Rakkauspaketti Viikinkiravintola Harald, kokemuksia?
Kokemuksia rakkauspaketista kiitos! Haluisin miehen viedä yllärinä Turkuun kyseiseen raflaan, joten onko hintansa arvoinen ja millainen paikka muuten on? :)
Kommentit (40)
Kustanna mies Tallinnaan hooriin ja jää itse kotiin. Siitä ei rakkauspaketti parane.
mm. Ludu, Hügge, Smör, E. Ekblom hyviä
Vierailija kirjoitti:
Kustanna mies Tallinnaan hooriin ja jää itse kotiin. Siitä ei rakkauspaketti parane.
Tarvii kysäistä haluaako lähteä Tallinnaan vai kelpaanko mä sille pikkuhuo*aksi. Meillä vähän ollut tapana, että annan miehelle vapaat kädet tehdä mitä tykkää mulle ja eipä ainakaan tähän päivään mennessä ole valittanut.🤭 Tosin vaihtelu voi myös virkistää..?😏
Vierailija kirjoitti:
Onko toinen "lahja" hotelliyö oman eukon kanssa? Odotukset ladattu kattoon, uudet alusvaatteet ja kaikki ja sitten itku puserossa jos mies ei olekaan täysillä mukana? Miksi naiset tekevät tällaista vielä vuonna 2020?
Muutama vuosi sitten käytiin rouvan kanssa Haraldissa syömässä lammassärää, mentiin sittenhoteliin pitämään hauskaa.
Mikäpä siinä.
Miten ois Lidlin rakkauspaketti? Miehelle 24 tölkkiä Nobelaner-olutta ja sinulle suklaalevy ja yksi paksuhko avomaan kurkku.
osta miehelle rakkauspaketti pattayalle . tulee takuulla tyytyväisenä takas
Miksi, oi miksi täällä ei saa asiallisia vastauksia enää mihinkään. Pelkkää ylilautajonnea sivu toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi täällä ei saa asiallisia vastauksia enää mihinkään. Pelkkää ylilautajonnea sivu toisensa jälkeen.
Tämäpä tämä!!
Vierailija kirjoitti:
Käytiin hiljan (Tre) 10-v hääpäivän kunniaksi. Molemmat tykätään Haraldin ruoista, ja kuten tavallista, sitä oli niin paljon, että päädyttiin kotisohvalle vierekkäin eikä sänkyyn päällekkäin ähisemään.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä settiä kukaan jaksa syödä, ellette ole jotain satamahinaajan kokoisia.
Kamoon, tää on AV, eli ei ongelmia!
Minusta se oli ihan kiva ja Haraldissa on ok ruoka 😊
Tod.näk nää naureskelijat eivät ole ikinä edes käyneet, kunhan periaatteessa v*ttuilevat.
Ruoka on Haraldissa parempaa kuin Smörissä.
Suosittelen 😊
Vierailija kirjoitti:
Tod.näk nää naureskelijat eivät ole ikinä edes käyneet, kunhan periaatteessa v*ttuilevat.Ruoka on Haraldissa parempaa kuin Smörissä.
Suosittelen 😊
Ne on näitä ylilautajonneja jotka ei tule koskaan saamaan vaimoa.
Haraldin Rakkauspaketti on ihan hyvä.
Hinta-laatu suhde hyvä, pääsee maistamaan montaa eri juttua, ja parasta on rauhalinen pöytä, ei ole mitään kiljuvia lapsia tmv. vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tod.näk nää naureskelijat eivät ole ikinä edes käyneet, kunhan periaatteessa v*ttuilevat.Ruoka on Haraldissa parempaa kuin Smörissä.
Suosittelen 😊
Ne on näitä ylilautajonneja jotka ei tule koskaan saamaan vaimoa.
Hanki apua tohon pakkomielteeseesi. Olet säälittävä
Mä just pari viikkoa sitten yllätin miehen Haraldin rakkauspaketilla, ei olla kumpikaan käyty aikaisemmin.
Alkuruokana oli monipuolinen maistelusetti erilaisia kaloja, lihaa ja salaattia. Pääruuaksi sai valita kala- ja pihviruuan välillä, pihvi oli ainakin erinomaisen hyvää ja sen kaverina ollut kastike ja mousse sopi tosi hyvin. Jälkiruokana oli taas kokoelma kaikkea mahdollista maisteltavaa. Tykättiin molemmat ja tullaan kyllä uudestaankin.
Viini ei kuulunut pakettiin vaan ne sai ostaa erikseen. Jos ei ole käynyt ennen Haraldissa niin just hyvä maistelumenu.
Ollaan miehen kanssa käyty pari kertaa syömässä Helsingin haraldin rakkauspaketti. Ruoka oli molemmilla kerroilla hyvää ja sitä oli riittävästi.
Minä olen ainakin tykännyt Haraldin ruoista ja ravintolan tunnelmasta
Piti ihan googlata, että mikä rakkauspaketti :) Näytti musta ihan hyvältä, noin hinta-laatusuhteeltaan. Kolmen ruokalajin dinneri, alkumaljat ja kahvit, hinta ei mistään pahimmasta päästä. Kerran oon käynyt äitienpäivänä (itse varasin) ja ihan hyvää perus ravintolasafkaa. Parempiakin rafloja toki löytyy :)
En ole tuota rakkauspakettia syönyt, mutta pariin otteeseen olen Haraldissa käynyt syömässä ja joka kerta siitä nauttinut. Ketjuravintolaksi ruoka on hyvää ja muiden ketjuravintoloiden tarjontaan verrattuna vähän erilaisempaa, sellaista kunnon "oikeaa" ruokaa. Aina ei vaan jaksa lomilla syödä pelkkiä hampurilaisia ja ranskalaisia, joten tää oli siihen hyvä vaihtoehto.
Kiitos vinkeistä!😊 Suosituksia kyselen, koska ei ole Turussa tullut rafloissa ennen käytyä. Tarviikin kurkata näiden paikkojen sivut ja menut.👍🏻