Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä yleisesti hyväksyttyä asiaa sinä (ehkä salaa) paheksut?

Vierailija
25.06.2006 |

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista nuorison seksivalistusta, joka perustuu olettamukseen, että kaikki nuoret käyttäytyvät kuin kiimaiset kanit.

Olin itse nuorena hyvin ujo ja arka ja isäni taas uskoi, että olen kuin kiimainen kani. Oli nöyryyttävää selittää, että koulun tansseissa en tosiaan tehnyt muuta kuin tanssin, ja kun lähdin kielikurssille Englantiin, niin en todellakaan tarvitse mukaani ehkäisyvälineitä!

Paheksun myös sellaista ahdasmielista asennetta avioliittoon, jonka mukaan sen pitäisi olla lopullinen ratkaisu. Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuvat, joten avioliitonkin pitäisi olla määräaikaissopimus, jota voisi halutessaan jatkaa uudella sopimuksella. Elinikäinen avioliitto on aikansa elänyt ajatus.

Paheksun ja kummeksun myös suvaitsematonta asennoitumista maahanmuuttajiin. En usko heidän tulleen riistämään meitä. He voivat myös rikastuttaa kulttuuriamme ja geenejämme.

Vierailija
62/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku ottaa tatuoinnin-

Ne on niin rumia ja niitä saa kantaa loppuelämänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miksi pitää tehdä lapsia, jos heitä ei olla valmiita hoitamaan ja olemaan heidän kanssaan. Vanhemmuuteen kuuluu vastuu tehdä ratkaisuja, jotka eivät aina ole pelkästään kivoja, vaan jotka voivat olla hyödyksi muille kuin itselle.

IRL pidän kyllä tästä suuni kiinni;)

Vierailija
64/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle puoli vuotiaille että äiti pääsisi omiin menoihin... Se ettei maitoa todellakaan tule on sitten toinen juttu. ja alle puolivuotiaan nukuttamista omassa huoneessa.

Vierailija
65/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jompikumpi vanhemmista on kotona.

Vierailija
66/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itse, ihmisiä tapoja ja syitä on useita.

Vierailija
67/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varassa tehtyjä ökytaloja torneineen ja ulokkeineen.

Vierailija
68/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan omissa tuttavissani saattaa olla ihmisiä, jotka ovat mielin kielin edessäni, mutta salaa paheksuvat elämäntapaani ja tärkeimpiä ratkaisujani.

Vierailija
69/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuin itse, ihmisiä tapoja ja syitä on useita.

Vierailija
70/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niiden kanssa kuitenkaan harrasteta mitään, eikä muutenkaan ole varaa hoitaa niitä kuten pitäisi.

Vierailija
71/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pienen lapsen laittamista päivähoitoon (ja sydän verta vuotaen pakon edessä laitoin kuitenkin hoitoon omanikin).

- Aikuisen ihmisen vastuutonta käytöstä avioerotilanteessa ja avioeron jälkeen (ei oteta vastuuta omasta toipumisesta, vaan käytetään lapsia koston välikappaleena ja itse asiassa kostetaan tällöin lapsille omia mokia).

Vierailija
72/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan sitten riippuvaisia sosiaalituista ja kysellään täällä koska lapsilisät tulee tilille. TIEDÄN, että minun pitäisi ajatella että lapsilla voi silti olla kuinka rikas elämä tahansa, ettei raha tee onnelliseksi ja että köyhät vanhemmat voivat silti olla yhtä hyviä tai huonoja vanhempia kuin kuka tahansa. Mutta silti joskus tuntuu että on väärin hankkia lapsia jos on pienet tulot. Yritän aina ajatella eri tavalla ja soimaan itseäni ja pelkään että se näkyy käyttäytymisessäni. Hävettää tunnustaa, mutta nytpä se on tehty.

Vierailija
73/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun pian saadaan jenkkien mallin mukaan kertakäyttökännykätkin tänne r-kioskille niin hyvä on.

Ja vaikka itsekin olen naimisissa maahanmuuttajan kanssa, vihaan sitä hyysäämistä. Tässä asiassa voisi ottaakin jenkkien mallin käyttöön. 3kk kotoutumistukea, sen jälkeen omilleen.. kummasti löytyy töitä kun on pakko tehdä jotain elääkseen!

Vierailija
74/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi ymmärtää, miksi pitää tehdä lapsia, jos heitä ei olla valmiita hoitamaan ja olemaan heidän kanssaan. Vanhemmuuteen kuuluu vastuu tehdä ratkaisuja, jotka eivät aina ole pelkästään kivoja, vaan jotka voivat olla hyödyksi muille kuin itselle.

IRL pidän kyllä tästä suuni kiinni;)

Vierailija
75/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mainoksissa tai sanomalehdissä, tekstiviesteistä ja sähköposteista puhumattakaan.

Vierailija
76/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sallitaan tienata rahaa ja luoda uraa ja sitä jopa arvostetaan, vaikka samaan aikaan arki lasten kanssa jää olemattomaksi pitkien työpäivien takia. Puhumattaakaan siitä, että nainen kantaa samalla arjen hoitovastuun.

Päivähoitoratkaisujen oletetaan aina olevan naisen päätöksiä. Naisen pitäisi huolehtia, ettei päiväkotipäivästä tule liian pitkä ja ettei lapsen tarvitse aloittaa liian (?) pienenä päivähoitoa. Mietittäisiinkö hetki, millaista lasten elämä olisi, jos miehet tekisisvät itsenäisesti nämä päärökset. Siinä ei 10 h hoitopäivä ihan riittäisikään.

Miehet eivät käytä mahdollisuuttaan isyysvapaisiin ja se on ihan ok, mutta entäpä, jos nainen menisikin töihin heti 3 kk äitiysvapaan jälkeen?

Vierailija
77/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aborttia, ellei kyse ole raiskatusta naisesta tai siitä, että raskaus uhkaisi äidin terveyttä vakavalla tavalla.

-Avoliittoa

-Avioeroa, jos syynä on " kasvoimme erillemme" tmv. typerä ja turhanpäiväinen syy

-Lasten hoidattamista isovanhemmilla tyyliin " joka toinen viikonloppu mummolassa"

Vierailija
78/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannattaisin sitä, että kaikki pitävät oman nimensä avioiduttuaan ja lapsen sukunimen päättävät vanhemmat yhdessä.

Vierailija
79/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttöä (missään määrin), esiaviollista seksiä, avioeroja, uusperheitä, naispappeutta, homoutta.

Vierailija
80/175 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia (halveksin vanhempia, en lapsia!) pienten, alle kouluikäisten lasten työskentelyä, uskottomuuden ja muun haureuden normaalistamista..