Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voit olla miehen kanssa, joka juo?

Vierailija
27.02.2020 |

Jotkut suunnittelevat elämäänsä juomisen mukaan ja juovat aina viikonloppuisin. Miten kukaan nainen voi olla sellaisen miehen kanssa? Kertokaa.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kuin kohtuudella juominen? Aina ei ole pakko olla perseet olalla. Sivistyneet ihmiset osaa juoda kohtuudella.

Voi olla vaikea konsepti ymmärtää, mutta yritä edes...

Aika aggressiivinen viesti. Normaali juominen lienee sitä, että otetaan vaikka kerran kuussa yksi saunasiideri tai ruoan kanssa lasi viiniä. Dokaaminen on sitten sitä, mikä kuvaillaan aloituksessa ja on otettu suoraan tämän palstan esimerkeistä.

Vierailija
22/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten vaikeaa naisten on etsiä se absolutistimies? Pakko alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka juo sen saunakaljan kerran viikossa?

Ihan saatte itseänne syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kauheeta? Tätä mulle ei ole kukaan osannut selittää. Mun mies juo, paljon. Se tuntuu olevan suurtakin suurempi ongelma ihan kaikille muille paitsi mulle ja miehelle. No eihän se sille juojan terveydelle hyväksi ole, mutta mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu? Ei mua haittaa miehen juominen.

Siis juo viikollakin? Juoko aina humalaan asti? Jos tuo ärsyttää teidän lähipiiriä, niin miehesi todennäköisesti on ärsyttävä juoppo.

Vierailija
24/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on nähty miten alkoholi tuhoaa elämiä. Surullista ja samaan aikaa typeryyden huipentuma

Mikä tahansa tuhoaa elämän jos sen kanssa menee kohtuuttomuuksiin.

Vierailija
25/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kauheeta? Tätä mulle ei ole kukaan osannut selittää. Mun mies juo, paljon. Se tuntuu olevan suurtakin suurempi ongelma ihan kaikille muille paitsi mulle ja miehelle. No eihän se sille juojan terveydelle hyväksi ole, mutta mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu? Ei mua haittaa miehen juominen.

No, en minä ainakaan jaksa katsella mitään alkoholistia. Ei varmasti myöskään mieheni katselisi minua, jos joka päivä tissuttelisin enkä osaisi olla selvinpäin. Humalaiset ihmiset on ärsyttäviä selvinpäin olevan näkökulmasta.

Kuka on puhunut mistään alkoholisteista? AP kysyi että kenen miehet juo viikonloppuna.

Vierailija
26/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kuin kohtuudella juominen? Aina ei ole pakko olla perseet olalla. Sivistyneet ihmiset osaa juoda kohtuudella.

Aika aggressiivinen viesti. Normaali juominen lienee sitä, että otetaan vaikka kerran kuussa yksi saunasiideri tai ruoan kanssa lasi viiniä. Dokaaminen on sitten sitä, mikä kuvaillaan aloituksessa ja on otettu suoraan tämän palstan esimerkeistä.

Miksi nainen pariutuu tällaisen miehen kanssa, jos absolutismi on naiselle ehdoton vaatimus? -eri

Vierailija
27/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en minä ainakaan jaksa katsella mitään alkoholistia. Ei varmasti myöskään mieheni katselisi minua, jos joka päivä tissuttelisin enkä osaisi olla selvinpäin. Humalaiset ihmiset on ärsyttäviä selvinpäin olevan näkökulmasta.

Aina sama vastaus, eli "en jaksaisi katsella..." ja "humalaiset on ärsyttäviä...". Mutta mistä nuo ajatukset kumpuaa? Jos juoja ei ole rähinäviinaan menevä, vaan ihan hyvää seuraa päissäänkin, niin mikä siinä on niin kauheeta, että "en jaksaisi katsella"? Vai onko se joku evolutiivinen suomalainen ominaisuus, että ihan periaatteessa pitää paheksua jos joku juo herran jestas viinaa!

Vierailija
28/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sellaiset jotka itsekin tykkäävän juoda viikonloppuna? Sellaisia naisiako ei nyt sitten ole?

Vierailija
29/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on nähty miten alkoholi tuhoaa elämiä. Surullista ja samaan aikaa typeryyden huipentuma

Vielä moninkertaisesti useammin on nähty miten alkoholi tekee elämästä ihanan ja nautinnollisen.

Vierailija
30/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kertomaan tuo "normaalin juomisen" määritelmäsi vaikkapa Espanjaan tai Italiaan.

Mikä tarve sinulla on laskea ja kontrolloida muiden juomia alkoholiannoksia kuukausitasolla?

Vierailija
31/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lie. Tuo on käytännössä täysraittiutta. Eikä siinä tietenkään mitään vikaa, ei aikuisten tarvitse mitenkään selitellä juomistaan tai juomattomuuttaan.

Vierailija
32/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies juo, saattaa ottaa joka päivä pari olutta eikä se haittaa minua yhtään. Viikonloppuisin saattaa ottaa enemmänkin. Koskaan ei mitään harmia tästä oo ollut. Saatan ottaa itsekin saunakaljat tai pari vaikka joskus viikollakin. Sitten taas voidaan olla ottamatta pidempikin aika.

Mun isäni JOI. Oli alkoholisti, oli ympäripäissään joka päivä aamusta iltaan. Ei pystynyt olemaan päivääkään juomatta. Sotki kotinsa humalassa pahaan kuntoon, ei käynyt töissä jne.

Tässä on kyseessä kaksi eri maailmaa minulle. Se missä nyt olen, on turvallinen ja hyvä vaikka oluttölkkejä kertyykin välillä. Tärkeää on kuitenkin, että voi olla ilmankin alkoholia. Siihen ei alkoholisti pysty. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
33/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se siis parempi kännissä kuin selvänä? 

Vierailija
34/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis juo viikollakin? Juoko aina humalaan asti? Jos tuo ärsyttää teidän lähipiiriä, niin miehesi todennäköisesti on ärsyttävä juoppo.

Juo millon juo, en laske enkä kyttää, en pidä kirjaa. Töissä käy, eikä koskaan aja autoa kännissä, näistä pitää aina huolen. Ei laita minua ostamaan itselleen lisää juotavaa. En ymmärrä miksi kenenkään ulkopuolisen kuuluisi tästä närkästyä, kun eivät joudu olemaan hänen kanssaan tekemisissä. Kun ei hänestä koidu kenellekään mitään harmia. Mutta ehkä se on sitten vaan se periaate, ilman sen kummempaa, että paheksua pitää näyttääkseen olevansa itse kunnollinen ihminen.

Vierailija
35/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ei ole vaikutusta mun elämään. Mies tykkää juoda olutta. Koska käytös ei siitä muutu, mikään homma ei jää tekemättä, ei ole kännissä, ei väkivaltainen eikä riitelijä niin mikäpä minä olen asiasta natkuttamaan.

Vierailija
36/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki ovat.

Vierailija
37/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää ottaa muutama. Minä juon aina minimissään 15, muuten on ihan turha alkaa koko touhuun.

Vierailija
38/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että joko tai ehkä kenties miten sen nyt ottaa. En minä tiedä, mulle se on ihan sama.

Vierailija
39/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mieheni ei juo ollenkaan. Mukavempaahan se olisi jos joisi edes yhden silloin tällöin illanvietoissa, tuomitsee mun juomisia vaikka juon harvemmin kuin yksikään kavereistani/lähisukulaisistani. Nuorempana jouduin salailla juomisiani mutta nykyään en välitä ja kestän juomisen jälkeisen mykkäkoulun/vittuilun. Todella aikuismaista käytöstä 🤣

Vierailija
40/89 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiltti. Ei taatusti käy käsiks, eikä tavarat lentele.

Kaljoitelkoon mun puolestani.

Suruullista, jos kokee, että näistä vaihtoehdoista pitää valita.

Oma mies ei juo ja on siltikin kiltti, eikä koskaan kävisi käsiksi.

Ystävieni miehet myös. Kukaan lähipiirin miehistä ei ryypiskele ja ovat muutenkin kunnon miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi