Serbia on ihan kamala maa!
Kommentit (4)
No joo, mutta jos Serbiassa olisi kuin naapurivaltioissaan (esim Romaniassa), niin se olisi huomattavasti houkuttelevampi matkakohde. Mutta onhan Serbiassa muutakin suomitantalle = komeat miehet/kauniit naiset, hyvää ruokaa, kaunista luontoa, vanhaa kulttuuria, kauniita linnoja ja nähtävyyksiä jne(,näitähäin Suomessa ei ole).
Mulle on jääny siitä maasta kans jotenki brutaali kuva ku muistaa sen 90-luvun sodan.
Pelkästä sanasta serbi tulee mulla ennakkoluulo että ne on jotenki ilkeitä/aggressiivisia, vaikka ei sais.
Belgrad on ainakin kiva kaupunki. Toki myös osaltaan "rähjääntynyt", mutta mulla se vaan lisää viehätystä. Olen käynyt parissa muussakin Serbian kaupungissa, ne eivät olleet niin viehättäviä kuin Belgrad mut mikäs siinä. Ei Suomessakaan ainakaan värikkäämpää ole. :D
Jaahas. Mun mielestä Suomessa kaupungit on sellaisia, missä ei ole historiaa tai mitään. Belgradin vanha kaupunki oli ainakin lumoavan kaunis (rakastan niitä punaisia kattoja). Joten turha suomalaisten on haukkua muiden maitten kaupunkeja. ;)