Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolla on rakennekynnet?

Vierailija
28.02.2020 |

Miten pitkään on ollut? Pidätkö ikinä "välikausia" omilla kynsillä? Haittoja/hyötyjä, geelit vai akryylit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

- Miten pitkään on ollut? - Nyt noin 4 kk.

- Pidätkö ikinä "välikausia" omilla kynsillä? - Pidän välikausia. Kun on vaihdon ja uusien aika, annan kynsien olla ensin luonnollisena pari viikkoa ja käytän hoitavia voiteita.

- Haittoja/hyötyjä, geelit vai akryylit? - Akryylit

Hyötyjä: Säännöllisesti hoidettuna kynnet ja kynsinauhat pysyvät siisteinä ja huoliteltuna. Kädet/kynsinauhat/ iho ei kuivu niin herkästi. Varsinkin kuivana talviaikana tämä on itselläni ollut ongelma.

Haittoja: Uusien kynsien ja hoitojen hinnat ovat tietysti yksi ikävä puoli, sekä säännöllisten kynsihuoltojen aikatauluttaminen.

Vierailija
2/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

- Pidätkö ikinä "välikausia" omilla kynsillä? - Pidän välikausia. Kun on vaihdon ja uusien aika, annan kynsien olla ensin luonnollisena pari viikkoa ja käytän hoitavia voiteita.

Hyötyjä: Säännöllisesti hoidettuna kynnet ja kynsinauhat pysyvät siisteinä ja huoliteltuna. Kädet/kynsinauhat/ iho ei kuivu niin herkästi. Varsinkin kuivana talviaikana tämä on itselläni ollut ongelma.

Haittoja: Uusien kynsien ja hoitojen hinnat ovat tietysti yksi ikävä puoli, sekä säännöllisten kynsihuoltojen aikatauluttaminen.

Miten nuo välikaudet menee, tuntuuko omissa kynsissä yhtään se että niistä on hiottu pinta pois/tuntuuko kynnet ohuilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja kiitos vastauksesta! -ap :)

Vierailija
4/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!

Miten nuo välikaudet menee, tuntuuko omissa kynsissä yhtään se että niistä on hiottu pinta pois/tuntuuko kynnet ohuilta?

Välikaudet menee vähän tekokynnen kestävyyden mukaan. Kun oma kynsi kasvaa liikaa tekokynne alla, se alkaa "oireilemaan", eikä lopputulos ole enää pitävä. On syytä poistaa/ poistattaa vanha tekokynsi ja viilata omat kynnet lyhyiksi, sekä hoitaa luonnollinen kynsi kuntoon. Tekokynnen poiston jälkeen oma kynsi tuntuu ohuelta, mutta hyvän hoidon avulla se vahvistuu.

Itse yleensä poistatan vanhat ja repsottavat tekokynnet ammattilaisella (usein vanhat akryylikynnet myos putoavat itsestään, jos esim. vaikka kolahtaa johonkin). Jos itse yrittää niitä poistaa, pitää tietää tarkkaan mitä tekee, ettei riko ja/ tai naarmuta oma luonnollista kynttä.

-2

Vierailija
5/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja kiitos vastauksesta! -ap :)

Ole hyvä. :)

-2

Vierailija
6/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ollut geelit jo 4v. Omat kynnet liuskoittui aina joten näin sain lopultakin kauniit kynnet ja väriä kynsiin.

Kynnet on lyhyet, luonnollisen soikeat ja hillityn väriset ( vain jouluksi laitan punaiset). Ei glitteriä tms. 4 vkon välein huolto. Viimekesänä annoin irrota ja olin ilman 5 kk kun teimme raksahommia

Vierailija
7/7 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt ollut geelit jo 4v. Omat kynnet liuskoittui aina joten näin sain lopultakin kauniit kynnet ja väriä kynsiin.

Kynnet on lyhyet, luonnollisen soikeat ja hillityn väriset ( vain jouluksi laitan punaiset). Ei glitteriä tms. 4 vkon välein huolto. Viimekesänä annoin irrota ja olin ilman 5 kk kun teimme raksahommia

Voiko geelejä lakkailla normikynsilakoilla vai pitääkö olla "geelilakat"? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän