Aina puhutaan huonoista naapureista, mutta miten olet itse "piinannut" muita?
Soititko bilettäjälle poliisin? Kielit vaimon syrjähypystä? Teit lasun? Paljasta "paheesi", sekä positiiviset että negatiiviset.
Kommentit (53)
Jumppaan n. 4 kertaa viikossa, johon sisältyy paljon erilaisia hyppyjä ym. Joka kerta pyytelen mielessäni anteeksi alakerran naapuilta.
Mulla on tapana pestä kerrostalossa öisin pyykkiä. Koska se on normaali elämisen ääni, sitä ei voida kieltää, mutta tiedän asian herättävän tunteita. Olen tosin valinnut ekstrahiljaisen pyykinpesukoneen juuri tapani takia.
Joskus olen itkenyt yöllä niin kovaa, että varmaan on naapuri kuullut.
Olen soittanut poliisit bilettäjiä hiljentämään. Kolmesti. Ei tehnyt mitään eroa.
Eräänä aamuna huonosti nukutun yön jälkeen mieheni tyrkkäsi töihin lähtiessään (05:15) kaksi hammastikkua bilettäjien ovikellon väliin, niin että se soi taukoamatta. En tiedä kauanko ne narkit sitä kuunteli, mutta ajatuskin tuntuu hyvältä.
Saivat häädön pari kuukautta myöhemmin.
XD kaverin luona polteltiin joskus pilveä parvekkeella. Kaverin naapurin ukko tuli joskus samaan aikaan omalle partsille röökille ja tuijotti aina meitä pahasti. Me vaan naurettiin ja pöllyissä ei edes muistettu enää mille nauroimme. Välillä aina huomattiin se ukko mulkkaamassa ja naurettiin enemmän ja enemmän :D Joskus myös biletimme heidän taloyhtiön rannassa läpi yön niin kovaa että naapurit soittivat sinne myös poliisit.
Laittelimme kaikkia noloja lappuja pyykkituvassa naapureiden pyykkien päälle. Mm.alushousuihin liimattiin post it lappu: : "pese paremmin xD" jne.
Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. :D
Ketjutupakointia parvekkeella josta savut levisivät moneen eri asuntoon. Sittemmin olen päässyt tupakoinnista eroon <3
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vinguttaa kovaäänistä moottoripyörää, jossa "kisaputket". Saa nähdä kauanko vielä pysyy hengissä..
Jos minun naapuristani löytyisi tuollainen aikuinen mies, eikä mikään mopopentu, niin se mies löytäisi itsensä sairaalasängystä, ja ne kisaputket olisi sillä tosi erikoisessa paikassa.
"Pilasin" naapurin miehen illan kun hakkasi vaimoaan ja soitin poliisit. Mies sen jälkeen mulkoili aina pahasti kun nähtiin. Heillä oli rivarin pääty, joten helppo tunnistaa mistä se soitto tuli.
Vierailija kirjoitti:
XD kaverin luona polteltiin joskus pilveä parvekkeella. Kaverin naapurin ukko tuli joskus samaan aikaan omalle partsille röökille ja tuijotti aina meitä pahasti. Me vaan naurettiin ja pöllyissä ei edes muistettu enää mille nauroimme. Välillä aina huomattiin se ukko mulkkaamassa ja naurettiin enemmän ja enemmän :D Joskus myös biletimme heidän taloyhtiön rannassa läpi yön niin kovaa että naapurit soittivat sinne myös poliisit.
Laittelimme kaikkia noloja lappuja pyykkituvassa naapureiden pyykkien päälle. Mm.alushousuihin liimattiin post it lappu: : "pese paremmin xD" jne.Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. :D
Best! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-asunnossa pantiin aina niin kovaa että naapuri laittoi pari kirjettä. Nykyisessä asunnossa tehdään samaa,yritetään siis olla hiljaa mutta välillä lähtee ääntä joko minusta tai sängystä.
Kuopuksella oli koliikki ekat 3 kk ja sen jälkeen on heräillyt pari kertaa yössä, ja itkee kyllä tosi kovaäänisesti. 😞 ei ole tässä talossa naapurit mistään valittaneet mutta en epäile hetkeäkään etteikö äänet kuuluisi alas, koska yläpuoleltamme kuuluu kaikki myös meille.
Mies on kunnon kantapääastuja, sekä hakkaa apexia tai cs:ää joskus työhuoneessa. Ei ymmärrä kuulokkeet päässä että se mesoaminen kuuluu joka paikkaan.
Sori naapurit
Vaikutatte aika kusípäiltä.
Vajaaälyisiä ne on. Normaalit ihmiset osaa panna ihan hiljaa.
Säälin tuollaisten junttien lapsia.
Kiva lapsen kuunnella äidin ja isin nuss i mis ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Laittelimme kaikkia noloja lappuja pyykkituvassa naapureiden pyykkien päälle. Mm.alushousuihin liimattiin post it lappu: : "pese paremmin xD" jne.Oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. :D
Pese paremmin 😂
Koiramme räksyttää oravia takapihalla. Käy siis kiertämässä pihan ja haukkuu. Tämä pari kertaa päivässä. Lenkillä ei hauku, vain omaa pihaa puolustaessaan. Naapureita ei kuulemma häiritse, itseä kyllä hävettää. Koira jo vanha, kohta siitä aika jättää ja loppuu meteli.