Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko painoni syy miksi miehet eivät kiinnostu?! Mitat 170cm/75kg

Vierailija
27.02.2020 |

Alan oikeasti lakkaa syömästä jos tosiaan on niin että minun kaltainen ei kelpaa. Liikun ja syön tervellisesti. Tervellisyys on kaikki kaikessa, minulla on pitkä tukka ja olen kuulemma nätti. Ei ole edes maha paljon mitään. Reisissä on rasvaa vähä sen.

Olen huomannut että miehet tosiaan haluavat todella pieniä naisia vierelleen. Ikä 26v.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.

Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.

Syy siihen on olemassa, ja se liittyy läheisesti siihen, miten nämä naiset viettävät aikaansa miestensä kanssa iltaisin klo 20-23 välisenä aikana.

Vierailija
62/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä olen. Ei yksikään mies koskaan ole ollut kiinnostunut tai sitten vain kehutaan kovasti. Kyllä olen varma että johtuu minun koosta.

Ei kukaan mies halu isokokoista naista.

Ei pidä paikkaansa! Isoilla naisilla on hyvinkin vientiä.

Tietenkin on, kun miehet tietää että valaat on helppoja ja ne suostuu mihon vaan.

Fitnesspimua et ihan helposti saa tekemään samaa.

Ihmiskäsityksesi on sairas. Epäinhimillistät ylipainoisia naisia oikeuttaaksesi tällä heidän seksuaalisen hyväksikäyttönsä. Ikään kuin naiset voisi jakaa luokkiin sen mukaan, kuinka paljon nämä painavat, ja tietyn rajan ylittäviä saisi kohdella miten vain. Ihmisarvo ei riipu painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika ole painossasi,vaan käytöksessäsi.Kun olet jatkuvasti liikaa tyrkyllä,niin kukaan ei piitta.Olethan katsonut peiliin?Sieltä kurkistaa petolinnun perä.Yritä nyt edes käyttäytyä asiallisesti,ei tyrkyttäjät ole mistään kotoisin.

Vierailija
64/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että jo 5%:n laihdutus saa aikaan paitsi terveellisiä ihmeitä niin myös sosiaalisia. Miehiä alkaa kummasti pörräämään ympärillä aikaisempaa enemmän. Tsemppiä!

Vierailija
65/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niiden miesten tulisi sinut hakea?

Vierailija
66/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Minua niin masentaa ja itkettää kun olen aina syönyt pelkkää kotiruokaa ja tervellisesti, liikuntaa harrastan. Hoikat ja pienet kaverit taas vetävät pizzaa, karkkeja, pullaa, suklaapiirakkaa. Ei mitään selluliittia ja niin hyvännäköisiä.

Minä taas elän hyvin kurinalaisesti ja on jopa usein nälkä. En laihdu grammakaan. Nyt olen 2kk vetänyt entistä tiukemmaksi. Mennyt juoksulenkille vaikka polvi särkee. Ei gramman grammaa ole lähtenyt!

Vierailija
67/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lihavakin ihminen on parisuhteessa.

Vierailija
68/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin tiukilla elää eikä silti laihdu niin se vois olla kyllä lääkärissä käynti aiheellinen.

Vierailija
69/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten joiltain hyvinkin pullukoilta naisilta löytyy ihan hyvännäköinen mies ja päin vastoin. Kai se luonnekin ratkaisee sitten kuitenkin, vaikka erilaisen oletuksen saa keskustelupalstoilta.

Minäkin olen ihmetellyt tätä. Ovatko nämä naiset vaan sitten niin aloitteellisia että napanneet nämä miehet vai mitä.

Syy siihen on olemassa, ja se liittyy läheisesti siihen, miten nämä naiset viettävät aikaansa miestensä kanssa iltaisin klo 20-23 välisenä aikana.

Ai onko siihen joku tietty aika. Hitsi, itse olen kyllä harrastellut mielelläni aamuisin ja muutenkin kelloa katsomatta.

t.166/+100

Vierailija
70/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että jo 5%:n laihdutus saa aikaan paitsi terveellisiä ihmeitä niin myös sosiaalisia. Miehiä alkaa kummasti pörräämään ympärillä aikaisempaa enemmän. Tsemppiä!

Pitkän parisuhteen loppuvaiheessa kuulin usein vihjailua laihduttamisesta, no laihdutin 10kg. Mikään ei muuttunut. Mutta kun heitin ankeuttajan elämästäni ja vaikka kilotkin palailivat pikkuhiljaa takaisin, deiteistä ei ole pulaa ollut. Eihän tässä hoikka viitsisi ollakaan jos silloin miesten mielenkiinto lisääntyisi, nytkään ei ole aikaa kaikille kiinnostuneille :D

Vierailija
71/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tiedän, että mulla on. Mutta olenkin sua paljon läskimpi. 178cm ja 96kg. Haluaisin laihtua niiiin kovasti, ei tunnu onnistuvan millään näillä mun mielialalääkkeillä jotka saa mut ahmimaan. Ja yksinäisyys pistää ylensyömään lisää.

Toivon, että kesään mennessä olisin 80kg. Saa nähdä.

N28

Jätäpä ruokavaliostasi pois leivät, niin sillä jo on vaikutusta painoon. Olo on myös kevyempi ja pirteämpi ilman viljatuotteita, ainakin minulla.

Vierailija
72/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Minua niin masentaa ja itkettää kun olen aina syönyt pelkkää kotiruokaa ja tervellisesti, liikuntaa harrastan. Hoikat ja pienet kaverit taas vetävät pizzaa, karkkeja, pullaa, suklaapiirakkaa. Ei mitään selluliittia ja niin hyvännäköisiä.

Minä taas elän hyvin kurinalaisesti ja on jopa usein nälkä. En laihdu grammakaan. Nyt olen 2kk vetänyt entistä tiukemmaksi. Mennyt juoksulenkille vaikka polvi särkee. Ei gramman grammaa ole lähtenyt!

Voisitko kertoa tarkemmin millaista ruokaa syöt ja listata normipäivän syömisesi?

Monesti ylipainoisilla, jotka väittävät syövänsä terveellisesti ilman laihtumista on vähän vääränlainen käsitys terveellisestä ruoasta ja ruokavalio sisältää esimerkiksi paljon nopeita ns. tyhjiä hiilareita ja vähän tuoreita kasviksia, hedelmiä ja marjoja.

Vierailija
73/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus mieheltä:

Kaikki riippuu siitä mihin tuo paino on kasautunut. Jokainen tietää että vatsaan/vyötärölle kasautunut paino on epäterveellistä ja useimpien silmissä vähemmän kivan näköistä. Jos paino on reisissä, peffassa ja lantiolla, tälle ihan varmasti löytyy fanikuntansa (mm. minä).

Mitä tulee pituuteen, naisen keskipituus on 166cm. Minulla ei ole pienintäkään toivoa erottaa 166cm ja 170cm naista toisistaan. Selvästi yli 175cm on raja jolloin rekisteröin että nainen on pitkä (mikä ei haittaa ollenkaan, itse olen 172cm). Me miehet emme yksinkertaisesti mittaile pituuksia ja korkkarivaroja millimetrimitalla ja skitsoile siitä näytämmekö nyt "oikean kokoiselta" naiseen verrattuna.

Vierailija
74/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä mihin tuo paino on kasautunut. Jokainen tietää että vatsaan/vyötärölle kasautunut paino on epäterveellistä ja useimpien silmissä vähemmän kivan näköistä. Jos paino on reisissä, peffassa ja lantiolla, tälle ihan varmasti löytyy fanikuntansa (mm. minä).

Mitä tulee pituuteen, naisen keskipituus on 166cm. Minulla ei ole pienintäkään toivoa erottaa 166cm ja 170cm naista toisistaan. Selvästi yli 175cm on raja jolloin rekisteröin että nainen on pitkä (mikä ei haittaa ollenkaan, itse olen 172cm). Me miehet emme yksinkertaisesti mittaile pituuksia ja korkkarivaroja millimetrimitalla ja skitsoile siitä näytämmekö nyt "oikean kokoiselta" naiseen verrattuna.

Niin ja kannattaa kysyä pari kysymystä.

Oletko koskaan nähnyt itseäsi "isompia" naisia parisuhteessa. Jos kyllä, niin mahtaako paino/pituus olla ainoa syy?

Millaisille miehille tarkkaan sanoen et kelpaa? Kenellekään, vai tietyille (komeille, pitkille, karismaattisille) joilla kenties on naisia joista valkata?

Vierailija
75/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painollasi ei ole mitään merkitystä! Jos käytät samantyyppisiä vaatteita ja sinusta huokuu sama itsevarmuus kuin "hoikalla" naisella niin olisin ihan yhtä kiinnostunut sinusta. Voisin jopa pitää sinua kiinnostavampana sen takia että olet "isompi" mutta silti itsevarma ja sinut painosi kanssa.

Vierailija
76/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta "tissimiehiä" on vähintään yhtä paljon kuin "peppumiehiä". Sitä vaan ei ymmärretä että omppuvartaloisilla rinnat on yleensä isommat kuin päärynävartaloisilla, jolloin rintavalla on usein myös sitä vatsaa. Jota ilmeisesti ei saisi olla...

Itse häpeän eniten juuri vatsaani jonka malli on pömppö kiloista riippumatta. Rinnat kyllä normaaliakin isommat, se onneksi kompensoi. Housut kaksi kokoa pienemmät kuin yläosa, pyöreä mutta pienehkö peppu ja hoikahkot reidet. Pituus juuri tuota naisen keskimittaa.

Vierailija
77/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööhh mun mies painaa 72kg ja on 180 cm pitkä...

jippii

Vierailija
78/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lasketko kalorit kaikesta?

Jos syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat, laihdut.

Jos syöt enemmän, lihot.

Kannattaa muistaa että jo 50 kilokaloria päivässä ylimääräistä tarkoittaa vuodessa kahta kiloa läskiä lisää.

Vierailija
79/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laihdutappa 10kg ja katso miten käy.

Vierailija
80/94 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että lopetettais tämä muiden ulkonäön arvostelu. Ei varmasti ole kiva kuulla haukkuja omasta painosta/pituudesta.

Joka päivä useampi aloitus ylipainoon/liikaan pituuteen liittyen. Kaiken kokoiset sopii tänne maailmaan.

Inhottavaa varsinkin tuo pituuden arvostelu kun se on asia mihin EI VOI ITSE VAIKUTTAA. Painoon voi, mutta ei sekään oikeuta haukkumaan ja mollaamaan ylipainoisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan