Onko painoni syy miksi miehet eivät kiinnostu?! Mitat 170cm/75kg
Alan oikeasti lakkaa syömästä jos tosiaan on niin että minun kaltainen ei kelpaa. Liikun ja syön tervellisesti. Tervellisyys on kaikki kaikessa, minulla on pitkä tukka ja olen kuulemma nätti. Ei ole edes maha paljon mitään. Reisissä on rasvaa vähä sen.
Olen huomannut että miehet tosiaan haluavat todella pieniä naisia vierelleen. Ikä 26v.
Kommentit (94)
Ai oho, ap ja 170cm mimmi olikin sama tyyppi. No, sitä suuremmalla syyllä; hanki itsetunto. Ensin syytät painoasi, sitten pituuttasi. Täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap. Mun kaveri ovat kaikki pienikokoisia normipainoisia naisia, näytän vuorelta verrattuna heihin. Toi mun pituus on liikaa. Miehet pelkää 170cm naisia.
Ei sun pituudessa oo mitään vikaa.
Painoa sen sijaan on 15 kiloa liikaa.
T. Mies
Olet siis pikkuinen mies? Ei minun mieheni ainakaan pelkää kokoani, päinvastoin hän tykkää kurveistani ja varsinkin rinnoistani ja takamuksestani ihan älyttömästi. Hän ei olekaa mikään tuulessa lepattava pulkannaru, vaan kunnon Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.
Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.
Tuosta se johtuu ainakin oman kokemukseni mukaan. Ovat keskimäärin aloitteellisempia kuin hoikemmat naiset.
Mielenkiintoista, että sellaisilta valailta löytyykin niin hyvä itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Ai oho, ap ja 170cm mimmi olikin sama tyyppi. No, sitä suuremmalla syyllä; hanki itsetunto. Ensin syytät painoasi, sitten pituuttasi. Täyttä sontaa.
Thäh, jos tarkoitat minua joka puhuin 10kilon laihduttamisesta niin en ole ap.
Enkä itse ainakaan syyttänyt mitään vaan pointti oli että tuo paino ei ole mikään ongelma.
Eikä kukaan syytä mitään vaan ap esitti kysymyksen :D
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä olen. Ei yksikään mies koskaan ole ollut kiinnostunut tai sitten vain kehutaan kovasti. Kyllä olen varma että johtuu minun koosta.
Ei kukaan mies halu isokokoista naista.
Ei pidä paikkaansa! Isoilla naisilla on hyvinkin vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.
Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.
Tuosta se johtuu ainakin oman kokemukseni mukaan. Ovat keskimäärin aloitteellisempia kuin hoikemmat naiset.
Netissä on helpompi lähestyä kuin elävässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap. Mun kaveri ovat kaikki pienikokoisia normipainoisia naisia, näytän vuorelta verrattuna heihin. Toi mun pituus on liikaa. Miehet pelkää 170cm naisia.
Höpöhöpö, erittäin hyvä pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai löytyy. Me "valaat" haemme kyynärpäätaktiikalla miehemme ja n#ssimme ne tainnoksiin sillä välin kun sievät pikku instaprinsessat harovat hiuksiaan ja vasta saavat margaritansa pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thäh, jos tarkoitat minua joka puhuin 10kilon laihduttamisesta niin en ole ap.
Enkä itse ainakaan syyttänyt mitään vaan pointti oli että tuo paino ei ole mikään ongelma.
Eikä kukaan syytä mitään vaan ap esitti kysymyksen :D
En tarkoittanut sinua.
Ja ap nimenomaan syyllistää kokoaan. Suoraan sanottuna kitisee. Sori vaan.
Miehet ovat ihmisiä ja ihmisiä kiinnostaa toisissa muutkin asiat kuin paino. Esimerkiksi luonne ja se, miten toisen kanssa synkkaa, ovat paljon ratkaisevampia tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai löytyy. Me "valaat" haemme kyynärpäätaktiikalla miehemme ja n#ssimme ne tainnoksiin sillä välin kun sievät pikku instaprinsessat harovat hiuksiaan ja vasta saavat margaritansa pöytään.
Minut saa tulla hakemaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko nus*imaan minut tainnoksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä olen. Ei yksikään mies koskaan ole ollut kiinnostunut tai sitten vain kehutaan kovasti. Kyllä olen varma että johtuu minun koosta.
Ei kukaan mies halu isokokoista naista.Ei pidä paikkaansa! Isoilla naisilla on hyvinkin vientiä.
Tietenkin on, kun miehet tietää että valaat on helppoja ja ne suostuu mihon vaan.
Fitnesspimua et ihan helposti saa tekemään samaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mä olin todella hyvännäköinen kropalta tuon painoisena (ja 170cm pituutta), kävin salilla ja vyötärö oli pieni. Nyt painan 82kg ja olen silti ihan normaalin näköinen, vatsaan tullut kumpare jonka kyllä yritän tässä saada pois. En tiedä minkä mallinen olet muuten. Ihmiset ei edes tajua mitem "vähän' esim 10kg on rintavalla leveälanteisella ihmisellä. Kun muutama vuosi sitten laihdutin sen 12kg pois, moni ei edes tajunnut sitä. Oma mies kauhistui kun sanoin että aion laihduttaa 10kg. Sanoin että odotapa niin näet etten muutu juuri ollenkaan. Lähinnä vain vyötärö kapenee. Ja niin kävi. Lähteehän niitä senttejä tietenkin muualtakin mutta se on niin pientä ettei juuri näe. Terveyshyötyä sitäkin enemmän.
Hymyily ja positiivisuus sekä ulospäinsuuntautuneisuus kiinnostaa miehiä ;) Jos olet näitä jo, ei vaan sopivaa ole osunut kohdalle.
Monet on kyllä ihan pihalla näitä kiloja, senttejä ja BMItä kytätessään. Vartalonmalli on melkoisen ratkaiseva. Itse myös laihdutin 10kg mikä näkyi raajojen ohentumisena ja ehkä hieman keskikropassa, kuppikoko ei pienentynyt ollenkaan ja vatsa pysyi pömppönä.
t: isorintainen omppuvartalo
Ap, pituutesi on hyvä mutta painoa liikaa. Tuommoinen lihavuus on aika epänaisellista, näin miehenä vaivaantuisin jos naisystäväni painaisi enemmän entä itse.
En halua että muut ihmiset ajattelevat että haluan seurustella ylensyöjän kanssa. Ja onhan se hygienia kysymyskin olla mieluummin hoikan kanssa.
Mutta pituutesi on ainakin minulle täysin ok, olen itse kyllä "vaan" 178 cm..
Riippuu siitä, miten paino on jakautunut ja pukeudutko vartalotyypillesi sopivasti. Minä olen 160 cm pitkä ja painan saman verran - olen siis merkittävästi lihavampi - mutta en ole koskaan kokenut painon vaikuttavan siihen, kuinka paljon saan miehiltä huomiota. Kilot eivät näy kasvoistani ja vartalotyyppini on tiimalasi. Osaan pukeutua niin, että en näytä miltään lylleröltä. Omenavartalo on tässä mielessä hankalampi.
Laihduta, jos se tekee sinulle paremman olon, älä miesten vuoksi. Tässä on nimittäin se vaara, että jos laihduttuasi yhtäkkiä alatkin saada huomiota niiltä miehiltä, joilta et ennen saanut, saatat tiedostamattasi alkaa tuntea katkeruutta ja inhoa näitä sinya aiemmin hyljeksineitä miehiä kohtaan. Tärkeämpää on hoitaa kuntoon päänuppi kuin kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halu isokokoista naista.Ei pidä paikkaansa! Isoilla naisilla on hyvinkin vientiä.
Tietenkin on, kun miehet tietää että valaat on helppoja ja ne suostuu mihon vaan.
Fitnesspimua et ihan helposti saa tekemään samaa.
En suostu mihin vaan vaikka seksistä kovasti pidänkin. Suhtaudun ehkä hieman rennommin elämään kuin fitnesspimut. Osaan jutella muustakin kuin treeneistä, ruokavalioista ja somepäivityksistä.
t. 166/+100
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä sinulta tätä ihan kasvotusten, harmi kun ei ole mahdollista, mutta onko oikeasti mielestäsi "jännä", että pullukoilta (mikä se nyt kellekin on) voi löytyä hyvännäköinen puoliso? Oletko oikeasti sitä mieltä, että vain hoikilla ihmisillä "pitäisi" olla hyvännäköinen puoliso, tai että olisi jotenkin normaalia, että ihmiset elämänkumppaniaan valitessaan katsoisivat vain painoa?
tärkein puuttuu tissien koko noinkin menee mut dd kruunaisivat sinut. kun antaa samalla myös saa
Tuskin painosi on koskaan ollut se syy.