Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee joistain ihmisistä haluttua ja mukavaa seuraa?

Vierailija
21.06.2025 |

Miksi jotkut ihmiset solmivat helposti uusia ystävyyksiä, lähenevät muiden ihmisten kanssa ja heidän seuraansa hakeudutaan helposti?

Eritelkää tämä ilmiö. 

Ovatko he hyvinvoivan ja iloisen näköisiä ja siksi vetävät puoleensa? Tai että on jo entuudestaan ystäviä niin ajatellaan että täytyy olla hyvä tyyppi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jutut

Vierailija
2/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla miellyttävimmät ihmiset ovat ne ulospäinsuuntautuvat tyypit, jotka osaavat ns. lukea huonetta. Heittävät läppää kun on sen tilanne, mutta osaavat myös antaa tilaa. Ovat kiinnostuneita myös muiden asioista ja sanomisista. Hyvinvoivan näköinen ei tarvitse olla, mutta iloisuus vetää puoleensa. Kukaan ei jaksa katsoa naamaa joka on norsun v!tvii4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus/komeus. 

Vierailija
4/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys, huumorintaju, toisten kunnioittaminen. Auttavaisuus. Henkiset luonteenpiirteet. Aitous, rehellisyys, avoimuus, luottettavuus, kaikki yhteenlaskettuna tekee ihmisestä puoleensavetävä- tai sitten ei, jos luonteenpiirteet ovat päinvastaisia. Rahaa, välineet, esineet, varakkuus eikä asenne  eivät tee ihmisesta puoleensavetävää, vaan luonne. 

Vierailija
5/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisläheiset, hyväntahtoiset, lämpimät, myötätuntoiset ja perusluonteeltaan hyväntuuliset ihmiset ovat oikeasti mukavaa seuraa ja heidän maineensa kulkee heidän edellään.

Vierailija
6/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisläheiset, hyväntahtoiset, lämpimät, myötätuntoiset ja perusluonteeltaan hyväntuuliset ihmiset ovat oikeasti mukavaa seuraa ja heidän maineensa kulkee heidän edellään.

Sinä mies olet just tälläinen,ihana!

Vierailija
7/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka aidosti kuuntelevat mitä toisella on sanottavaa. Ja hauskat ihmiset, jotka saavat toisen nauramaan.

Vierailija
8/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen ja kaikki ihmiset välttelee... 

Mies 46   

Vierailija
9/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissaiin hyvin harvoissa yksilöissä on jotain outoa energiaa. 

Vierailija
10/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mies olet just tälläinen,ihana!

Hän on kylläkin naikkonen, et silleen. 

Vierailija
11/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pidän ihmisistä, jotka käyttävät alatyylistä kieltä, puhuvat, kirjoittavat tai käyttäytyvät muuten aggressiivisesti. Erityisesti pidän ihmisistä, jotka ylpeilevät tietämättömyydellään tai vittumaisuudellaan.

Sarkasmia, jollei joku ymmärtänyt. Yllä mainitsemillani tavoilla tekee itsestään aika lähelle täysin luotaan työntävän vaikutuksen.

Vierailija
12/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rahavarat. Miehillä lisäksi iso kulli aiheuttaa ryntäystä kaveriksi. Tytöt suorastaan tuppautuu seuraan. Vanhat ämmätkin.

Vierailija
13/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tälläinen ja kaikki ihmiset välttelee... 

Mies 46   

Katso naamaasi kylppärin peilistä, siellä vastaus. 

Vierailija
14/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aura

Vierailija
15/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret rahavarat. Miehillä lisäksi iso kulli aiheuttaa ryntäystä kaveriksi. Tytöt suorastaan tuppautuu seuraan. Vanhat ämmätkin.

No niiiiiiiiiiiiin!!! 

Vierailija
16/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuus vetää....isoon omakotitaloon ihmiset tykkää tulla vierailemaan, jos on vene tai mökki, nekin vetävät väkeä

Vierailija
17/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisuus vetää....isoon omakotitaloon ihmiset tykkää tulla vierailemaan, jos on vene tai mökki, nekin vetävät väkeä

Ja rahalla ei muka ole väliä. Todellisuudessa se on ainoa asia, jolla on oikeasti väliä.

Vierailija
18/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ystävällinen ja kiinnostunut muista ihmisistä. Mun on helppo keskustella hyvin erilaisista aiheista, koska mulla on hyvä yleissivistys. Olen huumorintajuinen. Voin löytää useita näkökulmia erilaisiin aiheisiin. Näillä piirteillä on helppo tulla toimeen ihmisten kanssa.

Ai niin, ja yksi vielä: en ole kova tulkitsemaan toisten ihmisten motiiveja, äänensävyjä ja aikeita. Se helpottaa sosiaalista kanssakäymistä huomattavasti. Tiedän, että tuo ei ole pelkästään valintakysymys, toiset ihmiset ovat paljon herkempiä toisten ilmeille, eleille ja äänensävyille. Minä en ole.

Vierailija
19/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rahalla ei muka ole väliä. Todellisuudessa se on ainoa asia, jolla on oikeasti väliä.

Ehkä jotkut haluavat viettää aikaansa puitteissa. Useimmat kuitenkin pitävät seuraa tärkeämpänä.

Vierailija
20/23 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitous kohdata toinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi