Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, rehellisesti, kun kohtaatte 130 kiloisen naisen

Vierailija
26.02.2020 |

Joka on vain 165 cm pitkä?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä tiedä vastaantulevien ihmisten painoa. 

Vierailija
2/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen rehellisesti että onpa kamalaa, ja miksei tuo tee tuolle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen syvää sääliä.

Vierailija
4/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet ettei tee mitään?

Vierailija
5/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että olisipa ihanaa, kun tuo istuisi kasvoilleni.

Olet itsetuhoinen.

Hakeudu avun piiriin.

Vierailija
6/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvioida ihmisten painoa mutta kun näen naisia jotka ovat niin lihavia että joutuvat ikäänkuin heilauttamaan jalan toisen eteen kävellessään niin kyllä se hetkeksi pysäyttää. Mikä on ajanut ihmisen tuohon tilanteeseen ja miten hän selviää arkisista asioista.

Vierailija
7/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, eka ajatus on, ettei mulla ole vielä mitään hätää oman painoni kanssa. (mikä tietty on ihan tyhmä ajatus, koska parempihan se on lievä ylipaino taklata heti alkuunsa, eikä odottaa vaikeuksia liikkumisen ja terveyden ja muun kanssa)

Yhtä usein ajattelen, että toivottavasti kyseinen henkilö saa halutessaan apua elämäntapamuutokseen - aika harvoin merkittävä ylipaino ihan heittämällä lähtee, taustalla on usein jonkinasteisia ongelmia suhteessa ruokaan.  

Vierailija
8/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä,kun mulla ei ole sellasta robottisilmää joka kertoisi minulle esim. vastaan tulevien ihmisten painon. Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa sellainenkin on mahdollista.

Vierailija
9/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet ettei tee mitään?

Suurin osa ei tee. Eihän niitä muuten niin paljon olisi.

Vierailija
10/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin todennäköisesti, että onpa hienot muodot ja olisi kivaa nähdä hänet vähemmissä vaatteissa ja tuntea, miltä se vartalo tuntuu kosketettaessa. Unelmoin läheisyydestä naisen kanssa, mutta en koskaan tule sellaista kokemaan. Käyn kuumana aika moneenkin naiseen salaa ja olen kärsinyt vaivastani koko aikuisiän. Varsinaisia parisuhteita minulla on kuitenkin ollut vain miehen kanssa.

T. Kaappilepakko/-bi

Jatkan vielä:

Itse olen aina ollut hoikka luonnostaan ja olen aina jotenkin ihaillut hieman pullukoita ja lihavia ihmisiä ulkomuotonsa perusteella. Pidän heitä itsevarmempina, kun he rohkeasti liikkuvat kilojensa kanssa. Mielestäni pullukkaan ulkomuotoon liittyy eroottisuus ja lihallisuus vahvasti. Ei minulla silti ole koskaan ollut pullukkaa kumppaniakaan, mutta siis oikeasti kelpaisi muhkumpikin.

Vierailija
11/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H V M L!

Vierailija
12/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että HUH mikä matami

Vierailija
13/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinä ap tapaat saman painoisen- ja pituisen miehen?

Vierailija
14/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H V M L!

Huh vitsit menin loveen?

Vierailija
15/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ajattelen, että istuisipa tuo norsu naamalleni muutamaksi tunniksi.

Vierailija
16/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, että kuinka paljon tuo ihminen on saanut oikein syödä päästäkseen noihin mittoihin... Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä syö ja kuinka paljon?

Meidän työpaikalla on jotakuinkin tuon kokoinen nainen ja hän syö töissä ihan saman verran, kuin kaikki muutkin eikä mässytä mitään herkkuja työajalla... Mietin, että mitä ihmettä se vetää sitten työpäivän päätteeksi!?

Vierailija
17/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, että kuinka paljon tuo ihminen on saanut oikein syödä päästäkseen noihin mittoihin... Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä syö ja kuinka paljon?

Meidän työpaikalla on jotakuinkin tuon kokoinen nainen ja hän syö töissä ihan saman verran, kuin kaikki muutkin eikä mässytä mitään herkkuja työajalla... Mietin, että mitä ihmettä se vetää sitten työpäivän päätteeksi!?

Varmaan pullaa

Vierailija
18/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy joka kerralla. Ei ihminen tuosta vain syö itseään siihen kuntoon. Siellä on aina taustalla jotakin :(

Vierailija
19/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jos olisin taikuri sahaisin hänet halki kahdeksi ihan sopusuhtaiseksi naiseksi.

Vierailija
20/104 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pullaa

Klassinen ahmimishäiriön oire. Ahmiminen tehdään salssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän