Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko painoni syy miksi miehet eivät kiinnostu?! Mitat 170cm/75kg

Vierailija
27.02.2020 |

Alan oikeasti lakkaa syömästä jos tosiaan on niin että minun kaltainen ei kelpaa. Liikun ja syön tervellisesti. Tervellisyys on kaikki kaikessa, minulla on pitkä tukka ja olen kuulemma nätti. Ei ole edes maha paljon mitään. Reisissä on rasvaa vähä sen.

Olen huomannut että miehet tosiaan haluavat todella pieniä naisia vierelleen. Ikä 26v.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painossasi ei ole mitään vikaa.

Vierailija
82/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvitteleppa että olet hieman ujo päihteetön mies joka on treenannut kroppaa mutta siitä ei ole mitään hyötyä.

Tuu ensi viikonloppuna treenaamaan Tallinnaan! Usko pois, et tule jäämään yksin jos olet järkevän oloinen ;)

Mä oon nytkin täällä salilla <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut pienen elämäni aikana joitakin aivan älyttömän vetäviä naisia, jotka olivat mitoissasi. Näillä tiedoilla ei mitään syytä huoleen.

M35

Vierailija
84/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.

Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.

En napannut ketään. Satuin olemaan viikonloppu vierailulla toisessa maassa ja mieheni ''nappasi'' minut. Toisissa maissa tullaan ilmaisemaan suoraan omat aikeensa. Ulikoille sitten tiedoksi, kyseessä oli EU:n sisällä oleva maa ja kanta-asukas.

Vierailija
85/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus mieheltä:

Kaikki riippuu siitä mihin tuo paino on kasautunut. Jokainen tietää että vatsaan/vyötärölle kasautunut paino on epäterveellistä ja useimpien silmissä vähemmän kivan näköistä. Jos paino on reisissä, peffassa ja lantiolla, tälle ihan varmasti löytyy fanikuntansa (mm. minä).

Mitä tulee pituuteen, naisen keskipituus on 166cm. Minulla ei ole pienintäkään toivoa erottaa 166cm ja 170cm naista toisistaan. Selvästi yli 175cm on raja jolloin rekisteröin että nainen on pitkä (mikä ei haittaa ollenkaan, itse olen 172cm). Me miehet emme yksinkertaisesti mittaile pituuksia ja korkkarivaroja millimetrimitalla ja skitsoile siitä näytämmekö nyt "oikean kokoiselta" naiseen verrattuna.

Toisaalta "tissimiehiä" on vähintään yhtä paljon kuin "peppumiehiä". Sitä vaan ei ymmärretä että omppuvartaloisilla rinnat on yleensä isommat kuin päärynävartaloisilla, jolloin rintavalla on usein myös sitä vatsaa. Jota ilmeisesti ei saisi olla...

Itse häpeän eniten juuri vatsaani jonka malli on pömppö kiloista riippumatta. Rinnat kyllä normaaliakin isommat, se onneksi kompensoi. Housut kaksi kokoa pienemmät kuin yläosa, pyöreä mutta pienehkö peppu ja hoikahkot reidet. Pituus juuri tuota naisen keskimittaa.

Mitä vikaa on isommissa rinnoissa, nykyään saa lukea haukkumista niistä. Eikä miestä tee tyhmemmäksi, jos hän sattuu pitämään isoista rinnoista, kunhan ei ole fetissiä niistä. Ei sitä voi päättää, että paino menisi reisiin ja takapuoleen, se vaan mulla sattuu menemään enemään rintoihin ja valitettavasti vatsaan (enkä haluaisi liian leveitä reisiä tai liian isoa ahteria, ei minulla ole nytkään, vaikka painan enemmän kuin ap). Ennen oli ihan fine, että oli hoikat reidet, normaali, ei liian läski takapuoli ja isot rinnat (en sano, että ne olisivat paremmat tai huonommat kuin pienet). Olen myös tuon 170 cm ja alle 70-kiloisena ei mahakaan ollut paha, rinnat olivat isot ja reidet hoikat, vyötäröäkin oli. Lantio kuitenkin levenee alaspäin.  Olen kyllä huomannut, että alle 70-kiloisena pidin itsestäni enemmän, ehkä se vaikutti myös suosiooni miesten parissa. Kun tätä av-palstaa lukee, itseinho kasvaa, varmaan tauko olisi taas paikallaan, ehkä jopa pidempi.

Vierailija
86/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on se vika että yleensä hitaasti lihovat jatkavat sitä lihomista.  10v ja se onkin 95kg  yms.

Vierailija
87/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä on se vika että yleensä hitaasti lihovat jatkavat sitä lihomista.  10v ja se onkin 95kg  yms.

Vaatii painonhallintaa ja itsekuria, ei ole mahdotonta. Toiset myös pitävät muhkummasta.

Vierailija
88/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Minua niin pmasentaa ja itkettää kun olen aina syönyt pelkkää kotiruokaa ja tervellisesti, liikuntaa harrastan. Hoikat ja pienet kaverit taas vetävät pizzaa, karkkeja, pullaa, suklaapiirakkaa. Ei mitään selluliittia ja niin hyvännäköisiä.

Minä taas elän hyvin kurinalaisesti ja on jopa usein nälkä. En laihdu grammakaan. Nyt olen 2kk vetänyt entistä tiukemmaksi. Mennyt juoksulenkille vaikka polvi särkee. Ei gramman grammaa ole lähtenyt!

Sä syöt liikaa. Se on ihan niin yksinkertaista. Aivan sama vaikka se olisi "pelkkää kotiruokaa ja terveellistä" jos sitä mättää liikaa.

Kotiruoassakin on kaloreita, kaikessa on. Kasa lihapullia ja muusia kermakastikkeessa tai puoli vuokaa lasagnea ei ole mikään kevyt satsi. Ei vaikka sivuun laittaisi salaattia näön vuoksi.

Tämä nyt vaan on julma totuus.

Vierailija
89/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko että lopetettais tämä muiden ulkonäön arvostelu. Ei varmasti ole kiva kuulla haukkuja omasta painosta/pituudesta.

Joka päivä useampi aloitus ylipainoon/liikaan pituuteen liittyen. Kaiken kokoiset sopii tänne maailmaan.

Inhottavaa varsinkin tuo pituuden arvostelu kun se on asia mihin EI VOI ITSE VAIKUTTAA. Painoon voi, mutta ei sekään oikeuta haukkumaan ja mollaamaan ylipainoisia. 

Ensinnäkään en ole nähnyt yhdenkään kommentoijan tässä keskustelussa arvostelevan AP:n pituutta, paitsi kertomalla ettei siinä ole mitään vikaa.

Ja toisekseen, jos kysyy muiden mielipiteitä siitä vaikuttaako paino kumppanin saamiseen niin pitäisikö sitten valehdella, että kyllä voit olla vaikka 200-kiloinen ja ketään miestä ei haittaa? Tässä keskustelussa on annettu rehellisiä mielipiteitä ja vastauksista on käynyt ilmi, että osaa haittaa lievä ylipaino ja osaa taas ei. Kyllä jokainen saa olla rauhassa sen painoinen kuin haluaa, mutta ikävä totuus on että mitä enemmän on ylipainoa niin sitä enemmän se myös karsii potentiaalisia kumppaneita pois ja sen haitallisempaa se myös on omalle terveydelle ja todennäköisesti myös itsetunnolle mikä sitten taas huonontaa pariutumismahdollisuuksia.

Jos haluaa kehittyä niin kannattaa ottaa myös kritiikkiä ja uusia näkökulmia vastaan, jos taas haluaa kärsiä ikuisesti ongelmistaan niin silloin voi tietysti piilottaa päänsä pensaaseen ja kuvitella olevansa täydellinen ihminen ja että vika on kaikessa muussa. Mutta sitten ei kannata ihmetellä, jos asiat eivät tosiaan muutu mihinkään suuntaan vaan ne samat ongelmat pysyvät vuodesta toiseen.

Vierailija
90/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Olen kokoa xs eikä minusta juuri kiinnostuta. Jos kiinnostutaan niin ulkonäön vuoksi ja usein nämä miehet ovat niitä epätoivoisia joille käy kuka tahansa..

Vierailija
91/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä mihin tuo paino on kasautunut. Jokainen tietää että vatsaan/vyötärölle kasautunut paino on epäterveellistä ja useimpien silmissä vähemmän kivan näköistä. Jos paino on reisissä, peffassa ja lantiolla, tälle ihan varmasti löytyy fanikuntansa (mm. minä).

Mitä tulee pituuteen, naisen keskipituus on 166cm. Minulla ei ole pienintäkään toivoa erottaa 166cm ja 170cm naista toisistaan. Selvästi yli 175cm on raja jolloin rekisteröin että nainen on pitkä (mikä ei haittaa ollenkaan, itse olen 172cm). Me miehet emme yksinkertaisesti mittaile pituuksia ja korkkarivaroja millimetrimitalla ja skitsoile siitä näytämmekö nyt "oikean kokoiselta" naiseen verrattuna.

