Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkauspaketti Viikinkiravintola Harald, kokemuksia?

Puspus
28.02.2020 |

Kokemuksia rakkauspaketista kiitos! Haluisin miehen viedä yllärinä Turkuun kyseiseen raflaan, joten onko hintansa arvoinen ja millainen paikka muuten on? :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haraldissa mitään vikaa ole.

Turussahan on kivoja ravintoloita vaikka kuinka.

Esim tårget, blanko, di trevi, delhi darbar....vain muutamia mainitakseni.

Kiitos vinkeistä!😊 Suosituksia kyselen, koska ei ole Turussa tullut rafloissa ennen käytyä. Tarviikin kurkata näiden paikkojen sivut ja menut.👍🏻

Vierailija
22/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustanna mies Tallinnaan hooriin ja jää itse kotiin. Siitä ei rakkauspaketti parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Ludu, Hügge, Smör, E. Ekblom hyviä

Vierailija
24/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustanna mies Tallinnaan hooriin ja jää itse kotiin. Siitä ei rakkauspaketti parane.

Tarvii kysäistä haluaako lähteä Tallinnaan vai kelpaanko mä sille pikkuhuo*aksi. Meillä vähän ollut tapana, että annan miehelle vapaat kädet tehdä mitä tykkää mulle ja eipä ainakaan tähän päivään mennessä ole valittanut.🤭 Tosin vaihtelu voi myös virkistää..?😏

Vierailija
25/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen "lahja" hotelliyö oman eukon kanssa? Odotukset ladattu kattoon, uudet alusvaatteet ja kaikki ja sitten itku puserossa jos mies ei olekaan täysillä mukana? Miksi naiset tekevät tällaista vielä vuonna 2020?

Muutama vuosi sitten käytiin rouvan kanssa Haraldissa syömässä lammassärää, mentiin sittenhoteliin pitämään hauskaa.

Mikäpä siinä.

Vierailija
26/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois Lidlin rakkauspaketti? Miehelle 24 tölkkiä Nobelaner-olutta ja sinulle suklaalevy ja yksi paksuhko avomaan kurkku.

Vierailija
27/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta miehelle rakkauspaketti pattayalle . tulee takuulla tyytyväisenä takas

Vierailija
28/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi täällä ei saa asiallisia vastauksia enää mihinkään. Pelkkää ylilautajonnea sivu toisensa jälkeen.

Vierailija
29/40 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi täällä ei saa asiallisia vastauksia enää mihinkään. Pelkkää ylilautajonnea sivu toisensa jälkeen.

Tämäpä tämä!!

Vierailija
30/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin hiljan (Tre) 10-v hääpäivän kunniaksi. Molemmat tykätään Haraldin ruoista, ja kuten tavallista, sitä oli niin paljon, että päädyttiin kotisohvalle vierekkäin eikä sänkyyn päällekkäin ähisemään.

😂

Vierailija
31/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä settiä kukaan jaksa syödä, ellette ole jotain satamahinaajan kokoisia.

Kamoon, tää on AV, eli ei ongelmia!

Vierailija
32/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli ihan kiva ja Haraldissa on ok ruoka 😊

Tod.näk nää naureskelijat eivät ole ikinä edes käyneet, kunhan periaatteessa v*ttuilevat.

Ruoka on Haraldissa parempaa kuin Smörissä.

Suosittelen 😊

Vierailija
33/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tod.näk nää naureskelijat eivät ole ikinä edes käyneet, kunhan periaatteessa v*ttuilevat.

Suosittelen 😊

Ne on näitä ylilautajonneja jotka ei tule koskaan saamaan vaimoa.

Vierailija
34/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haraldin Rakkauspaketti on ihan hyvä.

Hinta-laatu suhde hyvä, pääsee maistamaan montaa eri juttua, ja parasta on rauhalinen pöytä, ei ole mitään kiljuvia lapsia tmv. vieressä.

Vierailija
35/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen 😊

Ne on näitä ylilautajonneja jotka ei tule koskaan saamaan vaimoa.

Hanki apua tohon pakkomielteeseesi. Olet säälittävä

Vierailija
36/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just pari viikkoa sitten yllätin miehen Haraldin rakkauspaketilla, ei olla kumpikaan käyty aikaisemmin.

Alkuruokana oli monipuolinen maistelusetti erilaisia kaloja, lihaa ja salaattia. Pääruuaksi sai valita kala- ja pihviruuan välillä, pihvi oli ainakin erinomaisen hyvää ja sen kaverina ollut kastike ja mousse sopi tosi hyvin. Jälkiruokana oli taas kokoelma kaikkea mahdollista maisteltavaa. Tykättiin molemmat ja tullaan kyllä uudestaankin.

Viini ei kuulunut pakettiin vaan ne sai ostaa erikseen. Jos ei ole käynyt ennen Haraldissa niin just hyvä maistelumenu.

Vierailija
37/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa käyty pari kertaa syömässä Helsingin haraldin rakkauspaketti. Ruoka oli molemmilla kerroilla hyvää ja sitä oli riittävästi.

Vierailija
38/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tykännyt Haraldin ruoista ja ravintolan tunnelmasta

Vierailija
39/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlata, että mikä rakkauspaketti :) Näytti musta ihan hyvältä, noin hinta-laatusuhteeltaan. Kolmen ruokalajin dinneri, alkumaljat ja kahvit, hinta ei mistään pahimmasta päästä. Kerran oon käynyt äitienpäivänä (itse varasin) ja ihan hyvää perus ravintolasafkaa. Parempiakin rafloja toki löytyy :)

Vierailija
40/40 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota rakkauspakettia syönyt, mutta pariin otteeseen olen Haraldissa käynyt syömässä ja joka kerta siitä nauttinut. Ketjuravintolaksi ruoka on hyvää ja muiden ketjuravintoloiden tarjontaan verrattuna vähän erilaisempaa, sellaista kunnon "oikeaa" ruokaa. Aina ei vaan jaksa lomilla syödä pelkkiä hampurilaisia ja ranskalaisia, joten tää oli siihen hyvä vaihtoehto.