Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tiedän pitääkö mies yhteyttä kaverina vai muuten?

Vierailija
29.02.2020 |

Kertokaa mulle nyt tämä juttu, niin voin lopettaa miettimisen.
Tilanne on tämä: tunnen noin vuoden ajan erään harrastusvalmentajan, harjoittelen hänen kanssaan. Mies on alusta saakka lähetellyt mulle paljon viestejä, mutta aiheet käsittelee useimmiten harrastukseen liittyviä asioita, ainakin jotenkin. Viestit on pitkiä ja keskusteluja jostakin, välillä kertoo kuulumisiaan tai kommentoi mun asioita. On laittanut joskus suukkohymiön tai lopettaa viestin, että halaukset.
Mies on hyvin avoin ja ystävällinen ihminen, vähän mua nuorempi (olen 43v).
Välillä en ole ihan varma, mistä tässä on kyse. Voitteko auttaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaiset suukot ja halaukset kielivät jonkinlaisista ajatuksista?

Mutta jos se on vaan hänen tapansa ja ystävällisyyttä? Halaamme aina nähdessämme, aloite tähän oli hänen. En halua suoraan kysyä asiaa, se vaihtoehto on poissa. Valmentajana hän on huippu, kannustava ja olen oppinut paljon.

Ap

No, jos haluat pitää harrastuksesi mutkattomana unohdat kaikki romanttiset haaveet.

Vierailija
22/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiinnostunut sinusta. Miehet voivat lähettää itseään aidosti kiinnostavasta aiheesta pitkiäkin juttuja tuntemalleen naiselle, mutta nuo hymiöt ja halit on sitten eri asia.

Niin sitähän tässä juuri kysyttiinkin onko mies kiinnostunut kaverina vai jollakin muulla tapaa?

Mistä HELVETISTÄ sen voisi muka kukaan tietää olematta meedio tai kysymättä mieheltä itseltään? Mitään mystisien signaalien tai rivien välien lukua on aivan turha harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiinnostunut sinusta. Miehet voivat lähettää itseään aidosti kiinnostavasta aiheesta pitkiäkin juttuja tuntemalleen naiselle, mutta nuo hymiöt ja halit on sitten eri asia.

Niin sitähän tässä juuri kysyttiinkin onko mies kiinnostunut kaverina vai jollakin muulla tapaa?

Mielestäni vastasin ihan selkeästi. Mies on näissä tapauksissa joko kiinnostunut puheenaiheesta tai naisesta naisena. Hän on kiinnostunut tässä tapauksessa naisesta.

Miksi mies ei sitten ole ilmaissut sitä selkeämmin?

Vierailija
24/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vastasin ihan selkeästi. Mies on näissä tapauksissa joko kiinnostunut puheenaiheesta tai naisesta naisena. Hän on kiinnostunut tässä tapauksessa naisesta.

Mies on varattu.

Vierailija
25/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla sen miehen kanssa.

Tämä. En VOI käsittää, että vielä vuonna 2020 monet naiset kuvittelevat, että asiat selviävät spekuloimalla tuntemattomien ja trollien kanssa nettifoorumeilla sen sijaan että kysyisi reilusti mieheltä itseltään selkeällä suomen kielellä, vihjailematta ja kaartelematta. Asia selviäisi kahdella lauseella, miehet pitävät suorasta puheesta ja elämä voisi jatkua selkeänä vailla mysteerejä. Mutta ei. Päähän sattuu näin miehenä.

Facepalm.

Olen periaatteessa samaa mieltä, mutta joskus on ihan hyödyllistä tehdä jonkinlainen reality check valtaväestön kanssa ennen kuin toimii. Tilastoissa on hyviäkin puolia.

Vierailija
26/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap...haaveiletko nyt varatun miehen perään?

Vierailija
27/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, mikä ihmeen oletus se on että tunteet täytyy ilmaista ja heti haluta suhteeseen jos kiinnostuu jostakusta tai tykästyy johonkuhun niin että voi lähettää tälle "halaillaan" viestejä?!

Vierailija
28/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sukupuolenkorjausleikkauksen käynyt entinen nainen, ja hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö! Hän on kiinnostunut siskostasi!

