Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Mä olen aina pitänyt pyhimystä niin tekopyhänä. Kovaan ääneen tuomitsee muita ja esittää itse "aitoa" pohdiskelijaa jne. Muistan kun joskus radiossa juontaja kertoi pyhimyksen sanoneen: "Mä en todellakaan tehnyt yhteistyötä Vestan kanssa, koska hän on tämän hetken kuumin nimi vaan koska hänen äänensä on niin mahtava/erikoinen" tjsp. Mietin silloinkin että juupa juu mikä p*skanjauhaja. Suomi on pullollaan mahtavan äänen omaavia vähemmän tunnettuja laulajia, miksi pitää esittää ettei toisen suosio ole yhtään vaikuttanut yhteistyökuvioihin.
Tää salavauva vaan vahvistaa mielikuvaani tyypistä. Oikea (teko)pyhimys.
Vierailija kirjoitti:
Kiva pommi sillekin miehelle joka luuli olleensa tuon lapsen isä... Monen elämä mennyt sekaisin kun pakko pettää. Pettäjät voisi hengata vaan keskenänsä ja jättää meidät muut rauhaan. Ja kiva kun ilman kumia vetelee, kun siinä saa kaikki tauditkin kaupanpäälle.
Vakava asia mutta nauroin vatsa kippurassa tälle kommentille, oli niin helvetin hyvin kirjoitettu! Just näin!
T. Petturin uhri
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity suoraan nyt tähän, mutta olen usein miettinyt, että aviorikos pitäisi saada takaisin rikoslakiin. Vapaamieliset suuret ikäluokat näitä vastaan kapinoivat, kun toivat mukaan ”seksuaalisen vapautumisen”, mutta se seksuaalinen vastuu unohtui jonnekin. Näissä tapauksissa kun on kuitenkin uhreja ja paljon kärsimystä (petetty puoliso, lapset), joilla pitäisi olla myös näin ollen oikeus korvauksiin. Se voisi myös estää selän takana toimimista ja osoittaa yhteiskunnan suunnalta, että tämä ei ole oikein. Aina kun voi kuitenkin ensin erota, jos liitto ei ole tyydyttävä, ja lähteä etsimään uutta vasta sitten.
Valtiollehan noi ihmissuhdeperseilyt ja etenkin perheellisten sellaiset maksaa kokonaisuudessaan aika paljon, kun otetaan lukuun kaikki mahdolliset henkisen romahduksen vuoksi otetut saikut, petettyjen ja lasten terapiat ja muut oireiluiden hoidot, lumipalloefektit ympäristöön ja niiden ihmisten hoito ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän E on nähnyt Mikossa? Ruma, löysä mies.
Mutta kun se on julkkissss!!
Perus groupie siis toi muija.Jep perus groupie, eikä edes Pyhimystä ihmeellisemmän näköinen. Selvästi sellaista naistyyppiä, joka haluaa tulla "vahinkoraskaaksi" julkkikselle. Aivan kuin Halla-ahon rakastajatar. Ehkäisyä ei voi tietenkään käyttää eikä aborttia tehdä.
No hupsista vaan. Ihan samalla tavalla Pyhikselläkin velvollisuus tuollaisessa sivusuhteessa ihan itse käyttää sitä kondominehkäisyä. Vähintä mitä tuossa tilanteessa vaimonsa eteen voisi tehdä, mutta ei ilmeisesti sitäkään vähää viitsinyt.
Niin on, tai oikeastaan olisi velvollisuus olla pettämättä kokonaan.
Silti, vaikka mies onkin syyllinen omaan pettämiseensä niin en pidä minään niitä naisia jotka kusee toisten naisten muroihin tuolla tavoin.
Pyhimys ei muuten ole sulkenut Instatiliään, joten voitte käydä sinne kertomassa hänelle nämä fiiliksenne.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys ei muuten ole sulkenut Instatiliään, joten voitte käydä sinne kertomassa hänelle nämä fiiliksenne.
Miksi ihmeessä?
Täällähän keskustellaan aiheesta keskenämme, ei lähetellä mitään terkkuja Pyhimykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity suoraan nyt tähän, mutta olen usein miettinyt, että aviorikos pitäisi saada takaisin rikoslakiin. Vapaamieliset suuret ikäluokat näitä vastaan kapinoivat, kun toivat mukaan ”seksuaalisen vapautumisen”, mutta se seksuaalinen vastuu unohtui jonnekin. Näissä tapauksissa kun on kuitenkin uhreja ja paljon kärsimystä (petetty puoliso, lapset), joilla pitäisi olla myös näin ollen oikeus korvauksiin. Se voisi myös estää selän takana toimimista ja osoittaa yhteiskunnan suunnalta, että tämä ei ole oikein. Aina kun voi kuitenkin ensin erota, jos liitto ei ole tyydyttävä, ja lähteä etsimään uutta vasta sitten.
Ihan kiva, mutta tuo laki nyt ei kuitenkaan ole realistinen. Selvyyden vuoksi siihen luultavasti pitäisi laittaa muutenkin rajaksi avioliitto. Yhä harvempi taas menee avioliittoon asti.
Aivan, eikä rahalla voi kaikkea kuitata.
Siis sanon vaan että kun raskaus tulee yllätyksenä, sitä ei välttämättä huomaa ennenku on mennyt se 12viikkoa eikö sen jälkee abortti oo enää edes vaihtoehto. Asianosaiset on ainoat jotka tietää näiden tapahtumaketjujen yksityiskohdat ja turha täällä kenenkään syytellä kun ei tiedetä miten asiat on edenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus groupie siis toi muija.Jep perus groupie, eikä edes Pyhimystä ihmeellisemmän näköinen. Selvästi sellaista naistyyppiä, joka haluaa tulla "vahinkoraskaaksi" julkkikselle. Aivan kuin Halla-ahon rakastajatar. Ehkäisyä ei voi tietenkään käyttää eikä aborttia tehdä.
No hupsista vaan. Ihan samalla tavalla Pyhikselläkin velvollisuus tuollaisessa sivusuhteessa ihan itse käyttää sitä kondominehkäisyä. Vähintä mitä tuossa tilanteessa vaimonsa eteen voisi tehdä, mutta ei ilmeisesti sitäkään vähää viitsinyt.
Miksi pitää heti hyökätä ja uhriutua? Sanoinko ettei miehellä ole velvollisuutta huolehtia ehkäisystä, totta kai on. Mutta kyllä se nyt h--etti sentään on loppupeleissä enemmän naisesta kiinni antaako miehen ensin työntyä suojaamattomana sisäänsä JA varsinkin päättääkö synnyttää äpärälapsen. Mies voi vaikuttaa omalta osaltaan vain kumin käyttöön, mutta nainen voi vaikuttaa siihen antaako miehen panna paljaalla itseään ja abortoiko sikiön. Mies ei voi valita aborttia, vaikka kuinka haluaisi. Nainen sen sijaan tietää aina raskaudestaan ja hänellä on mahdollisuus korjata tapahtunut virhe viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaustesti näyttää plussaa. Enkä siis puolustele Pyhimystä tai ketään miestä vaan totean tosiasian. Tällä naikkosella oli mahdollisuus tehdä toisenlainen valinta, mutta eipä tehnyt ei. Nämä on juuri niitä julkisuudennälkäisten hupakkojen ankkurilapsia, joilla joku hölmö julkimo saadaan aina napattua/kiristettyä elättäjäksi, se on kato se lippu ns. hyvään elämään.
Miehen ei tarvitse saada valita aborttia, jos huolehtii ehkäisystä. Niin yksinkertaista.
Minä aloin vasta Veitola-ohjelman jälkeen sympatiseeraamaan Pyhimystä ja otin sen musan kuunteluun. Sitä ennen olin pitänyt sitä jotekin tekopyhänä ja vähän syyllistyinkin, kun siitä tulikin tavis-perheenisä esiin.
Nyt myös minä tunnen itseni petetyksi. Ja tyhmäksi että kuuntelin ja fiilistelin sen musaa koko syksyn!!
Voi miten symppaan tuota "pyhimyksen" vaimoa (ja lapsia). Oma ukko ei ollut mikään varsinainen julkkis mutta keikkaileva artisti kuitenkin, ja mulle kävi samalla tavalla. Vuosia jatkunut salasuhde, josta syntyi lapsi. Nöyryyttävintä oli myöhemmin kuulla, miten "kaikki" olivat tienneet asiasta paitsi minä, äijä eleli ihan surutta kaksoiselämää tasan siihen asti kun jäi kiinni. Olisi halunnut jatkaa vielä, uhriutui oikein lahjakkaasti ja väänsi toisesta naisesta syyllisen. En pystynyt jatkamaan. Mies sitten muutti suoraan tän toisen perheensä luokse. Sain vielä ilkkuvia viestejä pitkään tältä toiselta naiselta, miten en ole osannut tyydyttää miestäni riittävästi enkä ole niin kaunis,nuori ja timmikään kuin tämä neitonen itse . Eron aikaan meidän lapset oli 7kk, 4v ja 8v. Alkuun mies tapasi heitä jonkin verran, nykyään satunnaisesti enää vanhinta. Kaikki lapset kuitenkin käytännössä vieraantuneet isästään. No, minä ne lapset olin siihenkin asti lähes yksin hoitanut. Vaikka yhteisesti kaikki haluttu ja tehty.
Tuon tapauksen jälkeen sairastuin psyykkisesti, ensin unettomuuteen, sitten ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, syömishäiriöön, paniikkihäiriöön ja traumaperäiseen stressihäiriöön. Tämän ketjun lukeminen toi taas ihan fyysisinä tuntemuksina ne muistot pintaan; en meinaa saada henkeä, kädet tärisee ja vatsaan sattuu. Oon käynyt jo vuosia psykoterapiassa, mutta en usko "paranevani" koskaan entiselleni enää.
Nämä ei todellakaan ole mitään leikin asioita. Oksettaa niin ihmisten itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka pettää vaimoaan ei arvosta myöskään tyttäriään.
Eihän se nyt tyttäriin liity mitenkään, mitä ihmettä?
Hirveä teko, mutta miten liittyy nimenomaan tyttäriin?
Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.
Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.Eiköhän tässä puhuttu nimenomaan tyttäristä, koska pyhimyksen aviolliset lapset ovat tyttöjä.
Ei kuulostanut siltä, muutoin olisi sanonut vain ”lapsiaan” eikä nimenomaan tyttäriään.
Tyttäret eivät ole äitinsä jatke sen enempää kuin pojatkaan isän.
Eli jos mies ei arvosta vaimoaan, ei kerro vielä mitään siitä arvostaako tyttäriään.Pettäjäisälle on ihan sama vaikka tytärten miehet pettäisivät näitä, normaali isä haluaa suojella tyttäriään tällaisilta miehiltä. Koska onhan pettäminen luonnollista sovinistimiehille. Poikiaan pettäjäisä nostaisi jalustalle tällaisesta käytöksestä.
Jaa, minulla ihan päinvastaisia kokemuksia lähipiiristä, mutta ehkä se sitten on poikkeus.
Minulla taas henkilökohtaisesti ei. Terv. pettäjäisän tytär, ei muuten olla juurikaan tekemisissä.
Joo, minä myös pettäjäisän tytär ja tuon omaasi edeltävän kommentin kirjoittaja. Minä kyllä olen isäni kanssa tekemisissä. Aina on kannustanut ja tukenut kaikessa. Ei se nyt varmaan siitä pettämisestä johdu, mutta kaikilla se uskottomuus ei ole koko elämää, luonnetta ja persoonaa hallitseva ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanon vaan että kun raskaus tulee yllätyksenä, sitä ei välttämättä huomaa ennenku on mennyt se 12viikkoa eikö sen jälkee abortti oo enää edes vaihtoehto. Asianosaiset on ainoat jotka tietää näiden tapahtumaketjujen yksityiskohdat ja turha täällä kenenkään syytellä kun ei tiedetä miten asiat on edenneet.
