ennen/kohdalla/jälkeen...jos ei tärppää niin - sitten ei tärppää, minkäs sille voi. Ei jaksa enää panikoida, seuraava kierto on jo 12:sta - järkkyä!! Mun PITI olla se joka pamahtaa paksuks het ekasta kerrasta...dippadippadii, enpä tainnu olla niih.
Mutta ei mulla muuta, meen ettii jotain safkaa - lenkillä tuli nälkä :)
Voikaa hyvin ja plussatkaa!!!!
Tappert - välinpitämättömänä ja kypsyneenä kuin grillattu tomaatti :D
Mukavaa viikon alkua enskattarille :-)
Tulin äkkiä ilmoittamaan itseni tälle viikolle, olittekin näköjään saaneet juhannuksenakin mukavan pinon aikaiseksi. Itsellä juhannus meni rauhallisesti kotona, tällä kertaa jopa ihan alkoholittomasti.
Kerkesin jo unohtaa ketä piti onnitella plussista, mutta kaikille plussaneille ONNEA ja tarrasukkia matkaan! Ja muille jälleen plussapölyä.
Napakoruista mulla ei kokemusta, mutta tatska löytyy. MaryRose muistaakseni kyseli tästä. On tuossa vatsassa vasemmalla puolella, ei ihan kyljessä, navan alapuolella. Saas nähdä miltä näyttää, jos joskus on lapsia synnyttänyt :-D Voi olla aika venähtänyt. No, ei tullut silloin nuorena ajateltua sen tarkemmin tuota asiaa.
Meillä menossa kp26/30-31 ja vaikka kuinka tjotilla mennään, tulee väkisinkin ajateltua, että josko olisi tärpännyt... Pahoin pelkään, että normaalit menkkaoireet on tulossa päälle. No, alussahan tässä vielä ollaan (<- tällä yritän itseäni tyynnytellä).
Sori omanapainen teksti. Aurinkoista loppupäivää :-)
Ajattelin tulla ilmoittamaan itsestän, hengissä ollaan :)
Juhannus tuli ja meni.. Perjantaina meille tuli 5 vuotis kihlat täyteen ja illemmalla sitten rillailtiin kaveriporukalla täällä meillä. Lauantaina kävimme ystäviemme kanssa Kalajoella raveissa, illan otimme rauhallisissa merkeissä. Eilen me sitten kävimme appivanhempiani katsomassa mökillä, saunoimme ja söimme hyvin. Mies uskalsi heittää talviturkin, mä jänistin viime hetkellä.. :)
Ihme juttu että sain miehen pupuilemaan kanssani lauantaina ja sunnuntaina, vaikka vuotoa vielä tulikin. Yleensä ei ole kovin " anteliaana" ku on täti kylässä.
Vieläkin mulla tulee vähän vuotoa, vaikka yleensä menkat kestävät sen 5 päivää korkeintaan.. No, onnex loppusuoralla on jo ;)
Tänään kävimme sitten varaamassa meille häämatkan Bulgariaan Sunny Beachille.. Lähdemme 12.9 ja olemme sen viikon siellä. Odotan kovasti matkaa :)
G: Tatuointeja eikä lävistyksiä ole meillä kummallakaan.
PIINAILIJAT: plussa säteitä kaikille!!
PLUSSANNEET: tarrasukkia ja babyliimaa matkalle! :)
Nyt lähden jatkamaan vielä lomaa miehen kanssa. Menen itse to:na töihin takasin.. :(
AURINKOISIN TERKUIN
Lisbet (kp 7/???)
Uus viikko on lähteny taas käyntiin. Aamu oli vähä sateinen mut niin oli vähä olokin kun ei oikein ois jaksanu raahat ittee töihin ja si viä tarttee men tänään uudestaan sin ku on yö tuuri tänään. =/ Mut onneks ny paistaa aurinko.
Saas nähä saanko miehen pupuilee mun kaa ennen töihi lähtöö. ;)
Olen mä kattellu täält päi kaiken näkösii työpaikkoi. Ja täytyy alkaa ittest ilmottelee kaikkiin paikkoihin et voin tul sijaiseks.
Se on aika hauska se vauvan tekohomma biisi. Oliski vaan niin helppoo ku siin laulus väitetää. =]
Sellast aattelin kysyy et ei varmaan kannata tehä tota testiin niin pienel kp päiväl ku 22 ku olis mun synttärit sillo ja aattelin jos jois vaik vähä enemmän ja vaik viettäs jussia sillo ku ny se meni kokonaan töis. Ku on viikonloppu vapaa pitkäst aikaa.
kp17
Terveisiä mökiltä! Olipas mukava juhannus... Ihanaa rentoutumista perheen ja oman kullan kanssa:) Säätkin onneksi suosivat meitä!
Tämä viikko meneekin sitten taas tenttikirjaa lukiessa...voihan plääh...olisi ollut vaan niin ihana köllötellä auringossa ja antaa aivojen pyöriä tyhjäkäynnillä.
Pupuilua on harrastettu tässä lähipäivinä ihan kiitettävästi ja nyt ei voi muuta kuin odotella, miten tässä kierrossa käy. Ovistestiin tuli siis tasavahvat viivat perjantaina (vai lauantaina...en muista) ja seuraavana päivänä se testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli.
Olen taas unohtanut, mitä piti kommentoida ja kenelle, joten laitan tähän nyt vaan tällaiset vähän tylsät yleispätevät kommentit *sorry*: Pahoittelut tätsyä kestitseville ja negan testanneille, pupuiluintoa ovistelijoille, piinailuonnea sitä tarvitseville, onnea plussanneille ja aurinkoa niille, joiden mieli on maassa! Ja tietenkin, [color=blue] PLUSSAPÖLYÄ [/color] meille kaikille:)!!!
Tämä tyttö lähtee nyt talon katolle nikkaroimaan pesää haikaralle, jotta se tietää sitten laskeutua oikeaan osoitteeseen! *huiskuttaa Enskoille tikapuilta*
~Viipuli~
Aloittelin uuden pinon kun en ainakaan huomannu että ois vielä kukaan alottanu...
Miauuu: Toivottavasti saat hommat hoidettua niin ettei ne sun lomaa pilaa! Kurjaa tollanen ku joutuu lomallakin miettimään työjuttujaan! Jaksuja!
Nyt se täti taitaa sitten rynniä tänne.. Vatsaa kipristää, rinnat ei enää yhtään niin kipeet eikä pinkeet, tuhruttelu lisääntynyt ja mielikin on alavireinen... Aina sitä vaan toivoo... No, soitto lekurille, mikä ei kylläkään auta seuraavaa kiertoa ainakaan mitenkään ku lähen sinne reissuhommiin. Eli tämä tyttö joutuu skippaamaan heinäkuun kokonaan näissä touhuissa! Kyllä on kenkku olo! Ei auta, eteenpäin on tarvottava!