Pyhimyksellä salavauva!
Seiskassa juttua. The voice of Finland kilpailijan kanssa ollut salasuhde ja siitä syntynyt 1,5 vuotias lapsi. Jotenkin ei yllätä, mutta surettaa todella vaimon puolesta, saanut vasta tietää. Jättäis nyt tuon sian!
Kommentit (685)
Jostain syystä on sellainen fiilis, että nämä eivät silti eroa.
Pyhi osaa varmasti olla supliikki ja vetää oikeista naruista. Tulee laskelmoiva kuva.
Vierailija kirjoitti:
Lapset, talo ja Mikko osaa olla vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon jo vaimon itsensä kannalta että eroavat.
Itse yritin antaa pettäjälle anteeksi. Kyllä se söi itsetuntoa ja pahasti. Ja koko ajan pelko perseestä että pettääkö uudestaan jne. Ei siinä auta miehen itkeminen, katumusharjoitukset ja matelu. Kun luottamuksen kerran pettää niin vaikea enää korjata.
Voi ei mitenhän on selitetty muille lapsille, osaavat varmasti jo lukea ja seiska siellä kaupassa nähtävillä. Tosi surullista. Joku vastuu voisi kyllä mediallakin olla mitä saa julkisesti laittaa vaikka olisikin julkisuudenhenkilö. Lakia tässä ei kuitenkaan olla rikottu vaikka inhottava tapaus onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka pettää vaimoaan ei arvosta myöskään tyttäriään.
Eihän se nyt tyttäriin liity mitenkään, mitä ihmettä?
Hirveä teko, mutta miten liittyy nimenomaan tyttäriin?
Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.
Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.Pyhimys on antanut itsestään kuvan suorastaan naisia jumaloivana feministinä, siksi.
Ja kyllähän se tosi on, että varsinkin pettämistä harrastavat miehet ovat niitä sovinisteja. Tietoisesti pettävä nainen on hyvin harvinainen tapaus.
Millä tavalla naiset sitten pettää jos ei tietoisesti? Kyllähän naiset pettää yhtä paljon kuin miehet tilastojen mukaan, mutta varmaan osaavat peittää jälkensä sitten paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivon jo vaimon itsensä kannalta että eroavat.
Itse yritin antaa pettäjälle anteeksi. Kyllä se söi itsetuntoa ja pahasti. Ja koko ajan pelko perseestä että pettääkö uudestaan jne. Ei siinä auta miehen itkeminen, katumusharjoitukset ja matelu. Kun luottamuksen kerran pettää niin vaikea enää korjata.
En tuossa esittänytkään mitään toiveita yhdessä pysymisestä. Heitin vain arvion ulkopuolisena.
Vierailija kirjoitti:
Visitor1 kirjoitti:
Emma Vaattovaara siis? Syntynyt oletettavasti 1992. Koulukiusatun ja pahoinpidellyn profiili sopisi kyllä kuvaan.
Jotenkin kun tuotakin googletteli niin tulee vähän hyväksikäyttövibat tästäkin. Selkeästi tuntuu tässä Pyhimys ratsastaneen julkkiskuvallaan, jolla sekoittaa toisen laulajaksi haluavan pää, yöks. Ei sillä, että tuo toinenkaan olisi viaton osapuoli tässä.
Voihan se olla toisinkinpäin, toinen haluaa julkisuutta ja toinen pystyy tarjoamaan. Voi myös olla ettei näillä ole mitään tekemistä vaan himot vienyt.
Tuo bensto ja tämä Emilia on muuten hämmentävän yhdennäköisiä kasvoista voisivat olla siskoksia ja molemmilla rankka tausta, ehkä pyhimys osaa luoda turvallisen suhteen vähän rikkinäisiin naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ehkä ihan 1:1 mene tuokaan. Minun isä on pettänyt kaikkia vaimojaan ja avovaimojaan, mutta en ole koskaan tuntenut, ettei arvostaisi minua tai muita tyttäriään/lapsiaan, melkeinpä päin vastoin. Arvostaa myös kaikkia eksiään ja nyksiään ja naisia ylipäätään. Olen miettinyt, että se on jopa osa hänen uskomatonta menestystään naisten hurmaajana.
En siis puolustele pettämistä ja aiheutuuhan siitä surua ja mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ehkä ihan 1:1 mene tuokaan. Minun isä on pettänyt kaikkia vaimojaan ja avovaimojaan, mutta en ole koskaan tuntenut, ettei arvostaisi minua tai muita tyttäriään/lapsiaan, melkeinpä päin vastoin. Arvostaa myös kaikkia eksiään ja nyksiään ja naisia ylipäätään. Olen miettinyt, että se on jopa osa hänen uskomatonta menestystään naisten hurmaajana.
