Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi halujen laskeminen

Seksiaddikti
27.02.2020 |

Oon naimisissa, meillä on lapsia ja odotan uutta lasta syntyväksi. Teen pääsääntöisesti kotityöt, hoidan lapset ja myös olen meistä suurempi tuloinen, koska teen kotoa käsin töitä. Olen ihan hyvännäköinen, huolehdin itsestäni, paino tietysti raskaudessa jonkin verran noussut mut aina lasten välissä paino menny samoihin kuin tavattaessa.
Ongelmana on seksi ja sen määrä. Seksi ei ole hyvää ja seksin määrä o aivan olematonta itselle. Itse haluaisin joka päivä, mieluiten monta kertaa päivässä. Tilaisuuksia olisi kyllä, mutta mieheni ei halua. Hänelle riittää 2-4krt/kk, välillä menee tuonki alitse.
Olen itse aina pettänyt kumppaneitani, koska en ole saanut tarpeeksi kotona seksiä. Mieheni tietää menneisyyteni ja tietää, et painin erittäin paljon asian kanssa et pysyn miehelleni uskollisena. Muutenki meidän seksi o todella pikaista, mies ei kestä kauaa ja oikeastaan siitä en saa kuin läheisyyden. Kaipaan kiihkeää ja intohimoista seksiä, pitkäkestoista. Mieheni ei edes esileikistä perusta..
Mut olen alkanut miettimään, onko olemassa lääkettä tai jotain millä saisin jopa seksi haluni katoamaan? Olen niin monta hyvää suhdetta tuhonnut oman haluni takia, et perhettäni en halua tuhota.
Mä voin kertoa miehelleni, että en uskalla mennä esim kaverien kanssa viettämään iltaa ulos, koska en usko pystyväni pitämään enää itseäni kurissa. Hän yrittää ymmärtää, mutta tiedän et haluni satuttavat häntä ja hän pelkää menettävänsä mut, koska ei pysty pitämään mua tyytyväisenä.
Kun tapasimme, ni pistin kauan hanttiin suhdetta. Sanoin tämän, et mua ei pysty pitämään seksuaalisesti tyytyväisenä joten en voi suostua pilaamaan jälleen yhtä suhdetta. Hän vannotti, et tulee haluamaan ja ei ymmärrä miten joku mies ei haluaisi pitkiä sessioita. No hyvin nopeasti se into laantui, mutta suhde pysyi koska odotin jo meidän esikoista kun tajusin et olen jälleen "ansassa" .
Haluan olla kuten muutkin, ettei seksi ole nii tärkeä asia. Olisi edes vähän kauemmin, vähän useammin ja intohimoisempaa seksi, ni voisin ehkä jotenki pystyä tän kans elämään. Mut nyt saan päivästä toiseen taistella itseni kanssa, etten petä, saatikka riko perhettämme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että olet itse vastuussa omien seksuaalisten tarpeiden täyttämisestä, ei miehesi. Pyri keskittymään seksissä omaan nautintoon ja läsnäolemiseen, unohda fantasiat ja keskity siihen mitä tunnet ja mikä tuntuu hyvältä. Jos miehesi ei välillä ole kiinnostunut sinulla on lupa masturboida. Masturboidessa pyri myös olemaan itsellesi läsnä äläkä anna mielen harhautua fantasioihin. Näinollen kehoosi jää muistijälki kokemuksesta ja tyydytyksen saamisesta joka kestää pidempään. Sama pätee esim syömiseen, ihminen on kylläisempi vähemmällä ruoalla kun keskittyy syömiseen eikä syö katsoessaan elokuvaa tms.

Vierailija
2/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn mielestäni seksiin, en ala fantasioimaan vaan keskityn aina siihen et mieheni on siinä. Yritän tosin enteillä miehestä, et milloin se ei enää kestä ja himmata. Nykyään tosin kaipaan niin paljon intohimoa, seksiä, orgasmia et tunnen jo pettymyksen, kun mies haluaa et en tuu taas saamaan pitkään aikaan ja Kumpa mies olisi masturboinu, et se antaisi edes hetken lisäaikaa. Mies laukeaa jo pienestä kiristymisestä, et orgasmi o jo täysin mahdoton. Kertoo itsekin, ettei kestä. Olen yrittäny joskus saada itseni tilaan, et orgasmi ei oo kaukana ja "hyökänny" mieheni kimppuun. No siinä vaiheessa mieski nolostuu, koska laukeaa oikeasti jo muutamasta työnnöstä. Normaalisti seksi kestää 2-4min, mut mun täytyy pitää paikat rentoina. Joten se siitä halusta?

Myös masturboin, erittäin paljon. Mut se ei korvaa sitä seksiä, toisen läheisyyttä, intohimoa mitä ei ole, Esileikkiä yms. Mies varmaan laukeaisi jo esileikin aikana, ku se o nii vaikeeta hälle. Et toisin sanoen, oon vain siittiöastia.

Tämä ei vain riitä ja siksi haluaisin, et jotenki saisin haluni pois. Mieluiten kokonaan hävitettyä... Tämä tekee myös muuten hyvään meidän suhteeseen ison loven. Voisin olla haluttomana edelleen miehelleni siittiökuppi, silloin uskon sen olevan myös helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun miehellä on ongelma selvästi ennenaikaisen laukeamisen kanssa. Eihän tuo nyt normaalia ole. Mitä tälle asialle on tehty?

Jos taas et oikeasti pysty pitämään itseäsi kurissa, niin olisi reilua sitten jättää se mies ennen kuin häntä petät. En tosin ymmärrä millainen mies haluaisi olla suhteessa, jossa vaimoa ei voi päästää ulos viihteelle kun hän sanoo ettei voi vierasta mulkkua väistää?

Kuulostaa myös siltä että sun seksuaalisuus ei ole ihan terveellä tolalla, joten ehkä tarvitsisit itsekin apua?

Loppupeleissä olet aikuinen ihminen vastuussa tekemisistäsi. Turha on ennalta ehkäisevästi sanoa että et voi itsellesi mitään. Jälkikäteen se ei ole mikään selitys.

Vierailija
4/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua asiasta puhua ja tää on menny tähän näin pieneen aktiin, ku määrä laski tähän määrään.

Tiedostan myös oman ongelmani, olen myös puhunut terapiassa ongelmastani.

Musta mieheni ottaa asian hyvin, kun osaamme puhua asiasta rehellIisesti toisillemme. Mä en itse halua tilannetta eteen, et menenki halut edellä ja loukkaan puolisoani. En ole ikinä mennyt tarkoituksella pettämään, vaan halut on vienyt mennessään. Nyt vieläkun seksi elämä on mitä on, ni ne halut on suuret. Enkä tällöin juurikin tiedosta omat vikani ja ongelmani ja yritän löytää keinon, millä saisin vaikka kokonaan hävitettyä haluni.

Mieheni on myös sinänsä antanut luvan pettämiselle, jos se tekisi mulle paremman mielen, mut sanonu et asia häntä satuttaisi. Tällöin en halua tätä tehdä, en halua satuttaa lasteni isää ja rakasta miestäni. Hän o mulle täydellinen, mut seksimme ei ole edes tyydyttävää.

Vierailija
5/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten kuin seksissä läheisyyttä, vai tarkoittaako läheisyys aina seksiä? Oletko miettinyt että voiko halusi pohjimmiltaan olla läheisyyden tai huomatuksi tulemisen / huomion kaipuuta?

Itse lisättiin tietoisesti läsnäoloa ja läheisyyttä. Sylikkäin istumista, lähekkäin makoilua, toisen hellimistä, hierontaa, saunassa toisiimme nojaamista.

Voisiko liian vähäinen muu ihokontakti aiheuttaa ennenaikaista tulemista?

Vierailija
6/6 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erittäin kiinni toisissamme, kumpikin haluaa sitä ja kaivautuu toisen luokse. Halataan useita kertoja päivässä, varsinkin ku lapset kiukkuaa ni haetaa voimaa toisiamme halaamalla. Vaihdetaan pusuja, mut mieheni ei tykkää suudella. Vain siis kevyitä pusuja. Olemme melkein missävain toistemme lähellä, istumme sohvalla aina hyvin kiinni toisissamme toisiamme silittäen, kävelemme käsikkäin, hyvin usein silittelemme ym. Kun olemme jo pelkästää kaupoilla. Eli läheisyyttä on paljon.

Seksi on itselle se mikä ns. Pitää parisuhteen vahvana ja saa tuntemaan toista kohtaan suurta halua, intohimoa ja rakkautta.

Tiedän tämän kaiken pohjautuvan lapsuudesta ja nuoruudesta.

En silti osaa muuttaa itseäni tästä, siksi haluaisin vaikka mielialalääkkeet et saisin haluni pois. Toivon mielessäni jo, et lasten saaminen jotenki muuttaisi asiaa kuten monille tutuille käynyt, mut ei muuttanut.