Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hevarit käyttää aina mustaa väriä, pääkalloja, kiroilua ja p*runpäänyrkkejä tunnuksinaan?

Vierailija
26.02.2020 |

Olen tätä ihmetellyt aina. Mitä mageeta näissä muka on?

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mummoni tykkäsi heavysta laidasta laitaan ja kävi useasti festereilla vielä vanhoilla päivillään.

Hän myös pössytteli avoimesti ja haistatti pitkät jeesustelijoille. Jostain syystä teki mitä teki, niin aina jotain ap:n kaltaista provosoi toisten tekemiset, vaikkei ne hänen elämäänsä haittaisi yhtään sitten mitenkään.

Todennäköisesti sai aika paljon vihaa niskaansa "normaaleilta mummoilta" ja normaaleilta ihmisiltä.

Tai siis niiltä jotka kuvittelee olevansa normaaleita, mutta ovatkin vain pahvia.

Arvostan mummoani ja soitan aina jotain heavyä hänen muistolleen.

Ikävää että ap:n kaltaiset ihmiset aiheuttivat paljon harmia hänen elämälleen ja eivät kunnioittaneet toisen ainutlaatuista elämää ja elämänvalintaa olla mitä on.

Aina löytyy niitä jotka lähes fasistisesti painostaa muita elämään elämää kuten he haluavat.

Ongelman ydin on siinä että ei silloin eletä sitä omaa elämää vaan sitä toisen elämää.

Surullisinta olisi ollut se, että mummo olisi kierrellyt iskelmälavoja heavy konserttejen sijaan.

Eli elänyt jonkun toisen elämää oman elämänsä sijaan.

Mielestäni se on jo syntiä se.

Vierailija
162/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pääkallo-homma on hevariudessa pelkkä klisee, mutta se on sellainen klisee, että pääkallot rinnastetaan hevariudessa ja mjutenkin loppujen lopuksi siihen, että meillä kaikilla on pääkallo. Pääkalloa voi suojella oli se missä tahansa, ja pääkalloina ihmiset ovat enemmän tasavertaisessa asemassa, kuin eaimerkiksi lihaksikkaina, laihoina tai läskeinä ja vaatteet päällä.

Aloituspostaajalle tuskin on edes koulussa opetettu sanaa "tasaverraisuus", kun noin yrittää dissata. Sama kiroilun kanssa. Kaikkihan sitä jo nykyään kiroilee, mutta aristokraattisena aika asia oli toisin, ja syynä pitkälti epätasa-arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkos koskaan kuullu kristillisestä power metalista? eräskin bändi nimeltä theocracy laulaa todella paljon jumalasta. tämä genre onkin keskittynyt elämänohjeisiin ja raamattuoppiin. saatanaheviä sitten on se black metal(kirkonpolttohevi). älä siis yleistä. nightwishiä olet varmasti joskus kuunnellut eikä se todellakaan ole mitään sellaista musiikkia mitä kuvittelet kaiken olevan.

Vierailija
164/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kaikenlaisia mielikuvia :D tuo pätee lähinnä teini-ikäisiin ja siitä ylöspäin ehkä pari vähän parinkympin yläpuolelle.

Vierailija
165/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt facebookin goottikirppiksellä näitä kissan luita ja muumioituneita rottia myyviä ihmisiä. Onko ihan kaikki kotona kun tollasia keräilee?

Vierailija
166/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalapsi käyttää paljon pinkkiä.

Vierailija
167/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla sama! Lapsia ei ole, olen akateeminen yrittäjä tylsällä alalla. Kuljen villatakeissa ja jakkupuvussa. Autossa soi Carcass...

Töissä jokainen ihminen pukeutuu työn vaatimalla tavalla.

Akateemisuus on varmasti jo vaikuttanut sinuun.

Ystäväsi ovat hyvin toimeentulevia aikuisia...yhdelläkään "ystävälläsi" ei ole mustaa takkia ja tatuointeja.

Kuuntelet caracassia SALAA yksin autossa

Käyt KERRAN vuodessa tuskassa vaaleissa TYÖVAATTEISSASI

Vierailija
168/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalapsi käyttää paljon pinkkiä.

Pahalapsi on CYBERGOOTTI

Vierailija
169/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt facebookin goottikirppiksellä näitä kissan luita ja muumioituneita rottia myyviä ihmisiä. Onko ihan kaikki kotona kun tollasia keräilee?

Victoriaanisena aikana aateliset täyttivät eläimiä harrastuksenaan.

Taisit kuunnella nappikuulokkeista SUOMIRÄPPIÄ historian tunnilla???

Vierailija
170/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta!

Vierailija
171/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa lukea tästä ketjusta näitä liioiteltuja ja suoranaisen valheellisia ennakkoluuloja hevareista. Olen itse kuunnellut heviä teini-iästä lähtien eikä kukaan sitä kyllä arvaisi ulkonäköni tai käytökseni perusteella. Olen pieni ja siro naisellisesti pukeutuva silmälasipäinen kirjastonhoitaja. Hiukseni ovat pitkät ja värjäämättömät enkä meikkaa oikeastaan ollenkaan. Kukaan ihminen ei koskaan kuvaisi minua sanalla "aggressiivinen". Olen hiljainen ja rauhallinen ihminen, joka nyt vaan sattuu rakastamaan raskasta musiikkia.

Vierailija
172/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea tästä ketjusta näitä liioiteltuja ja suoranaisen valheellisia ennakkoluuloja hevareista. Olen itse kuunnellut heviä teini-iästä lähtien eikä kukaan sitä kyllä arvaisi ulkonäköni tai käytökseni perusteella. Olen pieni ja siro naisellisesti pukeutuva silmälasipäinen kirjastonhoitaja. Hiukseni ovat pitkät ja värjäämättömät enkä meikkaa oikeastaan ollenkaan. Kukaan ihminen ei koskaan kuvaisi minua sanalla "aggressiivinen". Olen hiljainen ja rauhallinen ihminen, joka nyt vaan sattuu rakastamaan raskasta musiikkia.

Onneksi olkoon..olet voittanut palkinnon!

Vierailija
173/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan ..miehesi on dip inssi ja kuuntelee suomi iskelmää humalassa+:)

Vierailija
174/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lanka lukee tappokuumees poppareitte kans, hevarit wöyhöttää ja jeesustelija jeesustelee.

Hyvä muistutus pistää pääsiäisenä possuvikinät soimaa ja raapasta helevetilline känni kristuksen kuolemalle koska sehän on ihan traditio näis hevipiireis koska ei oo parempaakaa. Kaikki ollaan vihaisia kaikesta ja ihmisyydestä, kaikki sais kuolla.

hail sattan

Vierailija
175/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta kamala olen. Tykkään sekä heavysta että lavatansseista. Sekasikiö. Eikä päällepäin voisi aavistaa kummankaan fanitusta.

Vierailija
176/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mieli ja keskimääräistä alempi ÄO. Kuuntelin itsekin heviä ala-asteikäisenä kun en paremmasta tiennyt. Kun myöhemmin tiesin niin suurin osa hevistä alkoi tuntua roskalta.  90-luvun hevi on kaikkein hirveintä pskaa mitä voi olla, toki 80-l tukkahevi on sekin säälittävää musiikkia. Tilulililililululuu ÖÖööörinäääää...

Sivistysmaissa täysi-ikäistä ihmistä joka kuuntelee heviä pidetään friikkinä ja/tai naurun aiheena, näin esim. Briteissä.

Vierailija
177/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallinen tuulipukutantta, ja nähtävästi olen palannut ns. juurilleni koska kuuntelen nyt taas metallimusiikiksi laskettavaa musiikkia.

Mutta en mitään örinää jaksa kuitenkaan, minulle tärkeää on kauniit melodiat ja kaunis lauluääni.

Silti ei voi mitään sille että olen aina tykännyt mustasta, pääkalloista jne., myös silloin kun kuuntelin paljon Tapani Kansaa, yms. iskelmää josta vieläkin kyllä pidän. Mutta tällä hetkellä soittolistalla on lähinnä metallia.

Ns. goottivaatteet ovat minusta kauniita, nuorena ei juuri ollut varaa hankkia sellaisia ja näin keski-ikäisenä ei oikein kehtaisikaan.

Mutta jos nyt sattuu että edullisessa vaatteessa on pääkallo niin kelpaa minulle! Samoin kuin halpa pääkallo- tai muuten kauhu-aiheita sisältävä sisustustavara.

Vierailija
178/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan ..miehesi on dip inssi ja kuuntelee suomi iskelmää humalassa+:)

Mieheni on perusinsinööri, ei juo alkoholia ja kuuntelee mieluiten psytrancea. Eli ei mennyt nyt ihan nappiin.

Vierailija
179/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...sen ympärillä olevan kaiken kuolemakrääsän diggaus....

Risti, uskonnollinen taide, raamattu, pakkomielle kärsimyksestä ja tuonpuoleisesta...

Onhan tuo aika huolestuttavaa.

Vierailija
180/192 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen mieli ja keskimääräistä alempi ÄO. Kuuntelin itsekin heviä ala-asteikäisenä kun en paremmasta tiennyt. Kun myöhemmin tiesin niin suurin osa hevistä alkoi tuntua roskalta.  90-luvun hevi on kaikkein hirveintä pskaa mitä voi olla, toki 80-l tukkahevi on sekin säälittävää musiikkia. Tilulililililululuu ÖÖööörinäääää...

Sivistysmaissa täysi-ikäistä ihmistä joka kuuntelee heviä pidetään friikkinä ja/tai naurun aiheena, näin esim. Briteissä.

En itse osaa pitää ihmistä kovinkaan sivistyneenä, mikäli tällä on tapana tuomita tietyn musiikkigenren kaikki kuuntelijat lapsellisiksi ja tyhmiksi puhtaasti siitä syystä, ettei itse nauti kyseisestä musiikista. Joku voisi jopa väittää sellaista ihmistä itseään lapselliseksi ja hieman vähä-älyiseksi, ainakin jos tämä henkilö suoltaa näitä perustelemattomia mielipiteitään julkisille keskustelupalstoille.