Ikävä rikkoa kultainen mielikuvasi isästäsi, mutta ei se kyllä ainakaan vaimojaan ole arvostanut tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tuosta viestistäsi saa kuvan että noh etä ehkä hieman vinksallaan ajatusmaailma. Miten voi arvostaa ihmistä jota tietoisesti pettää, se on henkistäväkivaltaa valheineen.
Valitettavasti moni pettäjä vanhemman lapsi valitsee kumppanikseen näitä pettäjiä, juuri koska pitävät sitä normaalina ja ovat siihen tottuneet, on siis tuttu ja turvallinen ja olihan se omakin isä kuitenkin vain naisia rakasta mutta! ei arvostava.
Tuo nainen on osallistunut sekä idolsiin että voiceen. Tuskinpa sekaantunut pyhiin jotta pääsisi julkkispiireihin tms. Sitä paitsi laulanut pyhin tuotannossa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pettävä nainenkaan arvosta poikiaan?Minusta pettävä ihminen jolla on perhe, ei arvosta perhettään kokonaisuutena eikä halua jostain syystä turvata lastensa lapsuutta onnellisella ja turvallisella kodilla.
Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.Eiköhän tässä puhuttu nimenomaan tyttäristä, koska pyhimyksen aviolliset lapset ovat tyttöjä.
Ei kuulostanut siltä, muutoin olisi sanonut vain ”lapsiaan” eikä nimenomaan tyttäriään.
Tyttäret eivät ole äitinsä jatke sen enempää kuin pojatkaan isän.
Eli jos mies ei arvosta vaimoaan, ei kerro vielä mitään siitä arvostaako tyttäriään.Pettäjäisälle on ihan sama vaikka tytärten miehet pettäisivät näitä, normaali isä haluaa suojella tyttäriään tällaisilta miehiltä. Koska onhan pettäminen luonnollista sovinistimiehille. Poikiaan pettäjäisä nostaisi jalustalle tällaisesta käytöksestä.
Jaa, minulla ihan päinvastaisia kokemuksia lähipiiristä, mutta ehkä se sitten on poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity lasten sukupuoleen mielestäni mitenkään.Eiköhän tässä puhuttu nimenomaan tyttäristä, koska pyhimyksen aviolliset lapset ovat tyttöjä.
Ei kuulostanut siltä, muutoin olisi sanonut vain ”lapsiaan” eikä nimenomaan tyttäriään.
Tyttäret eivät ole äitinsä jatke sen enempää kuin pojatkaan isän.
Eli jos mies ei arvosta vaimoaan, ei kerro vielä mitään siitä arvostaako tyttäriään.Pettäjäisälle on ihan sama vaikka tytärten miehet pettäisivät näitä, normaali isä haluaa suojella tyttäriään tällaisilta miehiltä. Koska onhan pettäminen luonnollista sovinistimiehille. Poikiaan pettäjäisä nostaisi jalustalle tällaisesta käytöksestä.
Jaa, minulla ihan päinvastaisia kokemuksia lähipiiristä, mutta ehkä se sitten on poikkeus.
Minulla taas henkilökohtaisesti ei. Terv. pettäjäisän tytär, ei muuten olla juurikaan tekemisissä.
Siis miten kukaan voi puollustella täällä pettäjäisäänsä, arvosti mukamas kaikkia naisiaan... Jos arvostaa ei uita kulliansa muissa. Niin yksinkertaista se on. Pettäjä arvostaa vain itseään.
Varmaan siis kaukaa haettua mutta miksei :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on osallistunut sekä idolsiin että voiceen. Tuskinpa sekaantunut pyhiin jotta pääsisi julkkispiireihin tms. Sitä paitsi laulanut pyhin tuotannossa aiemmin.
Eikös tuollainen kykykilpailuihin osallistuminen kerro jonkinlaisesta palosta julkisuuteen/julkkispiireihin pääsemisestä? Mikäs sen parempi tapa kuin hankkia lehtolapsi artistin kanssa, joka on tällä hetkellä Suomen kuunnelluimpia...
Toki voi olla aidosti niin, että luuli lasta eksänsä omaksi ennen koko hässäkkää, mutta kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kukaan voi puollustella täällä pettäjäisäänsä, arvosti mukamas kaikkia naisiaan... Jos arvostaa ei uita kulliansa muissa. Niin yksinkertaista se on. Pettäjä arvostaa vain itseään.
En itsekään hyväksy tai arvosta pettämistä, mutta silti mua ärsyttää tällainen mustavalkoinen tuomitseminen, vaikkei mitään mistään tiedä.
Veitola-ohjelmasta jäi sellainen fiilis, että Mikko jätti aika paljon asioita kertomatta, ja nimenomaan sen, miten eri asiat koskevat häntä itseään.
En yllättyisi, jos hän jäisi kiinni huumeista. Hän ei käsittääkseni ole koskaan kiistänyt käyttäneensä huumeita, mutta on sanonut ymmärtävänsä "tajuntaa laajentavien" aineiden käytön.
Kyllä on aivan tavallista ihan kaikissa piireissä.