Toisaalta "tissimiehiä" on vähintään yhtä paljon kuin "peppumiehiä". Sitä vaan ei ymmärretä että omppuvartaloisilla rinnat on yleensä isommat kuin päärynävartaloisilla, jolloin rintavalla on usein myös sitä vatsaa. Jota ilmeisesti ei saisi olla...

Itse häpeän eniten juuri vatsaani jonka malli on pömppö kiloista riippumatta. Rinnat kyllä normaaliakin isommat, se onneksi kompensoi. Housut kaksi kokoa pienemmät kuin yläosa, pyöreä mutta pienehkö peppu ja hoikahkot reidet. Pituus juuri tuota naisen keskimittaa.

Mitä vikaa on isommissa rinnoissa, nykyään saa lukea haukkumista niistä. Eikä miestä tee tyhmemmäksi, jos hän sattuu pitämään isoista rinnoista, kunhan ei ole fetissiä niistä. Ei sitä voi päättää, että paino menisi reisiin ja takapuoleen, se vaan mulla sattuu menemään enemään rintoihin ja valitettavasti vatsaan (enkä haluaisi liian leveitä reisiä tai liian isoa ahteria, ei minulla ole nytkään, vaikka painan enemmän kuin ap). Ennen oli ihan fine, että oli hoikat reidet, normaali, ei liian läski takapuoli ja isot rinnat (en sano, että ne olisivat paremmat tai huonommat kuin pienet). Olen myös tuon 170 cm ja alle 70-kiloisena ei mahakaan ollut paha, rinnat olivat isot ja reidet hoikat, vyötäröäkin oli. Lantio kuitenkin levenee alaspäin.  Olen kyllä huomannut, että alle 70-kiloisena pidin itsestäni enemmän, ehkä se vaikutti myös suosiooni miesten parissa. Kun tätä av-palstaa lukee, itseinho kasvaa, varmaan tauko olisi taas paikallaan, ehkä jopa pidempi.

Itse olin ihannepainossa joskus lukioikäisenä, sen jälkeen enemmän ja vähemmän ylipainoinen. Mieluummin olen tällainen pienempiperseinen ja isompirintainen kuin toisinpäin, mutta tässä tulee mukana myös pallomainen vatsa.

Vierailija
92/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti noin.

Luulen silti että tiimalasilla/päärynällä on varaa omata vähän enemmän ylimääräistä painoa.

Vierailija
93/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti noin.

Luulen silti että tiimalasilla/päärynällä on varaa omata vähän enemmän ylimääräistä painoa.

Itse en haluaisi raahata mukanani isoa peppua ja paksuja reisiä. Vatsa minulla oli pömppö jo laihana lapsena/teininä. Tiimalasi tuntuu olevan melko harvinainen malli. Tosin olen itsekin sellainen edestä katsottuna, sivulta nähtynä sitten pallovatsa :/

Vierailija
94/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Minua niin masentaa ja itkettää kun olen aina syönyt pelkkää kotiruokaa ja tervellisesti, liikuntaa harrastan. Hoikat ja pienet kaverit taas vetävät pizzaa, karkkeja, pullaa, suklaapiirakkaa. Ei mitään selluliittia ja niin hyvännäköisiä.

Minä taas elän hyvin kurinalaisesti ja on jopa usein nälkä. En laihdu grammakaan. Nyt olen 2kk vetänyt entistä tiukemmaksi. Mennyt juoksulenkille vaikka polvi särkee. Ei gramman grammaa ole lähtenyt!

No lasketko kalorit kaikesta?

Jos syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat, laihdut.

Jos syöt enemmän, lihot.

Kannattaa muistaa että jo 50 kilokaloria päivässä ylimääräistä tarkoittaa vuodessa kahta kiloa läskiä lisää.

Syön 4 kertaa päivässä, olen usein siinä pyörtymisen rajalla nälästä. Välillä syön oikein ison annoksen. Tämän jälkeen ei ole 2 päivään nälkää. Koska haluan säästää rahaa niin todellakin pysyn vihanneksissa, viljoissa, hedelmissä ja protskua.

Ymmärrän että pitää syödä vähemmän jotta laihtuisi mutta itse joudun olemaan todella pienillä kaloreilla jotta tapahtuisi jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme