Miksi hevarit käyttää aina mustaa väriä, pääkalloja, kiroilua ja p*runpäänyrkkejä tunnuksinaan?
Olen tätä ihmetellyt aina. Mitä mageeta näissä muka on?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä joutavia. Pyydä itse anteeksi minulta törkypuheitasi.
Muuta sinä itse maapetturihurri takaisin Ruotsiin minne kuulutkin. Veteraaneja ei mollata, piste. Olet automaattisesti huono ihminen jos heistä pahaa puhut.
Vierailija kirjoitti:
Hihhi kirjoitti:
Odotan edelleen vastausta mikä on sitä kehittynyttä musiikkia? Etkö uskalla vastata? :D
Kaikki muu, paitsi hevin alkukantainen piruhuuto, kiljunta ja keuhkotautisen sarvipään karjahtelu on kehittyneempää.
En edelleenkään saanut vastausta, olet sinä koominen tapaus tai vaan pelkkä rölli :D
Jgfr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Hassua, itse olen pyörinyt pääkaupunkiseudun metalliskenessä 90-luvun alusta lähtien ja tuntenut paljon muusikoita ja käynyt koko ikäni keikoilla ym.
En ole niissä piireissä ikinä törmännyt mihinkään ahdasmielisyyteen tai aggressiivisuuteen. Metalli on taidetta ja taiteena aggressiivista, mutta sitä arvostavat ihmiset eivät ole aggressiivisia.
Itse otan metallin taiteena, en viihteenä. Viihdemusiikkifestareilla kuten Raumanmeren juhannus ym. on kuulemma todella aggressiivista porukkaa. En uskaltaisi mennä.Kirkkain silmin valehtelet, miksi?
Heviä kuunnellaan tietääkseni varsinkin silloin, kun on itsellä kapina ja ketutus päällä.
Aijaa, Devin Townsend on kyllä aina vain monen kohdalla nostanut mielialaa itseni mukaan lukien. Jos vähänkin ahdistaa tai masentaa niin Deviniä päälle ja fiilis muuttuu hetkessä.
Just näin. Itse en juuri Townsendiä kuuntele, mutta se "uplifting" vaikutus, joka hevillä muhun on, on usein syy sen kuuntelemiseen. Tai sitten vain musiikin kauneus sinänsä.
Itseni kaltaista liki 50-vuotiasta kunnianarvoisaa rouvashenkilöä tietysti joskus myös ketuttaa, mutta kapinointi ei oikein kuulu elämääni enkä liitä kapinointia hevin kuunteluun ollenkaan.
Hiljaa ollaan nyt noista linkeistäkin, totuus taitaa sattua.
Antakaa tämän vaan raivota rauhassa yksinään, kommentteja on mihinkään turha odottaa :0)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten luulevat olevansa erilaisia kun muut, mutta näyttävät typeriltä.
Miettikää oikeasti mitä järkeä tässä touhussa on?
Mitä järkeä on pukea roikkohousut ja blinblingit? Silloinko ollaan oikeasti erilaisia?
Siis pakkohan on olla vaatteet päällä, mutta voi pitää ihan tavallisiakin vaatteita.
Kaikilla pitäisi olla sellainen maolaishenkinen työasu eikä muuta. Kukaan ei sitten pahoittaisi mieltään muiden pukeutumisesta.
GDG kirjoitti:
Veikkaan että AP itsekin on Tangomarkkinoilla tai Sjoen Härmän Häjyssä aina parin promillen nyrkit ojossa tappelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo stereotyyppinen kuva ei hevareista pidä täysin paikkansa, vaikka mustaan ja pääkalloihin pukeutuvat on helppo tunnistaa hevareiksi, punkkareiksi tai gooteiksi. Minä tunnen esimerkiksi yhden joka tykkää pukeutua kuin kukkaishippi, harrastaa joogaa ja sakroja, mutta kuuntelee todella paljon raskasta heviä ja käy hevifestareilla.
Ei minustakaan moni päällepäin uskoisi, että olen hevimusiikin suuri rakastaja. Olen parikymppinen nainen joka pukeutuu hyvin tavallisesti, ns. perinteisen tyylikkäästi. No, nahkatakki ja pari bändipaitaa löytyy joita silloin tällöin tulee pidettyä, mutta bändipaitoja lähinnä vain kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hihhi kirjoitti:
Odotan edelleen vastausta mikä on sitä kehittynyttä musiikkia? Etkö uskalla vastata? :D
Kaikki muu, paitsi hevin alkukantainen piruhuuto, kiljunta ja keuhkotautisen sarvipään karjahtelu on kehittyneempää.
Mikä kaikki lasketaan heviksi? Heviä on niin paljon erilaista ja oikeasti vain hyvin pieni osa siitä on tuollaista mitä yllä kuvailit, sekin usein tehty ainakin osittain huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
GDG kirjoitti:
Veikkaan että AP itsekin on Tangomarkkinoilla tai Sjoen Härmän Häjyssä aina parin promillen nyrkit ojossa tappelemassa.
En käy ko. rähinäjuhlissa eikä tuon musiikin genre kiinnosta yhtään. 😂😂
Kuuntelen ainoastaan klassista ja hengellistä musiikkia.
Alkoholia en käytä, enkä tappele.
GDG kirjoitti:
Totuus sattua??? XD XD XD
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jossain Weekend festivalissa on väkivaltaa eri muodoissa, mutta Tuska festival on jopa poliisin suosikki, koska siellä ei heitä tarvita. Hevarit on kohteliasta ja fiksua porukkaa. Suosittelen teille tutustumista että pääsette vääristä ennakkoluuloista.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua vähän symboleihin ja logoihin.
Niillä on kyllä ihan selviä merkityksiä.
Lapsellinen tai tietämätön voi kuvitella että kyseessä olisi joku uho. Sellaisen luuleminen tarkoittaa vain että kyseinen henkilö pelkää näitä merkkejä ja merkkejä kantavia henkilöitä.
Ei tarvitse pelätä ellei ihan tarkoituksella tule suuta soittamaan. Silloin voi tulla isän kädestä oikein huolella.
Että muistetaan ne normaalit tavat muita ihmisiä kohtaan.
Todennäköisesti porukka on niin rentoa ja huumorintajuista että huonolla käytöksellä varustettu saa lähinnä vain pilkkaa ja naureskelua osakseen.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hevari pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, useimmiten valkoista ja beigeä. Kieltämättä erotun joukosta hevitapahtumissa, mutta samapa tuo, ei pukeutuminen hevaria tee.
Silti olet laumahevari, joka heiluttelet pirunpäänyrkkiäsi hampaat irvessä yhtä lapsellisesti, kun kaikki muutkin.
sä oot varmaan se toinen, joka haluaisi heilutella kanssa, mutta häpeilee kaikkea uskaliasta kuten jotain käsimerkin heiluttamista.
Sit samaa ne armeijassakin tekee ja ei siinä lipan vetämisessä ole mitään hävettävää. Yritäs nyt rohkaistua jo tuosta häpeästäsi.
😂😂😂👎✌✊😜😝😂😂
Ei kaikki. Mun mielestä ne pääkallot, nyrkit sun muut on myös typeriä. Tai siis itelleni en niitä ainakaan halua missään muodossa vaatteisiini enkä tavaroihini. Joskus harmittaa, kun löytäisi esim. jonkun kivan paidan, mut siinä on joku hemmetin pääkallon kuva. Jää ostamatta...
En kyllä nimittäisi itteäni myöskään hevariksi, mut ehkä jonkun mielestä mä + mun mies ollaan. Mustiin kyllä pääasiassa pukeudutaan ja ite oon ehkä liian kova kiroilemaan, mut se nyt ei johdu musiikista varmastikaan. :-D
wfw kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hevari pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, useimmiten valkoista ja beigeä. Kieltämättä erotun joukosta hevitapahtumissa, mutta samapa tuo, ei pukeutuminen hevaria tee.
Silti olet laumahevari, joka heiluttelet pirunpäänyrkkiäsi hampaat irvessä yhtä lapsellisesti, kun kaikki muutkin.
sä oot varmaan se toinen, joka haluaisi heilutella kanssa, mutta häpeilee kaikkea uskaliasta kuten jotain käsimerkin heiluttamista.
Sit samaa ne armeijassakin tekee ja ei siinä lipan vetämisessä ole mitään hävettävää. Yritäs nyt rohkaistua jo tuosta häpeästäsi.
En kyllä halua heilutella mitään, sehän olisi typeryyden huippu, joku heiluttelu. XD XD
Enkä häpeile yhtään mitään, minulla on oikein terve itsetunto, eikä ole tarvetta korostaa itseäni millään tavoin.
En pelkää enkä vihaa ihmisiä - olen induvidualisti, omilla aivoillani ajatteleva, en laumasielu, kuten sinä.
Sinä kuulostat juurikin laumasielulta vaikka kuinka yritätkin olla spesiaali lumihiutale, tuitui.
😳🙄
Aiiiiivan kirjoitti:
Antakaa tämän vaan raivota rauhassa yksinään, kommentteja on mihinkään turha odottaa :0)
🙄
GDG kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😝😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GDG kirjoitti:
En käy ko. rähinäjuhlissa eikä tuon musiikin genre kiinnosta yhtään. 😂😂
Kuuntelen ainoastaan klassista ja hengellistä musiikkia.
Alkoholia en käytä, enkä tappele.
Mehän ollaan ihan samikset! Mäkään en käy ko. rähinäjuhlissa eikä tuo musiikin genre kiinnosta yhtään. En käytä alkoholia enkä tappele.
Kuuntelen heviä, hardrockia, progea, perus-rokkia, poppia ja joskus vähän bluesiakin.