Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina puhutaan huonoista naapureista, mutta miten olet itse "piinannut" muita?

Vierailija
26.02.2020 |

Soititko bilettäjälle poliisin? Kielit vaimon syrjähypystä? Teit lasun? Paljasta "paheesi", sekä positiiviset että negatiiviset.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös loistamme poissaololla. Asutaan vuokralla rivariyhtiössä, jossa on 10 asuntoa. Suurin osa asuu omistusasunnossa (vain kahdessa ollaan vuokralla). Ja ovat näitä pihejä, jotka mieluummin itse ovat harjan varressa. Kuin palkkaisivat huoltoyhtiön. Suurin osa pihatöistä koskee vain omistusasujia, mutta talkoot kaikkia. Ollaan tosi aika tehokkaasti aina miehen kanssa keksitty muuta tekemistä. Ettei olla talkooaikana kotona. Samaten kaikilla muilla on aina jouluna jouluvalot/koristeet myös ulkona. Halloweenina on omat ja tottakai keväällä tulee kevätkukat. Paitsi meillä. Ollaan pihan ankeuttaja, jotka ei jaksa alati vaihtaa uusia koristeita. Tai nyplätä kukkapenkissä. Eli ei varsinaisesti häiritä ketään, mutta varmasti naapurit juttelee selän takana.

Vierailija
22/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piinannut naapureitani sähkökitaran soitolla. Anteeksi. Nykyään soitan akustista bassoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläneet normaalisti. Toisen puolen naapuri ei kestä normaalia elämistä muilta kuin itseltään.

He voivat leikata nurmikkoa ja huoltaa kovaäänisillä laitteilla pihaansa aamusta iltaan, mutta jos itse erehtyy leikkaamaan nurmikkoa, niin valitusta tulee heti.

Vierailija
24/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä piinattu mutta taidettiin vähän haitata naapurin talokauppaa. Mies sai vain kahdelle sunnuntaille lainaksi sellasen hevetinkonehalkosilppurin ja meidän oli pakko tehdä polttopuut talveksi. Se siitä rauhallisesta puutarha idyllistä.

Vierailija
25/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti poliisit keskeyttämään naapurin yömyöhällä alkaneet jatkot.

Ollaan pesty pyykkiä oksennustaudin/pissavahinkojen jälkeen yöllä tai varhain aamulla.

Vauva huusi railakkaasti yöimetyksen lopettamisen aikana pari yötä.

Vierailija
26/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin aromaterapialamppua tuoksuttamassa asuntoani, sitruunaa, bergamottia, appelsiinia, ei mitään kauheaa eksoottista käryä. Tajusin jossain välissä, että se leviää rappukäytävään ja varmaankin myös naapureiden asuntoihin. Lopetin tuoksujen käytön, vaikka ei kukaan koskaan mitään ollut sanonutkaan. Myöhemmin tuli asunnossa tupakoiva naapuri alakertaan, joka savusti jopa minun kotini, joten varmasti ne appelisiinini levisivät ainakin saman kerroksen asukkaiden koteihin. Harmitti, koska en halua olla mitenkään ongelmallinen naapuri.

Vierailija
27/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri naputteli ja koputteli joka ikinen päivä varmaan vuoden, muutama kopautus vartin välein yms.

Otin töistä lämpökameran ja joka ikinen kerta ku se naapuri koitti mennä nukkumaan paukautin seinään kunnolla .(hyvin näky ku meni pitkälleen)   Pari viikkoa tuota niin oli aika väsähtänyt naapuri  ,se nukku päivät ja yöt valvo .

Ja loppu muute koputtelut.

Keksitty juttu. Ei lämpökameralla näe seinien läpi naapuriin.

Vierailija
28/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Vuodesta 1991 olemme asuneet kerrostalossa. Välillä ryyppäämme ja rällästämme, mutta mitään valituksia ei ole tullut. Ei edes heippalappuja.

Vierailija
29/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-asunnossa pantiin aina niin kovaa että naapuri laittoi pari kirjettä. Nykyisessä asunnossa tehdään samaa,yritetään siis olla hiljaa mutta välillä lähtee ääntä joko minusta tai sängystä.

Kuopuksella oli koliikki ekat 3 kk ja sen jälkeen on heräillyt pari kertaa yössä, ja itkee kyllä tosi kovaäänisesti. 😞 ei ole tässä talossa naapurit mistään valittaneet mutta en epäile hetkeäkään etteikö äänet kuuluisi alas, koska yläpuoleltamme kuuluu kaikki myös meille.

Mies on kunnon kantapääastuja, sekä hakkaa apexia tai cs:ää joskus työhuoneessa. Ei ymmärrä kuulokkeet päässä että se mesoaminen kuuluu joka paikkaan.

Sori naapurit

Vierailija
30/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelin joskus eksän kanssa vähän turhankin äänekkäästi.

Vierailija
31/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pidin melkoisia huumebileitä yksiössäni ja epämääräistä porukkaa ramppas edes takaisin. Varmasti naapuritkin siitä kärsivät ja epämääräinen porukka varasteli naapureilta fillareita ja muuta irtilähtevää.

Nykyään olen hoidossa ja bileitäkään en ole pitänyt enää vuosiin ja epämääräisistä kavereista olen muutenkin irtaantunut kokonaan.

Naapurit ovat taas ruvenneet tervehtimään eikä minua enää syytetä heti jos tälläkylällä tapahtuu jotain rikollista. Nykyään olen hiljaa kuin kuusi sukassa ja telkkariakin katson niin, että juuri ja juuri kuulen.

Anteeksi vielä naapurit aiheuttamastani häiriöstä ja mielipahasta!

Vierailija
32/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-asunnossa pantiin aina niin kovaa että naapuri laittoi pari kirjettä. Nykyisessä asunnossa tehdään samaa,yritetään siis olla hiljaa mutta välillä lähtee ääntä joko minusta tai sängystä.

Kuopuksella oli koliikki ekat 3 kk ja sen jälkeen on heräillyt pari kertaa yössä, ja itkee kyllä tosi kovaäänisesti. 😞 ei ole tässä talossa naapurit mistään valittaneet mutta en epäile hetkeäkään etteikö äänet kuuluisi alas, koska yläpuoleltamme kuuluu kaikki myös meille.

Mies on kunnon kantapääastuja, sekä hakkaa apexia tai cs:ää joskus työhuoneessa. Ei ymmärrä kuulokkeet päässä että se mesoaminen kuuluu joka paikkaan.

Sori naapurit

Vaikutatte aika kusípäiltä.

Vierailija
33/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinasin entistä yläkerran tätiä polttamalla tupakkaa parvekkeella (lopetin tupakoinnin myöhemmin), leivoin kotonani ja kuivatin pyykkejämme parvekkeella.

Nämä kaikki saivat tädin hirveän kovaäänisen raivon valtaan.

En myöskään olisi saanut avata parvekkeen ovea, saati istua kahvilla siellä.

En pyytänyt anteeksi tekojani.

Vierailija
34/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin postiluukkua auki lehtikääröllä ihan ärsyttääkseni, oli myös ikkunatkin auki.  Tuulettaakseni.

Vierailija
35/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helvetin äkäinen, sanon isoilla kirjaimilla kun sanomista on. Lisäksi olen kiero, kun haluan huomauttaa jostakin kerron asian muka luottamuksella talon juorukellolle, se hoitaa sitten levityksen.

Vierailija
36/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riidellyt kovaäänisesti. Huutanut jne.

Tosin onneksi niitä tapahtunut vain harvoin.

Vierailija
37/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin postiluukkua auki lehtikääröllä ihan ärsyttääkseni, oli myös ikkunatkin auki.  Tuulettaakseni.

Kävi kova tuuli ettei haittaa voinut olla.

Vierailija
38/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerrostalossa Helsigissä melkein 50 vuotta. En ole ollut missään tekemisissä naapurien kanssa.

Vierailija
39/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudatan Doom metal musiikkia

Vierailija
40/53 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naapureita kiusannut, mutta aamulehdenjakajaa kyllä. Huhuilen ”kummitustyyliin” postiluukusta, kun postimies jakaa lehteä. Kerran postimies pelästyi selvästi, kääntyi katselemaan ympärilleen miettien mistä ääni kuului ja lähti vauhdilla rappuset alas.