Meinaat että yhdyntä tuli myös ihan yllätyksenä? Kyseinen nainen ei voinut millään kieltäytyä yhdynnästä, vai rais kattiinko hänet, jolloin vastuu ei luonnollisestikaan ollut hänellä? Kummankin vika, oksettavia elostelijoita, mutta selvähän se on, että tuo mimmi tarkoituksella leikki venäläistä rulettia, koska a) onhan se nyt niin jännää ja b) "ei haittais vaikka tuliski raskaax hihih". Jos menet panemaan ilman kumia varattujen julkkisten kanssa, voisi luulla että tarkkailet myös mahdollista raskaanaoloasikin hieman tavallista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten symppaan tuota "pyhimyksen" vaimoa (ja lapsia). Oma ukko ei ollut mikään varsinainen julkkis mutta keikkaileva artisti kuitenkin, ja mulle kävi samalla tavalla. Vuosia jatkunut salasuhde, josta syntyi lapsi. Nöyryyttävintä oli myöhemmin kuulla, miten "kaikki" olivat tienneet asiasta paitsi minä, äijä eleli ihan surutta kaksoiselämää tasan siihen asti kun jäi kiinni. Olisi halunnut jatkaa vielä, uhriutui oikein lahjakkaasti ja väänsi toisesta naisesta syyllisen. En pystynyt jatkamaan. Mies sitten muutti suoraan tän toisen perheensä luokse. Sain vielä ilkkuvia viestejä pitkään tältä toiselta naiselta, miten en ole osannut tyydyttää miestäni riittävästi enkä ole niin kaunis,nuori ja timmikään kuin tämä neitonen itse . Eron aikaan meidän lapset oli 7kk, 4v ja 8v. Alkuun mies tapasi heitä jonkin verran, nykyään satunnaisesti enää vanhinta. Kaikki lapset kuitenkin käytännössä vieraantuneet isästään. No, minä ne lapset olin siihenkin asti lähes yksin hoitanut. Vaikka yhteisesti kaikki haluttu ja tehty.
Tuon tapauksen jälkeen sairastuin psyykkisesti, ensin unettomuuteen, sitten ahdistuneisuushäiriöön, masennukseen, syömishäiriöön, paniikkihäiriöön ja traumaperäiseen stressihäiriöön. Tämän ketjun lukeminen toi taas ihan fyysisinä tuntemuksina ne muistot pintaan; en meinaa saada henkeä, kädet tärisee ja vatsaan sattuu. Oon käynyt jo vuosia psykoterapiassa, mutta en usko "paranevani" koskaan entiselleni enää.
Nämä ei todellakaan ole mitään leikin asioita. Oksettaa niin ihmisten itsekkyys.
Mulle ei ole käynyt noin, mutta ei vttttu että tulen vihaiseksi kun kuulen tällaista.
En halua olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa kuin esim. toi sun eksä ja sen uus tyttis.
Tulee lähinnä aggressiivisia ajatuksia kun miettii, että olet joutunut kestämään vielä tuollaista viestittelyäkin!
Vaikea olla toivomatta sille nuijalle mitään muuta kuin vítusti pahaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/perhesuhteet/isan-vaisto
Heh, juuri tämän lapsen syntymisen aikaan ollut tällainen artikkeli, näkyy minulla tuossa etusivulla.
Lol, Pyhimys sanoo jutussa: "On hirveä klisee, mutta tunsin, että elämä täydentyi, kun sain lapsen. En ole ikinä ajatellut, että perhe rajoittaisi minua tai menojani jotenkin".
Ilmeisestikin.
Mihin teillä jäi syytön kunnes toisin todistettu?
Seiskako se on nykyään Tieto ja Totuus?
