Onko painoni syy miksi miehet eivät kiinnostu?! Mitat 170cm/75kg
Alan oikeasti lakkaa syömästä jos tosiaan on niin että minun kaltainen ei kelpaa. Liikun ja syön tervellisesti. Tervellisyys on kaikki kaikessa, minulla on pitkä tukka ja olen kuulemma nätti. Ei ole edes maha paljon mitään. Reisissä on rasvaa vähä sen.
Olen huomannut että miehet tosiaan haluavat todella pieniä naisia vierelleen. Ikä 26v.
Kommentit (94)
10kg pois niin miehet pörrää ympärillä 😉
166/+100
Pitkä parisuhde takana ja senkin jälkeen deittejä riittänyt.
Olen ap. Mun kaveri ovat kaikki pienikokoisia normipainoisia naisia, näytän vuorelta verrattuna heihin. Toi mun pituus on liikaa. Miehet pelkää 170cm naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä tiedän, että mulla on. Mutta olenkin sua paljon läskimpi. 178cm ja 96kg. Haluaisin laihtua niiiin kovasti, ei tunnu onnistuvan millään näillä miun mielialalääkkeillä jotka saa mut ahmimaan. Ja yksinäisyys pistää ylensyömään lisää.
Toivon, että kesään mennessä olisin 80kg. Saa nähdä.N28
Itse olin päinvastaisessa tilanteessa, niin laiha että se oli rumaa. Kaikki ruoka tulee läpi ja lihasmassan keruu pitkä ja vaikea projekti. Sain lopulta yli 20kg lisää massaa ja fiilis oli mahtava! Pystyt siihen kyllä, muistuta itseäsi joka päivä, miksi teet sen. Tsemppiä kevät kaudelle!
M25 95kg
Kiitos! :) tulipa hyvä mieli, kun sai miespuoliselta tsemppausviestin.
Se johtuu siitä, ettet osaa suomea. Alan lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap. Mun kaveri ovat kaikki pienikokoisia normipainoisia naisia, näytän vuorelta verrattuna heihin. Toi mun pituus on liikaa. Miehet pelkää 170cm naisia.
Huutonaurua. 170 on naisen peruspituus.
Jaa-a. jos on mukava luonne ja nätti naama niin kyllä sillä jo pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun pituudessa oo mitään vikaa.
Painoa sen sijaan on 15 kiloa liikaa.
T. Mies
Kelpuutatko samanpituisen mutta 10kg kevyemmän hyväkuntoisen miehen?
Ei ole kiinni painostasi. Joku muu mättää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan riippuu siitä miltä näytät, ei vaa'an lukemista.
160-senttisenä jos painan 65kg, näytän kamalalta pullerolta. Juuri 170cm hujakoilla oleva kaverini saa painaa yli 70kg ja näyttää silti hyvältä.
Riippuu kropan suhteista ja siitä missä se se ylimääräinen on. Itse olen 160 cm ja 75 kg enkä näytä kovin pullerolta. Ylimääräiset ovat reisissä ja tasaisesti joka paikassa, mutta vyötärö löytyy. Enkä edes yritä laihduttaa, sillä näin on hyvä. Liikun hyvin paljon ja kuntoni on hyvä.
Miesten mielenkiintoon painoni ei ole vaikuttanut ikinä, päinvastoin ne tavalliset miehet tuntuvat ihastuvan minuun hyvin helposti. Sellaiset, joilla ei itselläänkään kroppa ole ihan tikissä, vaan he ovat suurinpiirtein samanlaisia rakenteeltan kuin minä.
Luonne se on aina ratkaiseva tekijä normaaleissa ihmissuhteissa. Jos ap on itsesäälinen pillittävä muija, niin on täysin varma, että ketään ei kiinnosta, mutta jos hän on iloinen herttainen nainen, niin miehiä on jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.
Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.
Aloitteellisuuden puute on negatiivisin ominaisuus mitä pariutumiseen tulee
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.
Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.
Tuosta se johtuu ainakin oman kokemukseni mukaan. Ovat keskimäärin aloitteellisempia kuin hoikemmat naiset.
Mikä aapeen kuppikoko on?
Jos on tissejäkin kelpaisit kyllä tällaiselle setämiehelle oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se on paljon laajempi skaala mitä haetaan. Ennenkaikkea haetaan oikeaa mielenlaatua.
Mutta monet sisäiset sairudet näkyy päällepäin ja niistä siten varsinaisesti puhutaan. Ne on niinku henkistunnejuttuja ja meillä ny ei vaan oo sanoja semmoiseen. Eikä tunteista muutenkaan voi puhua.Ei ollu varmaan oikein mitään apua. Mut aktiivisuus kaikissa merkityksissä. Kasvokielestä alkaen, kai treenailet kasvolihaksia?
Mitä tuo kasvolihasten treenaus on?
millä saa aikaiseksi ilmeitä. Vähän niinku käsien käyttö puheen apuna, mutta paljon kuvaavaampaa.
Ainakin vauvat ymmärtää tuon puheen tosi hyvin jo ennen sanoja. Voi osoittaa mikä sattuu ja ei kuuluisi tehdä, mikä on kivaa tai voi ohjata vaikka olemaan liikkumatta vaippoja varten tai olemaan koskettamatta jotain.
Kun osaa yhdistää puheen ja kasvokielen paisti kommunikoi paremmin niin on myös muutenkin ns elävä.
Vierailija kirjoitti:
No mä tiedän, että mulla on. Mutta olenkin sua paljon läskimpi. 178cm ja 96kg. Haluaisin laihtua niiiin kovasti, ei tunnu onnistuvan millään näillä mun mielialalääkkeillä jotka saa mut ahmimaan. Ja yksinäisyys pistää ylensyömään lisää.
Toivon, että kesään mennessä olisin 80kg. Saa nähdä.N28
Kysy lääkäriltä voiko lääkettä vaihtaa haittavaikutusten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
:D Olen peräti 3cm lyhyempi, käytän lähes aina korkokenkiä ja mua säännöllisesti kuvaillaan pieneksi. Eipä ole yksikään mies koskaan pelännyt, eikä seurasta muutenkaan ole ollut puutetta, päinvastoin.
Erona suhun ja aloittajaan oletettavasti on hyvä itsetunto ja epätoivon puute.
En usko. Mä olin todella hyvännäköinen kropalta tuon painoisena (ja 170cm pituutta), kävin salilla ja vyötärö oli pieni. Nyt painan 82kg ja olen silti ihan normaalin näköinen, vatsaan tullut kumpare jonka kyllä yritän tässä saada pois. En tiedä minkä mallinen olet muuten. Ihmiset ei edes tajua mitem "vähän' esim 10kg on rintavalla leveälanteisella ihmisellä. Kun muutama vuosi sitten laihdutin sen 12kg pois, moni ei edes tajunnut sitä. Oma mies kauhistui kun sanoin että aion laihduttaa 10kg. Sanoin että odotapa niin näet etten muutu juuri ollenkaan. Lähinnä vain vyötärö kapenee. Ja niin kävi. Lähteehän niitä senttejä tietenkin muualtakin mutta se on niin pientä ettei juuri näe. Terveyshyötyä sitäkin enemmän.
Hymyily ja positiivisuus sekä ulospäinsuuntautuneisuus kiinnostaa miehiä ;) Jos olet näitä jo, ei vaan sopivaa ole osunut kohdalle.