😂 naiset ja naisten spekulointi 😂

Vierailija
29/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sinä haluat? Kun sen tiedät toimit sen mukaan, etkä istu siellä tornissasi odottamassa, että prinssi valkealla ratsulla saapuu pelastamaan. :D

Vierailija
30/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä HELVETISTÄ sen voisi muka kukaan tietää olematta meedio tai kysymättä mieheltä itseltään? Mitään mystisien signaalien tai rivien välien lukua on aivan turha harrastaa.

Mut ku se puhuminen ei ole vaihtoehto...

Vierailija
31/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä sinä haluat? Kun sen tiedät toimit sen mukaan, etkä istu siellä tornissasi odottamassa, että prinssi valkealla ratsulla saapuu pelastamaan. :D

Mitä vikaa on prinssissä? :) Tulisi pelastamaan minutkin.

Vierailija
32/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih...se ei ole enää nykyaikaa. Hali ja sydän.

Vierailija
33/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. :) :) Minä uskon vielä romantiikkaan. Kyllä se tyyppi vielä ratsastaa ratsullaan kukkakimpun ja skumppapullon kanssa luokseni.

Vierailija
34/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä olisi kiinnostunut miehestä, joka ei vuoteen saa ilmaistua kiinnostustaan. Olettaen että ap on ollut yhtä ystävällinen miehelle, palauttanut halihymiöt jne.

Vierailija
35/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. :) :) Minä uskon vielä romantiikkaan. Kyllä se tyyppi vielä ratsastaa ratsullaan kukkakimpun ja skumppapullon kanssa luokseni.

Luin sinun kannaltasi ikävän uutisen tuossa alkuviikosta ja taisi olla ihan ilta uutisissakin :D Miehet mielummin erakoituu kun perustaa esim perheen.

Vierailija
36/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin sinun kannaltasi ikävän uutisen tuossa alkuviikosta ja taisi olla ihan ilta uutisissakin :D Miehet mielummin erakoituu kun perustaa esim perheen.

Ei järkytä minun mielenrauhaa.

Vierailija
37/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hetero, hän on kiinnostunut. Jos mies on homo, kyse on ystävyydestä.

Mies voi tietysti olla myös jotain siltä väliltä.

Kohdallani lähes kaikki miespuoliset heteroystävät ovat päätyneet ennemmin tai myöhemmin vonkaamaan. Ujoimmat vasta vuosien päästä.

Homokaverini ja tuttavani halailevat tavatessa enemmän ja lisäilevät usein sydämiä viesteihin ja päivityksiin.

Vierailija
38/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Mies on maininnut, että hänellä on "jonkinlainen suhde", itse en puhu hänelle tällaisista.

En tiedä, olenko hänestä kovin kiinnostunut. Huomio on mukavaa, miehen kanssa on kiva jutella ja viestitellä. Ehkä saattaisin harkita jotain "kevyttä". Olen utelias ja haluaisin tietää, mitä hän haluaa. Lisäksi hänen käytöksensä on saanut jonkinlaisen jännitteen mun puolelle, kaveruuskin riittäisi.

Vierailija
39/39 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Mies on maininnut, että hänellä on "jonkinlainen suhde", itse en puhu hänelle tällaisista.

En tiedä, olenko hänestä kovin kiinnostunut. Huomio on mukavaa, miehen kanssa on kiva jutella ja viestitellä. Ehkä saattaisin harkita jotain "kevyttä". Olen utelias ja haluaisin tietää, mitä hän haluaa. Lisäksi hänen käytöksensä on saanut jonkinlaisen jännitteen mun puolelle, kaveruuskin riittäisi.

Todennäköisesti miehelläkin on mielessä "jotain kevyttä", eli semmoinen itsetuntoa kohottava flirtti, johon sinä selvästi vastaat myönteisellä tavalla. Siksi homma on jatkunut noinkin pitkään. Miehelle olet ehkä 'helppo', kun olet vanhempi ja hän ajattelee, että olet varmaan otettu näistä huomionosoituksista.

Laitatko muuten itsekin 'halaukset' vastatessasi, tai hymyn/suukon/tms flirttailevan lopetuksen. Teillä on ikäännkuin yhteinen salaisuus.

Henk koht en tykkäisi tuommoisesta yhtään, kun en harrasta kevytsuhteita. Olisin joko ruvennut korostetun asialliseksi taijopa lopettanut koko harrastuksen. Ainakin moehen valmennuksessa.