Edes Nikke tai Roope ei tainnut saada samaa ruotimista osakseen ja pikkasen eri kategorioiden syytöksesistä nyt puhutaan ja mitään näyttöähän tästä ei edes ole muuta kuin seiskan tietolähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää heti hyökätä ja uhriutua? Sanoinko ettei miehellä ole velvollisuutta huolehtia ehkäisystä, totta kai on. Mutta kyllä se nyt h--etti sentään on loppupeleissä enemmän naisesta kiinni antaako miehen ensin työntyä suojaamattomana sisäänsä JA varsinkin päättääkö synnyttää äpärälapsen. Mies voi vaikuttaa omalta osaltaan vain kumin käyttöön, mutta nainen voi vaikuttaa siihen antaako miehen panna paljaalla itseään ja abortoiko sikiön. Mies ei voi valita aborttia, vaikka kuinka haluaisi. Nainen sen sijaan tietää aina raskaudestaan ja hänellä on mahdollisuus korjata tapahtunut virhe viimeistään siinä vaiheessa, kun raskaustesti näyttää plussaa. Enkä siis puolustele Pyhimystä tai ketään miestä vaan totean tosiasian. Tällä naikkosella oli mahdollisuus tehdä toisenlainen valinta, mutta eipä tehnyt ei. Nämä on juuri niitä julkisuudennälkäisten hupakkojen ankkurilapsia, joilla joku hölmö julkimo saadaan aina napattua/kiristettyä elättäjäksi, se on kato se lippu ns. hyvään elämään.
Miehen ei tarvitse saada valita aborttia, jos huolehtii ehkäisystä. Niin yksinkertaista.
Mitä vauvakuumeessa sekoileva oman elämänsä pms-prinsessa ei ymmärrä siinä, että nainen päästi miehen suojaamattomana sisäänsä ja päätti raskaaksi tultuaan olla valitsematta abortin ja synnyttää lapsen? Etkö daiju tajua, että tässä ei ole kyse mistään miehet vs. naiset jutusta, vaan siitä faktasta, että naisella oli mahdollisuus valita abortti! Turha keksiä tekosyitä ja vinkua miehistä ja siitä ettei raskautta aina ehdi huomata ajoissa päläpälä, kun kaikki näkevät, että tuo lapsi oli ankkurilapsi ja mimmi hankkiutui raskaaksi vähintään puolitahallaan. Varmasti tiesi kenen kanssa hässi ilman kumia ja osasi laskea yksi plus yksi yhteen kun kuukautiset jäivät pois. Miksi puolustelet tätä kodinrikkojaa? Oletko itse samanlainen, valmiina vaanimaan varattuja ukkomiehiä kun sun niin pitää saada leikkiä kotia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Täällähän keskustellaan aiheesta keskenämme, ei lähetellä mitään terkkuja Pyhimykselle.
Niin, sinne voisi joutua omalla nimellään kuitenkin lähestymään. Helpompi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka pettää vaimoaan ei arvosta myöskään tyttäriään.
Eihän se nyt tyttäriin liity mitenkään, mitä ihmettä?
Hirveä teko, mutta miten liittyy nimenomaan tyttäriin?
Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.
Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.Eiköhän tässä puhuttu nimenomaan tyttäristä, koska pyhimyksen aviolliset lapset ovat tyttöjä.
Ei kuulostanut siltä, muutoin olisi sanonut vain ”lapsiaan” eikä nimenomaan tyttäriään.
Tyttäret eivät ole äitinsä jatke sen enempää kuin pojatkaan isän.
Eli jos mies ei arvosta vaimoaan, ei kerro vielä mitään siitä arvostaako tyttäriään.Mä olen kyllä tästä erimieltä. Millaiseen kumppaniin nämä lapset sitten vanhempana päätyvät, jos roolimalli on että kumppania ei tarvitse parisuhteessa arvostaa?
Voivathan he ajatella, että ainakaan en halua elää suhteessa, jossa ei arvosteta puolisoa. Ei aivan kaikki ihmiset ole vailla kykyä arvioida elämänkokemuksiaan ja oppia niistä.
Seiksahan on tunnettu paikkansa pitävistä jutuistaan ja lähteistään, ehkä siksi.
Tuo ei myöskään ole rikos, joten vastuullista olisi varmasti kuulla ensin asianomaisia ennen kuin julkaistaan asioita, vaikka eipä tuo asia muille edes kuulu.
Jos mietitään mistä tänä vuonna on kohuttu, niin tämä on aika mitätön asia kaiken i si s vaimo, corona, huume, m u r ha, ahdistelu ja pe do juttujen keskellä.
Nopeasti tämäkin kohu tulee unohtumaan. Uutta kohuttavaa tulossa jo ensi viikolla.