Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voit olla miehen kanssa, joka juo?

Vierailija
27.02.2020 |

Jotkut suunnittelevat elämäänsä juomisen mukaan ja juovat aina viikonloppuisin. Miten kukaan nainen voi olla sellaisen miehen kanssa? Kertokaa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies sille mitään voi. Hänellä kun on tämä viinageeni ja normaali nainen ymmärtää miestä kerran kuukaudessa kun vähän kuppia ottaa. Se on ihan luonnollista, aivan kuin semmoinen kuukautissekoilu.

Vierailija
82/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän koska juon itsekin. Viikonlopun kohokohtia on korkata viinipullo perjantaina töiden jälkeen.

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinutkaan ja siksi meni välit lopullisesti poikki. Mies työskenteli merillä, soitteli sieltä jatkuvasti kännissä. En ymmärrä miten sellaisessa työssä nykyäänkin tuollainen on mahdollista? Myös vapaa-aika meni viinan kanssa läträtessä.

Vierailija
84/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mieheni ei juo ollenkaan. Mukavempaahan se olisi jos joisi edes yhden silloin tällöin illanvietoissa, tuomitsee mun juomisia vaikka juon harvemmin kuin yksikään kavereistani/lähisukulaisistani. Nuorempana jouduin salailla juomisiani mutta nykyään en välitä ja kestän juomisen jälkeisen mykkäkoulun/vittuilun. Todella aikuismaista käytöstä 🤣

Miksi menit naimisiin sen kanssa?

Vierailija
85/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut kohtuudella viimeiset 25 vuotta, joka päivä.

Vierailija
86/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kauheeta? Tätä mulle ei ole kukaan osannut selittää. Mun mies juo, paljon. Se tuntuu olevan suurtakin suurempi ongelma ihan kaikille muille paitsi mulle ja miehelle. No eihän se sille juojan terveydelle hyväksi ole, mutta mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu? Ei mua haittaa miehen juominen.

No kauheeta on se, että me veronmaksajat maksamme tavallaan hänen juomiset. Ymmärrätkö vai pitääkö piirtää paperille mihin teidän talousrahat menee. Taidat itsekin juoda ja runsaasti, koska puolustelet miestäsi. Myös terveydelliset syyt myöhemmin tulee yhteiskunta maksaa, koska itsellä kaikki tulot (sossu) menee viinaan. 

Joillakin on vaan niin hauskaa koko elämä!

Sääliksi käy, vaikka joskus ottaa niin päähän, koska itse maksan lääkkeeni pienestä eläkkeestä.

Eräänä päivänä kävin apteekissa ja maksoin omista lääkkeistäni 83e ja vieressä oleva täysin (pultsari) tutisi ja vapisi lääkkeitä hakemassa. Apteekkari sanoi, että sosiaalitoimistolle menee lasku suoraan, ettei tarvitse itse huolehtia. No, tämä kuuleminen sattuu tietenkin täällä pienemmissä piireissä eli maalla ja mitä tapahtuukaan siellä isoissa piireissä!!!!

Kyllä se vaan kuuluu ja näkyy meille kaikille, jos teidän ryyppäämiset pitää maksaa.

Vierailija
87/89 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
88/89 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kirjoittanut, että heti kun miehen loma alkoi, mies lähti ryyppäämään. Miten kukaan voi katsella sellaista? Heti suhde poikki mielestäni.

Vierailija
89/89 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kauheeta? Tätä mulle ei ole kukaan osannut selittää. Mun mies juo, paljon. Se tuntuu olevan suurtakin suurempi ongelma ihan kaikille muille paitsi mulle ja miehelle. No eihän se sille juojan terveydelle hyväksi ole, mutta mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu? Ei mua haittaa miehen juominen.

No kauheeta on se, että me veronmaksajat maksamme tavallaan hänen juomiset. Ymmärrätkö vai pitääkö piirtää paperille mihin teidän talousrahat menee. Taidat itsekin juoda ja runsaasti, koska puolustelet miestäsi. Myös terveydelliset syyt myöhemmin tulee yhteiskunta maksaa, koska itsellä kaikki tulot (sossu) menee viinaan. 

Joillakin on vaan niin hauskaa koko elämä!

Sääliksi käy, vaikka joskus ottaa niin päähän, koska itse maksan lääkkeeni pienestä eläkkeestä.

Eräänä päivänä kävin apteekissa ja maksoin omista lääkkeistäni 83e ja vieressä oleva täysin (pultsari) tutisi ja vapisi lääkkeitä hakemassa. Apteekkari sanoi, että sosiaalitoimistolle menee lasku suoraan, ettei tarvitse itse huolehtia. No, tämä kuuleminen sattuu tietenkin täällä pienemmissä piireissä eli maalla ja mitä tapahtuukaan siellä isoissa piireissä!!!!

Kyllä se vaan kuuluu ja näkyy meille kaikille, jos teidän ryyppäämiset pitää maksaa.

Kyllä mies ihan itse juomansa kustantaa omasta palkastaan. Työssäkäyvä mies. Lääkärissä käynyt viimeksi armeijassa joskus 90 luvulla. Työterveydessä verikokeissa, firma maksoi. Eli ei ole sulta pois. Ei käytä mitään muita lääkkeitä kuin joskus satunnaisen Buranan.

Mitä vit**ua se sulle kuuluu mihin meidän ihan itse tienaamamme talousrahat menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi